Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel tip ( big island ) kona
hotel tip ( big island ) kona
hallo , tijdens onze reis naar hawaii ( 13-04-12 / 05-05-12 ) zijn we van 26 april - 01 mei op the big island
ik wilde 2 dagen in kona blijven en richting de vulkanen rijden ( met de huur auto ) en vervolgens weer retour naar kona om door te vliegen naar honolulu
nog tips voor dit eiland ?
dit lijkt me een aardig hotel voor kona ... ( Keauhou Beach Resort )
http://nl.hotels.com/hotel/details.html ... 2&children[0]=1&rooms[0].childrenAges[0]=11&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
bij de vulkanen weet ik het nog niet , the volcano house valt helaas af omdat we met 3 personen reizen ( 2 volw + kind 11jr )
mvg barry
ik wilde 2 dagen in kona blijven en richting de vulkanen rijden ( met de huur auto ) en vervolgens weer retour naar kona om door te vliegen naar honolulu
nog tips voor dit eiland ?
dit lijkt me een aardig hotel voor kona ... ( Keauhou Beach Resort )
http://nl.hotels.com/hotel/details.html ... 2&children[0]=1&rooms[0].childrenAges[0]=11&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first
bij de vulkanen weet ik het nog niet , the volcano house valt helaas af omdat we met 3 personen reizen ( 2 volw + kind 11jr )
mvg barry
Re: hotel tip ( big island ) kona
Als je je vliegtickets tussen de eilanden nog niet geboekt hebt zou ik ervoor kiezen om niet heen en terug naar Kona te rijden, maar in plaats daarvan de ene keer op Kona te vliegen en de andere keer op Hilo. Het is zonde van je vakantie tijd om 2x zo'n lange afstand te rijden. Kijk alleen voordat je boekt wel eerst naar hoeveel het kost om de huurauto ergens anders af te leveren ... voor ons was het bijvoorbeeld veel goedkoper om de auto in Hilo op te halen en in Kona af te leveren dan andersom.
Het hotel dat je noemt ken ik niet. Wij zaten (via Priceline) in het Royal Kona Hotel en dat is erg goed bevallen. Bij de volkaan zaten we bij de Volcano Inn en ook dat is erg goed bevallen.
Op mijn blog staan foto's, ook van de hotels hierboven.
Het hotel dat je noemt ken ik niet. Wij zaten (via Priceline) in het Royal Kona Hotel en dat is erg goed bevallen. Bij de volkaan zaten we bij de Volcano Inn en ook dat is erg goed bevallen.
Op mijn blog staan foto's, ook van de hotels hierboven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 13696 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958
-
- 12 Reacties