Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis christa&john: Zuid West met de kids en opa & oma
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Reis christa&john: Zuid West met de kids en opa & oma
Zou die extra dag bij Capitol Reef zetten zokrijg je wat speling om de dag er voor tussen Moab en CR Goblin Valley SP en de daarachter liggende slotcanyon te doen en de dag er na heb je meer tijd om de UT-12 te doen met een zijstap naar Long Canyon via het verharde deel van de Burrtrail en een stop bij Lower Calf Creek Falls.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk eens bij de AllesAmerika-beoordelingen, gegeven door de forumleden. Zie link bovenaan het forum en voor het gemak ook hier: http://beoordelingen.allesamerika.com/christa&john schreef:Heeft niemand tips voor hotels in S.F ? Ze lijken me daar over het algemeen nogal duur ?
Beoordelingen op Tripadvisor: klik hier.christa&john schreef:In S.F ziet Tuscann Inn me er wel degelijk uit qua ligging en inrichting,iemand ervaring met dat hotel ?
-
christa&john
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
@ Rob, dat is inderdaad een heel goed idee, daar had ik zelf niet aan gedacht om eerlijk te zijn maar weet wel dat het daar wel mooi is. Vorige reis hebben we daar maar 2 korte wandelingtjes kunnen maken en de Scenic route zijn we na een paar miles gestopt uit schrik dat het mischien een te slechte weg is voor campers. Klopt dit . Of kan je deze Scenic doen met een 30ft ? Een andere vraag de Hickman Bridge Trail is die makkelijk te doen ? moeilijke paden ?
Bovendien hoef ik op deze manier niet de keuze te maken tussen Thousand lakes RV campground & Fruita. Gaan we gewoon de eerste dag 1000 lakes nemen want zullen na de rit ex Moab wel vrij laat aankomen in Torrey en kunnen we de volgende morgen, vastleggen op Fruita. 1000lakes wou ik graag omdat kindjes dan ns kunnen zwemmen en Fuita voor de charme en de diertjes (en omdat iedereen deze tipt als 1ste of 2de plaats van leukste campgrounds).
Hoe heet de achterlichtende slotcanyon ? Is deze moeilijk ?
De andere paden die u aangeeft zijn ook met camper bereikbaar ?
@ Marko, bedankt voor de tips
Bovendien hoef ik op deze manier niet de keuze te maken tussen Thousand lakes RV campground & Fruita. Gaan we gewoon de eerste dag 1000 lakes nemen want zullen na de rit ex Moab wel vrij laat aankomen in Torrey en kunnen we de volgende morgen, vastleggen op Fruita. 1000lakes wou ik graag omdat kindjes dan ns kunnen zwemmen en Fuita voor de charme en de diertjes (en omdat iedereen deze tipt als 1ste of 2de plaats van leukste campgrounds).
Hoe heet de achterlichtende slotcanyon ? Is deze moeilijk ?
De andere paden die u aangeeft zijn ook met camper bereikbaar ?
@ Marko, bedankt voor de tips
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij reizen zelf altijd met een 31ft camper dus maak je over de te volgen wegen maar geen zorgen.
Hickman Bridge Trail is niet moeilijk het eerste stuk gaat redelijk naar boven via wat switsbacks maar daarna wordt het redelijk vlak.
Spit onze reisverslagen maar eens door dan krijg je een idee over de mogelijkheden.
http://www.robenannie.nl/
De naam van de slotcanyon bij Goblin Valley ben ik even kwijt maar daar kunnen andere forumleden vast wel bij helpen, er zijn namelijk al genoeg forumleden naar toe geweest.
Hickman Bridge Trail is niet moeilijk het eerste stuk gaat redelijk naar boven via wat switsbacks maar daarna wordt het redelijk vlak.
Spit onze reisverslagen maar eens door dan krijg je een idee over de mogelijkheden.
http://www.robenannie.nl/
De naam van de slotcanyon bij Goblin Valley ben ik even kwijt maar daar kunnen andere forumleden vast wel bij helpen, er zijn namelijk al genoeg forumleden naar toe geweest.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
christa&john
- Amerikakenner
Ik zie op de beoordelingen staan dat er soms via priceline wordt geboekt ? Ik ken dit niet, hoe werkt dit ?
Bedankt voor de tip ivm Little Wild Horse Canyon
Bedankt voor de tip ivm Little Wild Horse Canyon
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
-
christa&john
- Amerikakenner
Price line info gevonden op site.
-
christa&john
- Amerikakenner
Heeft iemand ervaring met het eventueel huren van een appartement/huisje in S/F voor 3 nachten ?
-
christa&john
- Amerikakenner
Wij vinden de hotelovernachtingen in S.F eigenlijk véél te duur en hebben dus besloten om er 2 nachten te boeken in plaats van 3 nachten. Daardoor moeten onze laatste dagen anders ingepland worden.
Dwz
Dag 25 : ???? vertrek ex Yosemite area en camping gezocht in de nabijheid van Oakland waar we bij Cruise America dienen in te leveren
Dag 26 : de camper inleveren - S.F
Dag 27 : S.F.
Dag 28 : S.F - Bxl
Suggesties ?
Bedankt !
Christa
Dwz
Dag 25 : ???? vertrek ex Yosemite area en camping gezocht in de nabijheid van Oakland waar we bij Cruise America dienen in te leveren
Dag 26 : de camper inleveren - S.F
Dag 27 : S.F.
Dag 28 : S.F - Bxl
Suggesties ?
Bedankt !
Christa
-
christa&john
- Amerikakenner
Opa wil graag beestjes zien in het wild en op zee :-)
Hieronder zie je de planning van onze route.
Dit weekend komt opa echter op de proppen met de vraag : "Gaan we ook wat dieren zien en gaan we ook eens met de boot varen om walvissen of zo te zien ?"
"Oei neen, opa dat staat niet in de planning. Hij begon ook over de zee-olifanten in het wild. Ik kan me niet goed meer herinneren waar deze vertoeven op het strand ? Is dat tussen Monterey en S.F ?
Dus nu ben ik meteen aan het werk geschoten om te zien of ik daar iets kan aan doen en waar we kunnen Whale Watchen. Blijkbaar is Monterey een prima plek om walvissen te zien. Ikzelf heb wel wat schrik voor zeeziekte (had daar wij WhaleWatchen in Tofino toch wat last van), maar neem dan een pilletje.
Ik heb al wat opzoekwerk gedaan en gezien dat sommige boten geen kinderen onder 5 toelaten. Onze oudste is 6 dus geen probleem maar de kleinste is 3 jaar. Is het zo gevaarlijk ? Zo ja, dan blijf ik beter aan wal met onze meisjes denk ik.
Ik wil opa zijn wens wel graag tegemoetkomen en dan ergens iets laten vallen. Persoonlijk denk ik aan 1 dag Sedona minder of 1 dag Capîtol Reef of 1 dag Zion minder of Mesa Verde laten vallen. Monterey ertussen steken lijkt me ook wel prima er is dan wat meer evenwicht qua rood/groen misschien ? En zo kunnen we dan eventueel met een stukje van de 17 miles drive eindigen. Wat zijn jullie meningen ?
Dag 1 28/05 : Bxl – Las Vegas : Treasure Island hotelovernachting
Dag 2 : 29/05 : Las Vegas – hotelovernachting
Dag 3 : 30/05 : Las Vegas - hotelovernachting
Dag 4 : 31/05 : Ophalen Camper Cruise America (we boeken Early Bird, zodat we vroeger kunnen starten) - Seligman (KOA Seligman)
Dag 5 : 01/06 : Seligman – Prescott –Sedona (Rio Verde-Cottonwood(?)/Lo Lo Mai RV Resort/Rancho Sedona)
Dag 6 : 02/06: Sedona (Rancho Sedona)
Dag 7 : 03/06 : Sedona – Grand Canyon ( Mathter CG of Desert View – te reserveren)
Dag 8 : 04/06 : GC – Page (Wahweap RV Resort) tickets voor Upper Antelope op voorhand boeken ?
Dag 9 : 05/06 : Page (Wahweap RV Resort) tip ivm boottocht op Lake Powell ?
Dag 10 : 06/06 : Page – Monumet Valley (we doen de Valley Drive niet met camper) – Bluff (Caddilac Ranch campground)
Dag 11 : 07/06 : Bluff – Four Corners – Mesa Verde (Mesa Verde RV Resort of A.A. Mesa Verde ?)
Dag 12 : 08/06 : Mesa Verde – Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 13 : 09/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 14 : 10/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 15 : 11/06 : Moab – Torrey/Capitol Reef (1000Lakes RV park of Fruita Cg)
Dag 16 : 12/06 : Capitol Reef NP
Dag 17 : 13/06 : Capitol Reef - via UT 12 naar Bryce Canyon NP (Ruby's campground)
Dag 18 : 14/06 : Bryce Canyon NP - Zion NP
Dag 19 : 15/06 : Zion NP
Dag 20 : 16/06 : Zion NP - Valley of Fire State Park (Atl'l Campground of Campground op Echo Bay)
Dag 21 : 17/06 : Valley of Fire SP - Death Valley (Furnace Creek - dachten op campground te staan maar blijkt gesloten dus nog op zoek naar alternatief (the Ranch boeken of een andere campground)
Dag 22 : 18/06 : DV (Furnace Cree via Lone Pine (Alabama Hills) naar Lee Vining
Dag 23 : 19.06 : Lee Vining - Tioga Pass - Yosemite Valley
Dag 24 : 20.06 : Yosemite Valley via Mariposa Grove(sequia's) - Oakhurst
Dag 25 : 21.06 : Oakhurst - Oakland ( Camper inleveren) - S.F.
Dag 26 : 22.06 S.F
Dag 27 : 23.06 S.F – Bxl
Dit weekend komt opa echter op de proppen met de vraag : "Gaan we ook wat dieren zien en gaan we ook eens met de boot varen om walvissen of zo te zien ?"
"Oei neen, opa dat staat niet in de planning. Hij begon ook over de zee-olifanten in het wild. Ik kan me niet goed meer herinneren waar deze vertoeven op het strand ? Is dat tussen Monterey en S.F ?
Dus nu ben ik meteen aan het werk geschoten om te zien of ik daar iets kan aan doen en waar we kunnen Whale Watchen. Blijkbaar is Monterey een prima plek om walvissen te zien. Ikzelf heb wel wat schrik voor zeeziekte (had daar wij WhaleWatchen in Tofino toch wat last van), maar neem dan een pilletje.
Ik heb al wat opzoekwerk gedaan en gezien dat sommige boten geen kinderen onder 5 toelaten. Onze oudste is 6 dus geen probleem maar de kleinste is 3 jaar. Is het zo gevaarlijk ? Zo ja, dan blijf ik beter aan wal met onze meisjes denk ik.
Ik wil opa zijn wens wel graag tegemoetkomen en dan ergens iets laten vallen. Persoonlijk denk ik aan 1 dag Sedona minder of 1 dag Capîtol Reef of 1 dag Zion minder of Mesa Verde laten vallen. Monterey ertussen steken lijkt me ook wel prima er is dan wat meer evenwicht qua rood/groen misschien ? En zo kunnen we dan eventueel met een stukje van de 17 miles drive eindigen. Wat zijn jullie meningen ?
Dag 1 28/05 : Bxl – Las Vegas : Treasure Island hotelovernachting
Dag 2 : 29/05 : Las Vegas – hotelovernachting
Dag 3 : 30/05 : Las Vegas - hotelovernachting
Dag 4 : 31/05 : Ophalen Camper Cruise America (we boeken Early Bird, zodat we vroeger kunnen starten) - Seligman (KOA Seligman)
Dag 5 : 01/06 : Seligman – Prescott –Sedona (Rio Verde-Cottonwood(?)/Lo Lo Mai RV Resort/Rancho Sedona)
Dag 6 : 02/06: Sedona (Rancho Sedona)
Dag 7 : 03/06 : Sedona – Grand Canyon ( Mathter CG of Desert View – te reserveren)
Dag 8 : 04/06 : GC – Page (Wahweap RV Resort) tickets voor Upper Antelope op voorhand boeken ?
Dag 9 : 05/06 : Page (Wahweap RV Resort) tip ivm boottocht op Lake Powell ?
Dag 10 : 06/06 : Page – Monumet Valley (we doen de Valley Drive niet met camper) – Bluff (Caddilac Ranch campground)
Dag 11 : 07/06 : Bluff – Four Corners – Mesa Verde (Mesa Verde RV Resort of A.A. Mesa Verde ?)
Dag 12 : 08/06 : Mesa Verde – Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 13 : 09/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 14 : 10/06 : Moab (Moab Valley RV Resort)
Dag 15 : 11/06 : Moab – Torrey/Capitol Reef (1000Lakes RV park of Fruita Cg)
Dag 16 : 12/06 : Capitol Reef NP
Dag 17 : 13/06 : Capitol Reef - via UT 12 naar Bryce Canyon NP (Ruby's campground)
Dag 18 : 14/06 : Bryce Canyon NP - Zion NP
Dag 19 : 15/06 : Zion NP
Dag 20 : 16/06 : Zion NP - Valley of Fire State Park (Atl'l Campground of Campground op Echo Bay)
Dag 21 : 17/06 : Valley of Fire SP - Death Valley (Furnace Creek - dachten op campground te staan maar blijkt gesloten dus nog op zoek naar alternatief (the Ranch boeken of een andere campground)
Dag 22 : 18/06 : DV (Furnace Cree via Lone Pine (Alabama Hills) naar Lee Vining
Dag 23 : 19.06 : Lee Vining - Tioga Pass - Yosemite Valley
Dag 24 : 20.06 : Yosemite Valley via Mariposa Grove(sequia's) - Oakhurst
Dag 25 : 21.06 : Oakhurst - Oakland ( Camper inleveren) - S.F.
Dag 26 : 22.06 S.F
Dag 27 : 23.06 S.F – Bxl
Re: Opa wil graag beestjes zien in het wild en op zee :-)
Zeeolifanten zijn te zien bij San Simeon, CA net op een paar minuten rijden van de meeste hotels richting het noorden. Wil je meer dieren zien, dan zou je ook richting Williams gaan op weg naar GC. Wat hebben we daar mooie shots kunnen maken van verschilende dieren (o.a. een paar beren die naast mij stonden en bijna de auto aanraakten). Ook zit daar een leuk loopgedeelte bij met wasberen, kleine beren etc. Wij vonden het allemaal prachtig, alhoewel het niet in het wild is. Het heet Bearizona en heeft lovende reviews op Yelp e.d. Ik kan me alleen niet herinneren of dit ook per camper kan. Wij vonden het prima kunnen om van Sedona naar GC te gaan met Williams + Bearizona ertussen. Ga wel vroeg weg vanuit Sedona (8.00 o.i.d.), Williams is ook een grappig R66 plaatsje. Dan s'avonds in de GC de sunset bekijken. Daar lopen trouwens ook eland-achtigen (wild of VVV dier?) en ezels voor de toer naar Phantom Ranch. Weer dieren
.
Whale watching kan inderdaad in Monterey, maar hebben wij destijds overgeslagen omdat Er de kans bestaat om ze niet te zien. Dan krijg je een ticket voor de volgende trip. Daar hadden wij geen tijd meer voor in ons schema. Volgensmij publicrn die maatschappijen ook de maanden met de meeste kans, dus let even op of je net in het seizoen aankomt.

Whale watching kan inderdaad in Monterey, maar hebben wij destijds overgeslagen omdat Er de kans bestaat om ze niet te zien. Dan krijg je een ticket voor de volgende trip. Daar hadden wij geen tijd meer voor in ons schema. Volgensmij publicrn die maatschappijen ook de maanden met de meeste kans, dus let even op of je net in het seizoen aankomt.

Als je elephant seals wil zienj en ook nog wil gaan whalewatchen ben je er niet met 1 extra nacht. Je moet dan van Yosemite eerst naar Cambria en om dan nog langs de kust naar Monterey te rijden zou ik niet willen aanraden. Naar Sedona via Prescott van Seligman betekent dat je over een bergpas moet rijden tussen Prescott en Sedona. Du je hebt het antwoord zelf al gegeven. Of sedona eruit, of Mesa Verde of Capitol Reef. Zion zou ik niet korter doen. Je kan wel in een dag naar DV vanaf Zion maar dan zou VoF wegvallen. Is ook een mogelijkheid.
-
christa&john
- Amerikakenner
@yeehaw : ik heb inderdaad een paar opties, de vraag is welke de beste natuurlijk - de tip van VOF te laten vallen vind ik ook helemaal geen slecht voorstel in ieder geval. Nu had ik daar wel veelbelovende informatie over gelezen, maar gezien we toch al veel rood hebben gehad toch te overwegen om dit in functie Monterey te laten vallen. Dan wordt de route vanaf Zion naar DV (Furnace Creek) wel een lange rit. Is die haalbaar ?
Ook wat Zion betreft lees ik overal om toch 2 nachten te nemen, daarom heb ik dat zo in de route opgenomen en Watchman CG al gereserveerd, Capitol Reef wil ik graag 1e nacht in Torrey op CG om volgende dag 's morgens op Fruita te kunnen gaan staan en waar ik deze reis wel graag de wandeling naar de Hickman Bridge zou maken.
Zoals je schrijft is de weg naar Sedona over een bergpas en als je dat rustig aan wil doen met stops en picknick dan zal het al redelijk laat zijn vooraleer we in Sedona toekomen, blijft dan geen tijd meer over om daar iets te zien in Sedona zelf en de nabije omgeving. In principe heb ik die dag dus nodig anders heeft het geen zin Sedona in te route geplaatst te hebben.
Denk dat de keuze dus moet vallen tussen Mesa Verde ertussen uit laten of VoF SP ?
De elephant seals liggen dus in Cambria ? Na check op google maps is dit inderdaad een hele omweg. Dit doen we dus niet alsook de 17 miles drive niet. We hebben tenslotte ook nog de zeeleeuwen in S.F.
Vanuit omgeving Yosemite lijkt de doorsteek naar Monterey toch te doen ?
Ook wat Zion betreft lees ik overal om toch 2 nachten te nemen, daarom heb ik dat zo in de route opgenomen en Watchman CG al gereserveerd, Capitol Reef wil ik graag 1e nacht in Torrey op CG om volgende dag 's morgens op Fruita te kunnen gaan staan en waar ik deze reis wel graag de wandeling naar de Hickman Bridge zou maken.
Zoals je schrijft is de weg naar Sedona over een bergpas en als je dat rustig aan wil doen met stops en picknick dan zal het al redelijk laat zijn vooraleer we in Sedona toekomen, blijft dan geen tijd meer over om daar iets te zien in Sedona zelf en de nabije omgeving. In principe heb ik die dag dus nodig anders heeft het geen zin Sedona in te route geplaatst te hebben.
Denk dat de keuze dus moet vallen tussen Mesa Verde ertussen uit laten of VoF SP ?
De elephant seals liggen dus in Cambria ? Na check op google maps is dit inderdaad een hele omweg. Dit doen we dus niet alsook de 17 miles drive niet. We hebben tenslotte ook nog de zeeleeuwen in S.F.
Vanuit omgeving Yosemite lijkt de doorsteek naar Monterey toch te doen ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou Mesa Verde laten vallen, dat is toch nog een behoorlijk eind rijden en met kleine kinderen niet echt een aanrader. Zelf zou ik ook Sedona laten vallen, en een extra nacht Grand Canyon doen, maar voor de kinderen is de GC ook niet zo spannend natuurlijk.
De tijd voor Yosemite vind ik nog steeds heel erg kort. Zolang niet alles vaststaat is het misschien verstandig om voor de zekerheid een extra nacht in de vallei te boeken volgende week?
Twee nachten daar in plaats van 1 nacht vallei en 1 nacht Oakhurst lijkt me ook niet verkeerd om een beetje rust te krijgen in de route.
Marianne
De tijd voor Yosemite vind ik nog steeds heel erg kort. Zolang niet alles vaststaat is het misschien verstandig om voor de zekerheid een extra nacht in de vallei te boeken volgende week?
Twee nachten daar in plaats van 1 nacht vallei en 1 nacht Oakhurst lijkt me ook niet verkeerd om een beetje rust te krijgen in de route.
Marianne
- Carly Cupcake
- Amerikafan
- Partner van: Hinko
T1m ik vind je geweldig. Had nog nooit van Bearizona gehoord en bekijk net de website en we hebben het meteen in de planning meegenomen! Vet leuk!
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Topics samengevoegd. Graag dezelfde route in hetzelfde topic bespreken zodat de leesbaarheid behouden blijft.
Groetjes,
Carine
Carine
-
christa&john
- Amerikakenner
Dat is ook de reden waarom we niet graag veel dingen vastleggen, dan kan je meer spelen met de route natuurlijk. Ik heb net de route een beetje zitten herwerken en dus vanuit Zion rechtstreeks naar DV Furnace Creek gezet zodat VoF wegvalt.
dan zou het verder als volgt gaan :
DV - Lee Vining
Lee Vining - Tioga pass - Yosemite Valley (plekje op een vd pines campgrounds proberen bemachtingen volgende week!)
Yosemite - Mariposa Grove - Oakhurst
Oakhurst - Monterey (namiddagtoer Whale Watching)
?????
inleveren camper Oakland en naar SF (The Wharf Inn reeds geboekt)
S.F
S.F - Bxl
Heb dus nog één dag speling daar kan ik ofwel Yosemite tussenplaatsen of een rustdag in Monterey om naar het aquarium te gaan met de kinderen ? Beiden keuzes zijn leuk voor de kinderen ...
Jaa, Bearizona kan ook met RV : if you arrive by motorcycle or bicycle there are courtesy cars you can take through for free. RVs and Motorcoaches will have no problems crusing along the park's wide and well maintained roads.[/i]
dan zou het verder als volgt gaan :
DV - Lee Vining
Lee Vining - Tioga pass - Yosemite Valley (plekje op een vd pines campgrounds proberen bemachtingen volgende week!)
Yosemite - Mariposa Grove - Oakhurst
Oakhurst - Monterey (namiddagtoer Whale Watching)
?????
inleveren camper Oakland en naar SF (The Wharf Inn reeds geboekt)
S.F
S.F - Bxl
Heb dus nog één dag speling daar kan ik ofwel Yosemite tussenplaatsen of een rustdag in Monterey om naar het aquarium te gaan met de kinderen ? Beiden keuzes zijn leuk voor de kinderen ...
Jaa, Bearizona kan ook met RV : if you arrive by motorcycle or bicycle there are courtesy cars you can take through for free. RVs and Motorcoaches will have no problems crusing along the park's wide and well maintained roads.[/i]
-
Louise vo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij hebben zelf voor san francisco het hotel travelodge at the presidio geboekt
http://www.travelodgepresidio.com/
Deze was naar ons idee niet super duur en je krijgt er AAA korting op vertoon van je ANWB pasje.
Ben er nog niet geweest maar de recenties zijn wel goed.
http://www.travelodgepresidio.com/
Deze was naar ons idee niet super duur en je krijgt er AAA korting op vertoon van je ANWB pasje.
Ben er nog niet geweest maar de recenties zijn wel goed.

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
christa&john
- Amerikakenner
Na een paar nachtjes slapen heb ik besloten om Marianne haar idee te volgen en ga ik volgende woensdag hopelijk voor 2 nachten een plaatsje op één vd pine campgrounds kunnen boeken. Zeker is dat het dan toch een beetje rustiger is. We moeten er ook rekening mee houden dat we net voor het inleveren van de camper deze nog moeten opkuisen binnen en buiten.
Kent iemand een RV wash in de buurt van Oakland ? Vorige camperreis hebben wij dat ook gedaan in de buurt van Denver was het toen, en dat was wel heel makkelijk. Je levert het ding toch graag netjes in.
Kent iemand een RV wash in de buurt van Oakland ? Vorige camperreis hebben wij dat ook gedaan in de buurt van Denver was het toen, en dat was wel heel makkelijk. Je levert het ding toch graag netjes in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1227 Weergaves
-
Laatste bericht door MarcoUSAUSA
-
- 30 Reacties