Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Niet omwille van de prijs hoor!!!! Gewoon nog twijfel OF ik wel naar NY ga deze zomer of eens een ander land bezoek....
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Heeft iemand suggesties hoe ik het volgende kan boeken:
Vlieg zelf rond midden-April naar de V.S. (goedkoopst mogelijke ticket, AMS, BRU, DUS, of luchthavens in het VK maken niet uit (LHR/Manchester etc) naar New York. Dan wil ik op 26 juli 2012 dezelfde vlucht boeken als de rest van mijn familie. De heenvlucht is United, maar ik wil de terugvlucht maar Aer Lingus. Is dat te combineren, of laten reisbureaus e.d. alleen één luchtvaartmaatschappij retour toe? Ik kom op belachelijke prijzen uit..
Vlieg zelf rond midden-April naar de V.S. (goedkoopst mogelijke ticket, AMS, BRU, DUS, of luchthavens in het VK maken niet uit (LHR/Manchester etc) naar New York. Dan wil ik op 26 juli 2012 dezelfde vlucht boeken als de rest van mijn familie. De heenvlucht is United, maar ik wil de terugvlucht maar Aer Lingus. Is dat te combineren, of laten reisbureaus e.d. alleen één luchtvaartmaatschappij retour toe? Ik kom op belachelijke prijzen uit..
Wat jij wil kan alleen wanneer de maatschappijen in dezelfde alliantie zitten. United en Air Lingus zitten niet in dezelfde alliantie maar doen volgens mij wel aan code share op bepaalde routes. Wil jij met je familie tegelijkertijd terugvliegen en wel wanneer? Geef duidelijk aan over welke data we hier spreken.
Enkele vluchten zijn erg duur.
Enkele vluchten zijn erg duur.
Enkele vluchten zijn inderdaad € 800+, dus de moeite niet. Ik wil graag de 26e juli terug met m'n familie. Codeshare hebben ze wel met KLM ( dus Delta?) en United. Anderzijds zag ik even terug vluchten voor € 300,- retour, maar dan vlieg ik een paar uur eerder. Wel nadelig i.v.m. autohuur, aangezien ik diegene ben die mag rijden
.
De code share geldt volgens mij alleen maar op het traject Amsterdam - Dublin en het is mij niet duidelijk of Delta ook paticipeert in deze code-share.
Waar je ook rekening mee moet houden dat jou ticket de 3 maanden overstijgt. Meestal gelden voor tickets met een geldigheid van dan 3 maanden weer andere prijzen. waarom vlieg je zelf niet met Aer Lingus?
De autohuur gaat per 24 uur ongeacht of je daar nu 1 uur of 23 uur gebruik van maakt. Het tarief blijft hetzelfde. Om eerlijk te zijn begrijp ik je opmerking mbt de autohuur niet helemaal.
Waar je ook rekening mee moet houden dat jou ticket de 3 maanden overstijgt. Meestal gelden voor tickets met een geldigheid van dan 3 maanden weer andere prijzen. waarom vlieg je zelf niet met Aer Lingus?
De autohuur gaat per 24 uur ongeacht of je daar nu 1 uur of 23 uur gebruik van maakt. Het tarief blijft hetzelfde. Om eerlijk te zijn begrijp ik je opmerking mbt de autohuur niet helemaal.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Connections.be schreef: Vanaf juni vliegt onze nationale luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines voor de stuntprijs van € 399 naar New York!
Een reden om trots te zijn! Je kon Europa en Afrika al ontdekken met hen én nu steken ze samen met jou de Atlantische Oceaan over, op weg naar the Big Apple. Je vliegt in volledig vernieuwde interieurs en kan gebruikmaken van het innovatieve in-flight entertainmentsysteem.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
@Ebelix; puur logistieke redenen. Als één iemand van ons vanaf een andere luchthaven vliegt, moeten we in BRU weer op elkaar wachten. Ook qua autohuur, dan moet er één naar een andere luchthaven.
Ik zie net dat Aer Lingus z'n spotprijzen in de zomer heeft gestopt (nu is alles weer boven € 600,-). Heb ik weer, net te laat.....
Ik zie net dat Aer Lingus z'n spotprijzen in de zomer heeft gestopt (nu is alles weer boven € 600,-). Heb ik weer, net te laat.....
Gisteravond vliegtickets geboekt via cheaptickets.nl
In september met KLM rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Atlanta en terug rechtstreeks vanaf Los Angeles naar Amsterdam.
Enige nadeel is dat we op de heenreis om 13.00uur de trein moeten nemen op Antwerpen centraal naar Schiphol. Zeker niet ideaal, maarja, het scheelde 600euro op 2 tickets, daarvoor doe ik graag een treinreisje. Terug kan je ook de trein weer pakken naar Antwerpen, maar dan gaan wij tot Rotterdam, dan zijn we bijna thuis!
In september met KLM rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Atlanta en terug rechtstreeks vanaf Los Angeles naar Amsterdam.
Enige nadeel is dat we op de heenreis om 13.00uur de trein moeten nemen op Antwerpen centraal naar Schiphol. Zeker niet ideaal, maarja, het scheelde 600euro op 2 tickets, daarvoor doe ik graag een treinreisje. Terug kan je ook de trein weer pakken naar Antwerpen, maar dan gaan wij tot Rotterdam, dan zijn we bijna thuis!
- bedeve
- Amerika-expert
Vanavond net als Esprit de " Antwerpen Connection" geboekt voor een vlucht naar San Francisco
dus met de auto naar Schiphol.
Een treinkaartje kopen naar Antwerpen.
daar even rondkijken en vervolgens op Antwerpen Centraal de reis via Schiphol naar San Francisco beginnen.
Gekocht; twee tickets
Betaald via Connections.be €1.068.36
Precies dezelfde vlucht via KLM.Com : € 1.864.36
Denk er aan Esprit dat je ook echt vanuit Antwerpen vertrekt !!
dus met de auto naar Schiphol.
Een treinkaartje kopen naar Antwerpen.
daar even rondkijken en vervolgens op Antwerpen Centraal de reis via Schiphol naar San Francisco beginnen.
Gekocht; twee tickets
Betaald via Connections.be €1.068.36
Precies dezelfde vlucht via KLM.Com : € 1.864.36
Denk er aan Esprit dat je ook echt vanuit Antwerpen vertrekt !!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ja, dat gaan we zeker doen! Misschien worden we naar Antwerpen gebracht, of we nemen de trein vanaf Rotterdam naar Antwerpen. Omslachtig: JA Voordelig: ENORM en daarom doen we het ook 
Is nu ook een leuke, ik heb zojuist voor € 380,- een ticket New York voor deze zomer geboekt. Deze constructie is: BRU > FCO > JFK en terug JFK > FCO > AMS. Misschien zijn er nog enkele tickets over.... nadeel: 6AM op Brussel Airport (laatste trein 11PM) en FCO airport (verschrikkelijk
). Iemand ooit geslapen op de airport en ervaringen met Alitalia naar de VS? Ben benieuwd..
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
t1m, ik zie bij je woonplaats Brussel staan. Is een taxi dan geen optie ofzo? Zo heel ver kan dat dan toch niet zijn. 
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Wij zijn vorig jaar met Alitalia naar de VS gevlogen. Wij hadden een overstap van een uur op Rome, die we zelf wel gehaald hebben, maar onze koffers niet. Wij kwamen op zaterdag aan en onze koffers uiteindelijk op dinsdagavond.t1m schreef: Iemand ooit geslapen op de airport en ervaringen met Alitalia naar de VS? Ben benieuwd..
Serviceverlening en nazorg ronduit slecht. Je krijgt een brief mee, met een telefoonnummer wat je kunt bellen. Hierop krijg je steeds een bandje te horen dat ze alleen tijdens kantoortijden op zijn, zelfs als je tijdens die tijden belt? Halverwege gaat het bandje over in het Italiaans en kun je er niks van verstaan. We hebben elke dag schoon ondergoed gekocht en uiteindelijk ook nieuwe kleren.
Op de heenweg zaten we de eerste rij achter de business class, met naast ons een gezin, bestaande uit een moeder met 3 kleine kinderen. Twee van deze kinderen hebben de gehele vlucht lawaai gemaakt, met spullen gegooid, met eten en drinken gesmeten, op de stoelen gesprongen, met elkaar gevochten, noem maar op.... Het personeel probeerde deze kinderen wel te kalmeren, maar zij kunnen ook niet de hele vlucht twee kinderen entertainen. Toen we op onze koffer stonden te wachten (die dus niet kwamen) kwamen er mensen uit de rest van het vliegtuig naar ons toe om te zeggen dat ze het zo vervelend voor iedereen daar in de buurt vonden en dat het hele vliegtuig er last van had gehad.
Natuurlijk begrijp ik dat het kinderen zijn, maar dit ging echt te ver. We hebben een brief geschreven met foto's van het slagveld dat ze hebben achtergelaten, maar hier hebben we geen enkele reactie op gekregen.
Voor de kleding die we gekocht hebben, hebben we uiteindelijk de helft van Alitalia vergoed gekregen. We hadden ook niet verwacht dat we alles vergoed zouden krijgen, maar we hadden liever kleding die we leuk vonden dan goedkope zooi omdat we het anders niet vergoed zouden krijgen. Uiteindelijk hebben we de andere helft van de reisverzekering terug gekregen. Het heeft wel uiteindelijk 4 maanden geduurd voor het geld terug gestort was vanuit Alitalia.
Overall: ik denk dat wij gewoon enorme pech hebben gehad. Met de koffer en natuurlijk al helemaal met die kids. De afhandeling hiervan had wel een stuk beter gekund. De rest van de service aan boord is prima en het eten goed. Wanneer we een goede prijs zouden krijgen voor vluchten met Alitalia zouden we er wel weer mee vliegen!
Sorry- is inmiddels weer NL geworden. Heb het even aangepast. Nu is het 4 uur reizen naar Brussel en tussen 11PM en 6AM op de airport....Doockles schreef:t1m, ik zie bij je woonplaats Brussel staan. Is een taxi dan geen optie ofzo? Zo heel ver kan dat dan toch niet zijn.
@Tosca: vervelend om dat te horen zeg. Ik kan me voorstellen dat het nadelig is voor de vakantiestemming. In zo'n geval heb je gelukkig wel meerdere bronnen waar je hulp kan krijgen: creditcardmaatschappij, reisverzekering en luchtvaartmaatschappij. Gelukkig in mijn geval 4 uur overstaptijd, qua koffers komt dat wel goed. Tsja, Italianen en lawaai... Nederlanders en kaas...
Ik zou graag in September terug naar de VS vliegen en zag tickets staan van Londen naar Salt lake City (we zullen in september in Londen zijn) op 19-09 en dan terug van LAX naar Brussel op 08-10. Deze staan nu aan 670 euro per persoon. Zou ik deze boeken? Of zouden ze nog wat goedkoper worden?
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Ik zou voor dat bedrag nog even verder kijken, mij te duur! Maar, omdat je niet naar dezelfde plaats terug vliegt ( je begint in Londen en eindigt in Brussel) zal je denk altijd een stuk duurder uit zijn?
Dat valt wel mee denk ik. Twee jaar geleden hebben we 512 euro betaald voor AMS-Seattle en SLC-BRU. Ik denk niet dat de andere tickets een pak goedkoper zullen zijn geweest
2009: AZ, NV, CA
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Amsterdam New York Los Angeles
Iemand een tip voor een vliegticket Amsterdam naar Los Angeles met een tussenstop / stopover in New York?
Vertrekdatum: 2 augustus
Retourdatum: 30 augustus (ongeveer)
Vertrekdatum: 2 augustus
Re: Amsterdam New York Los Angeles
Mogelijk goedkoper om een enkele vlucht los te boeken vanaf NYC naar LA? Op dit moment niet echt, maar misschien komt er een aanbieding. Ik kom niet onder € 1000,- p.p. voor deze 3 vluchtencombinatie. Goedkoopste is wat ik nu kan vinden € 828,- met 2 nadelen: 1.) vertrek vanaf BRU i.p.v. AMS. 2.) vertrek vanaf PHX i.p.v. LAX. Tweede mogelijkheid is vanaf San Diego terug naar DUS (€ 858) of naar AMS (€ 904,-). Wat een prijzen zeg...drenthenaar schreef: Vertrekdatum: 2 augustus
Ik had dit bericht ook al bij het gedeelte over het Zuidwesten gezet (bij de tips over onze rondreis). Maar misschien staat hij qua onderwerp hier beter.
Ik zie op het moment voor onze data in juni via cheaptickets.com tickets voor 774 dollar p.p.
Dat vind ik op zich een mooie prijs voor onze data (+/- 600 euro p.p.). Het is beide keren met een overstap in Londen.
De maatschappij is British Airways. Volgens mij zijn de ervaringen hier wel goed mee.
Ik vroeg me alleen af of ik ook gewoon via de .com site kan boeken (op andere websites is het ticket veel duurder), ook al woon ik in Nederland en niet in de VS.
En ik vroeg me af hoe het zit met het afschrijven van de creditcard. Hoe wordt het geld afgeschreven (in dollar of euro) en wat voor koers wordt er dan gebruikt? En hoe lang duurt het voordat het afgeschreven wordt (want in een paar dagen kan de koers best veranderen).
Ik zie op het moment voor onze data in juni via cheaptickets.com tickets voor 774 dollar p.p.
Dat vind ik op zich een mooie prijs voor onze data (+/- 600 euro p.p.). Het is beide keren met een overstap in Londen.
De maatschappij is British Airways. Volgens mij zijn de ervaringen hier wel goed mee.
Ik vroeg me alleen af of ik ook gewoon via de .com site kan boeken (op andere websites is het ticket veel duurder), ook al woon ik in Nederland en niet in de VS.
En ik vroeg me af hoe het zit met het afschrijven van de creditcard. Hoe wordt het geld afgeschreven (in dollar of euro) en wat voor koers wordt er dan gebruikt? En hoe lang duurt het voordat het afgeschreven wordt (want in een paar dagen kan de koers best veranderen).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 4254 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties