Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
4me
Amerikafan
Contacteer:

Hotels.com

Bericht door 4me »

Zag net al een stukje over Booking.com, maar wij zitten te kijken bij Hotels.com.
Normaal boeken we altijd rechtstreeks bij de Hotelketens, maar nu zijn de prijzen bij Hotels.com toch wel wat goedkoper.
Wat zijn jullie ervaringen? Rechtstreeks nog nooit problemen gehad, dus nu toch beetje huiverig... :roll:
Bedankt voor jullie hulp - Daan & Jeannine
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hotels.com

Bericht door Jasmino »

Waar ben je huiverig voor?

Ik heb al heel vaak geboekt via hotels.com, en nog nooit problemen gehad! Booking.com en Hotels.com zijn mijn favoriete sites, en easytobook.com is ook een site met goede prijzen, maar iets lastiger navigeren. Zij zitten echter niet zo wijd verspreid als de andere 2. Problemen heb ik nog nooit gehad, niet in Amerika en ook niet in Europa.

Voor onze aankomende reis naar Turkije in mei van dit jaar, heb ik ook weer al mijn hotels geboekt via booking.com en hotels.com. Ik zag dat Hotels.com nu een rewardprogramma heeft. Nadat je 10 overnachtingen hebt geboekt, krijg je er één gratis. Daarvoor heb ik me aangemeld, ik ben benieuwd. Ik heb nu 9 overnachtingen via hen geboekt voor de aankomende reis, en dat blijft gewoon op mijn account staan. Voor onze reis in september ga ik ze ook weer gebruiken, en dan kom ik zeker aan de 10 nachten. Eens kijken of ik dan voor die reis een gratis nacht kan krijgen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Nog niet zo vaak bij geboekt maar altijd zonder problemen.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ook hier nog nooit problemen mee gehad. Net als bij Jasmino zijn hotels.com en bookings.com erg favoriet hier... (naast priceline/hotwire uiteraard ;))
Sterker nog, gisteravond nog iets geboekt via hotels.com :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Als je via sites als Hotelvergelijk.com of Trivago.nl zoekt dan kun je snel vergelijken waar het beste aanbod te vinden is.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Hotels.com is een solide en betrouwbare site. Net als bookings.com trouwens.
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Bedankt weer voor jullie reacties. Tja huiverig, heb gewoon zeer goede ervaringen gehad met het rechtstreeks reserveren en wat de boerin niet kent :lol:
Booking.com wel gebruikt voor Europa, maar met hotels.com geen ervaringen.
Zag het ook van die gratis overnachting, maar die krijg je jammergenoeg pas nadat je de gereserveerde nachten achter de rug hebt. Dus misschien te gebruiken voor een weekendje Belgie?
Ga zeer zeker die prijsvergelijkingen doen!!
Zal mijn schema Arkansas, Missouri en klein beetje Oklahoma binnenkort plaatsen.
Fijn weekend en voorzichtig met de sneeuw en het ijs.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Tijdens onze (prijsvergelijkende) zoektochten is booking.com toch wel vaak voordeliger dan hotels.com of Expedia.com Zonder reservering aankomen bij een hotel/motel en dan een beetje afdingen en zwaaien met allerlei pasjes geeft vaak een nog lagere prijs dan op bovengenoemde sites. Maarja, soms is het wel handig als je wat gereserveerd hebt en dan komen wij toch wel op booking.com uit. (heeft ook een handige App)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Met kortingscode HCJAN10 krijg je tot en met 12 februari 10% extra korting bij hotels.com.
Ik heb de code gebruikt om Wynn Las Vegas te boeken en dit kan bij hotels.com ook gewoon geannuleerd worden nog geen problemen mee gehad.

Els
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Chips! Dat had ik vrijdag moeten weten, toen heb ik al mijn hotels voor Turkije zitten boeken........
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Helemaal gelukkig hier :wink:
2 Accounts ( een voor mij en een voor Daan) gemaakt, overnachtingen even verdelen en 2 gratis overnachtingen krijgen voor een weekendje weg in het najaar. Hotels.com gebeld want er klopte iets niet op hun site en dit nagevraagd, ach dat vond ze wel
heel bijdehand van die 2 accounts :thumbup:

Dommel hardstikke bedankt voor die code, ga deze morgen gebruiken als we de hotels gaan inboeken.
Hotels.com kwam voor 98% goedkoper uit dan Booking.com enz. Verschil tussen via hen boeken of rechtstreeks bij het
hotel heb ik niet meer bijgehouden, maar is een flink bedrag geworden. Soms ff een king boeken ipv 2 queens, maar we kunnen voor dat prijsverschil een paar keer lekker uit eten gaan en niet bij Denny :lol: (Alhoewel die Pecan salade ga ik dit
jaar toch zeker weer nemen :idea: )

Zal nog even onze route op de site zetten......

Allemaal weer bedankt!!!

Daan en Jeannine
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Heb vandaag alle overnachtingen geboekt bij hotels.com!

Dommel, die kortingscode was geldig tot eind januari :cry:

Die Reward nachten/bonus krijg je dus alleen over overnachtingen met advance purchase betaling! Alles toch maar over een
account laten lopen, want anders hadden we helemaal niets aan bonus gekregen. Nu hebben we 1 nachtje gratis hotel in het najaar.

groetjes Jeannine
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Echt vreemd, deze code staat in een mail die ik 31 januari kreeg!
Maar de gratis overnachting is eigenlijk ook 10% omdat je die na 10 nachten krijgt. Ook prima toch?

Ik heb ook vooraf betaald, als je annuleert krijg je je geld gewoon terug.

Els
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door E-line »

Jasmino schreef:Chips! Dat had ik vrijdag moeten weten, toen heb ik al mijn hotels voor Turkije zitten boeken........
Dan annuleer je ze en boek je ze nog een keer met die code?
Ik heb die code ook 31 januari gehad, en heb vandaag en gister 3 hotels geboekt op hotels.com met die code. Werkte prima!!
ReizenDoorAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door ReizenDoorAmerika »

Ik zag dit topic over hotels.com staan en die verdienen wat mij betreft een aanbeveling. Meer dan de helft van de overnachtingen tijdens onze rondreis hebben we, zonder problemen en tegen scherpe prijzen, via hotels.com geboekt.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Net de code gebruikt voor het hotel in Calgary. Scheelt maar een tientje, maar is toch weer meegenomen!
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Prima website... niets mis mee! Zelf boek ik liever op booking.com omdat je daar kostenloos kan annuleren, tot enkele dagen (soms zelfs op de dag van aankomst tot 16u) voor aankomst!

Succes ermee!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

GJ en E-Line hebben jullie dezelfde code gehad/gebruikt = HCJAN10 ??
Kijk want dan wil ik het weten....... tijdens reservering heb ik deze code gemeld en toen werd er gezegd, nee deze is niet
meer geldig. Dus graag een antwoord van jullie, dan ga ik ze morgen terug bellen.

alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes

Jeannine
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door E-line »

HCJAN10 - Boek vóór 12 februari 2012, reis vóór 26 december 2012*.

Dat staat er.. 100% En het werkte toen ik via de website boekte perfect!
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

In de kleine lettertjes staat dat sommige hotels niet meedoen aan de actie. Dat is wel vaker zo bij actiecodes van hotels.com. Ik denk dat dat de reden is waarom sommige forumgebruikers een foutmelding krijgen of de code niet werkt!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen