Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4 personen rondreis. Welke auto?
-
- Amerika-ontdekker
Re: 4 personen rondreis. Welke auto?
Full Size SUV bij ALAMO.
The vehicles in this class include the Chevrolet Tahoe, Dodge Durango, Ford Expedition, GMC Yukon and Nissan Armada.
These vehicles will all seat 7 people comfortably.
The vehicles in this class include the Chevrolet Tahoe, Dodge Durango, Ford Expedition, GMC Yukon and Nissan Armada.
These vehicles will all seat 7 people comfortably.
Wij hebben een Standard SUV geboekt bij AVIS, dit zou een Chevrolet Equinox zijn.
Nu krijg ik na het lezen van deze reacties toch wat schrik dat die te klein gaat zijn.
Heb ook wat foto's van de kofferruimte op het forum hier gevonden en lijkt me een nipte.
We zijn met 4 personen (4 koffers en frigobox). Vorig jaar hadden we een minivan maar omdat we dit jaar wat dirt roads willen doen hebben we gekozen voor een SUV.
Hoeveel kost een eventuele upgrade naar een Full Size ongeveer als we dit ter plekke doen?
Nu krijg ik na het lezen van deze reacties toch wat schrik dat die te klein gaat zijn.
Heb ook wat foto's van de kofferruimte op het forum hier gevonden en lijkt me een nipte.
We zijn met 4 personen (4 koffers en frigobox). Vorig jaar hadden we een minivan maar omdat we dit jaar wat dirt roads willen doen hebben we gekozen voor een SUV.
Hoeveel kost een eventuele upgrade naar een Full Size ongeveer als we dit ter plekke doen?
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Wat een upgrade kost weet ik niet. Een Equinox behoorde tot de midsize maar is inmiddels geupgrade naar een standard. Wel een mooie auto imo en ik denk dat het nieuwste model ook wel in de standard thuishoort. Met een beetje passen en meten moet een Equinox voldoende zijn denk ik.
Yeehaw
Yeehaw
Bedankt Yeewah!
Dan gaan we het er maar op wagen!
Dan gaan we het er maar op wagen!
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Hij is geen kleine auto hoor met een lengte van meer dan 4.70 en een breedte van ruim 1.80 m. Zoek maar eens op het internet voor Chevy Equinox dimentions.
Als je upgrade is het bij mijn weten voordeliger om dit nu al te doen dan straks ter plekke. Heb jij een Chevy Equinox vastgelegd, of krijg je een auto uit de categorie Standard, waarbij je dus ook een gelijkwaardige auto kan krijgen?
Zeker omdat je met 4 man zou ik toch een full size overwegen. Besef je dat je de extra kosten daarvan gewoon door 4 kan delen.
Zeker omdat je met 4 man zou ik toch een full size overwegen. Besef je dat je de extra kosten daarvan gewoon door 4 kan delen.
Het is Chevrolet Equinox or similar.
Vorig jaar was het Dodge Grand Caravan or similar maar hadden we enkel keuze uit de Grand Caravan dus ik denk dat het deze zomer ook wel de Equinox zal zijn.
Zijn andere Standard SUV's groter of is net de Equinox groot?
Vorig jaar was het Dodge Grand Caravan or similar maar hadden we enkel keuze uit de Grand Caravan dus ik denk dat het deze zomer ook wel de Equinox zal zijn.
Zijn andere Standard SUV's groter of is net de Equinox groot?
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Een Equinox behoort tot de kleinere modellen in de standard size klasse. Ik vertelde al dat hij een paar jaar geleden bij de mid size werd gerangschikt waar hij tot de grotere modellen behoorde.
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik weet niet of jullie rechtreeks bij Avis geboekt hebben, maar bij usareisen.de bijvoorbeeld is het prijsverschil tussen de standard en de fullsize maar een paar tientjes per week meer, en je hebt ook veel meer SUV. De Equinox is toch een beetje een crossover. Ik zou dus zeker voor de Full-size gaan.

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Wel even checken of je de full size overal mag inleveren. Wij hebben een Full size dit jaar te huren in Seattle maar konden hem niet inleveren in Birmingham maar wel in New Orleans.
Bedankt voor de info.
We boeken niet rechtsreeks bij AVIS maar via Connections, ik heb voor de zekerheid toch maar gevraagd wat een Full Size ons extra zou kosten.
We boeken niet rechtsreeks bij AVIS maar via Connections, ik heb voor de zekerheid toch maar gevraagd wat een Full Size ons extra zou kosten.
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hadden een standaard SUV met zijn vieren en die was groot genoeg.
Een Fullsize SUV is meer dan € 50 per week duurder, dat was voor ons toch ruim € 200.
Een Fullsize SUV is meer dan € 50 per week duurder, dat was voor ons toch ruim € 200.
Even navraag gedaan (bij connections en AVIS zelf) en er is geen Full size beschikbaar voor onze periode.
Ze zeggen dat er sowieso slechts een aantal wagens beschikbaar zijn die kunnen afgezet worden in een andere stad.
Het zal dus een Standard SUV worden, komt wel in orde, zeker na het lezen van de reply van Vana
Ze zeggen dat er sowieso slechts een aantal wagens beschikbaar zijn die kunnen afgezet worden in een andere stad.
Het zal dus een Standard SUV worden, komt wel in orde, zeker na het lezen van de reply van Vana
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Wij hebben een standard SUV gehuurd en zijn met 4 personen (3 volwassenen en 1 kind van 17 jaar). Jarenlang zijn wij 's zomers met 4 personen in een Opel Astra naar Spanje en Zuid-Italie gereden en dat vonden wij goed te doen. Dus dan zal een standard SUV wel helemaal geen probleem zijn
Vooral weekendtassen meenemen, deze hebben veel minder ruimte nodig.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Bij ons scheelt het, standard/fullsize, 5 euro p.d. 23 dagen, toch maar voor een fullsize gekozen 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Dit kregen we te horen na e-mailcontact met ALAMO,bjornricardo schreef:ik ga een fullsize SUV bestellen welke modellen vallen hieronder?
(het liefs zou ik een V8 willen.)
Sunnycars.nl, usareisen.de of eautohuur.nl
kun je vanuit LAX airport een auto naar wens kiezen bij Alamo?
wij huren een auto vanaf LAX op 27 aug 2012 en brengen hem 15 september 2012 terug in san fransisco.
bij eautokost dit 936
bij usareizen.de 1066
en bij sunnycars met 10 % korting 1020
hebben jullie nog tips. alvast bedankt
Op de luchthavens kun je in princiepe zelf 'n auto uitzoeken uit 'n bepaalde catagorie
Thank you for contacting Alamo Rent A Car.
Our records indicate that the vehicle size that you have selected for this reservation is a Full Size SUV.
The vehicles in this class include the Chevrolet Tahoe, Dodge Durango, Ford Expedition, GMC Yukon and Nissan Armada. These vehicles will all seat 7 people comfortably.
If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to contact us back.
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2220 Weergaves
-
Laatste bericht door Jordy1994