Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rapid City, SD e.o. begin april: mis ik wat?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rapid City, SD e.o. begin april: mis ik wat?
De eerste week van april gaan Anna en ik een weekje naar de Black Hills in South Dakota en omgeving. Niet alleen is het een mooie omgeving (ook als er nog sneeuw zou liggen), maar we hebben er ook een vriend wonen.
We hebben een apart hotel gevonden in Rapid City wat als onze uitvalsbasis zal dienen: Hotel Alex Johnson. We hebben voor $65 per nacht een Junior Suite kunnen boeken, en we zullen daar van maandag tot en met vrijdag verblijven.
Rapid City is ongeveer zes uur rijden bij ons vandaan, maar we overwegen om op de heenweg er wat langer over te doen, en wellicht nog ergens te overnachten. We zijn er nog niet uit of we vanuit Denver (nou ja, Thornton) I-76 nemen, tot aan Sterling, en van daaruit noordelijk naar Sidney, en vanuit Sidney naar Kimball en zo naar Scottsbluff gaan, of vanuit Denver I-25 nemen en bij Cheyenne I-80 op en zo via Kimball naar Scottsbluff.
Vanuit Scottsbluff willen we dan naar het noorden rijden over de Fossil Freeway, en onder andere Agate Fossil Beds National Monument en Toadstool Geologic Park aandoen.
Ook willen we naar Fort Robinson, en waarschijnlijk dan daar overnachten in een Lodge Room in Fort Robinson (op het terrein van het fort zelf), voor $50 per nacht voor een kamer met 1 queen bed en eigen badkamer, en het lijkt me wel een unieke ervaring. Het restaurant is dan nog niet open, en ook de activiteiten op het fort zijn er dan nog niet, maar toch. We kunnen altijd iets meenemen voor ontbijt/avondeten.
De Fossil Freeway eindigt in Hot Springs, van waaruit we dan naar Rapid City rijden.
Vanuit Rapid City willen we dagtochten maken naar de volgende lokaties die ik (o.a.) hier op het forum heb gevonden:
- Oglala National Grasslands (eignelijjk al op de heenweg, aangezien we er doorheen rijden)
- Mount Rushmore
- Wind Cave
- Jewel Cave
- Custer State Park
- Deadwood
- Minuteman Missile National Historic Site
- Badlands NP
- Buffalo Gap National Grasslands?
- Devils Tower (op de terugweg naar huis)
Helaas is het Wounded Knee Museum in Wall nog niet open (gaat pas in mei weer open). We hebben overwogen om via Wounded Knee zelf te rijden, maar na wat ik her en der heb gelezen is het een tegenvallend iets, en niet het omrijden waard (is toch zeker twee uur extra rijden, als het niet meer is). Eens? Oneens?
Mis ik nog dingen in de omgeving? Tips? Aanraders/afraders?
Alles is welkom!
We hebben een apart hotel gevonden in Rapid City wat als onze uitvalsbasis zal dienen: Hotel Alex Johnson. We hebben voor $65 per nacht een Junior Suite kunnen boeken, en we zullen daar van maandag tot en met vrijdag verblijven.
Rapid City is ongeveer zes uur rijden bij ons vandaan, maar we overwegen om op de heenweg er wat langer over te doen, en wellicht nog ergens te overnachten. We zijn er nog niet uit of we vanuit Denver (nou ja, Thornton) I-76 nemen, tot aan Sterling, en van daaruit noordelijk naar Sidney, en vanuit Sidney naar Kimball en zo naar Scottsbluff gaan, of vanuit Denver I-25 nemen en bij Cheyenne I-80 op en zo via Kimball naar Scottsbluff.
Vanuit Scottsbluff willen we dan naar het noorden rijden over de Fossil Freeway, en onder andere Agate Fossil Beds National Monument en Toadstool Geologic Park aandoen.
Ook willen we naar Fort Robinson, en waarschijnlijk dan daar overnachten in een Lodge Room in Fort Robinson (op het terrein van het fort zelf), voor $50 per nacht voor een kamer met 1 queen bed en eigen badkamer, en het lijkt me wel een unieke ervaring. Het restaurant is dan nog niet open, en ook de activiteiten op het fort zijn er dan nog niet, maar toch. We kunnen altijd iets meenemen voor ontbijt/avondeten.
De Fossil Freeway eindigt in Hot Springs, van waaruit we dan naar Rapid City rijden.
Vanuit Rapid City willen we dagtochten maken naar de volgende lokaties die ik (o.a.) hier op het forum heb gevonden:
- Oglala National Grasslands (eignelijjk al op de heenweg, aangezien we er doorheen rijden)
- Mount Rushmore
- Wind Cave
- Jewel Cave
- Custer State Park
- Deadwood
- Minuteman Missile National Historic Site
- Badlands NP
- Buffalo Gap National Grasslands?
- Devils Tower (op de terugweg naar huis)
Helaas is het Wounded Knee Museum in Wall nog niet open (gaat pas in mei weer open). We hebben overwogen om via Wounded Knee zelf te rijden, maar na wat ik her en der heb gelezen is het een tegenvallend iets, en niet het omrijden waard (is toch zeker twee uur extra rijden, als het niet meer is). Eens? Oneens?
Mis ik nog dingen in de omgeving? Tips? Aanraders/afraders?
Alles is welkom!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Re: Rapid City, SD e.o. begin april: mis ik wat?
Beetje Oneens. wij vonden het met ons vieren een mooie rit van Fort Robinson naar Wounded Knee en zeker daar vandaan door het zuidelijke Badlandsgedeelte. Er zijn wat plekken met native bewoningen die de kenmerkende huizen met allerlei rotzooi er omheen. Maar zoals gezegd zeker vanaf Wounded Knee is het fraai.
Maar als je niet in de geschiedenis geinteresseerd bent dan lijkt het inderdaad wel een omweg, zeker als je heen en weer rijdt vanuit Rapid City. Je ziet daar alleen maar het kerkhofje met kerk, met het graf van Big Foot en Little Lost Bird. Er stond 2 jaar geleden een tent naast met een soort museum, erg klein.
En dan allemaal zielige, of minder zielige native - kinderen die wat onhandig vragen of je wat wilt kopen. Ze waren eigenlijk niet eens erg opdringerig. en het was uiteindelijk niet eens veel geld ivt wat je elders koopt, en nog fraai ook.
Het ging ons meer om de algemene indruk, omdat het toch onderdeel maakt van die strijd in dat gebied, omdat we hier allemaal erg hard mee zongen in de jaren 70 met Redbone en geen idee eigenlijk hadden waar het over ging. En omdat we via allerlei documentaires en films toch wel allerlei ideeën hadden gekregen over die kolonisten en de indianen daar. De karrensporen, het registercliff, de forten en dan MT Rushmore en Crazy Horse, daar hoorde voor ons ook Wounded Knee bij. Net zoals Crazy Horse daar ook hoort naast al die presidenten in steen hebben wij het idee. Maar goed wij wonen er niet....
Die grasslands daar rijd je min of meer doorheen. je zou nog via Spearfish canyon naar Devisl Tower kunnen rijden. Jammer van dat museum inderdaad.
veel plezier!
Maar als je niet in de geschiedenis geinteresseerd bent dan lijkt het inderdaad wel een omweg, zeker als je heen en weer rijdt vanuit Rapid City. Je ziet daar alleen maar het kerkhofje met kerk, met het graf van Big Foot en Little Lost Bird. Er stond 2 jaar geleden een tent naast met een soort museum, erg klein.
En dan allemaal zielige, of minder zielige native - kinderen die wat onhandig vragen of je wat wilt kopen. Ze waren eigenlijk niet eens erg opdringerig. en het was uiteindelijk niet eens veel geld ivt wat je elders koopt, en nog fraai ook.
Het ging ons meer om de algemene indruk, omdat het toch onderdeel maakt van die strijd in dat gebied, omdat we hier allemaal erg hard mee zongen in de jaren 70 met Redbone en geen idee eigenlijk hadden waar het over ging. En omdat we via allerlei documentaires en films toch wel allerlei ideeën hadden gekregen over die kolonisten en de indianen daar. De karrensporen, het registercliff, de forten en dan MT Rushmore en Crazy Horse, daar hoorde voor ons ook Wounded Knee bij. Net zoals Crazy Horse daar ook hoort naast al die presidenten in steen hebben wij het idee. Maar goed wij wonen er niet....
Die grasslands daar rijd je min of meer doorheen. je zou nog via Spearfish canyon naar Devisl Tower kunnen rijden. Jammer van dat museum inderdaad.
veel plezier!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh ja, Crazy Horse Monument ben ik nog vergeten in het rijtje.
Ik moet zeggen dat ik de hele geschiedenis rondom Wounded Knee altijd erg fascinerend heb gevonden, met zulke bekende Indiaanse namen als Crazy Horse en Big Foot. Ik was alleen een beetje bang dat het te erg tegen zou vallen. Je leest ook veel verhalen van 'panhandling', mensen die zich voordoen als gids en om geld vragen, auto's die je tegenhouden en je dan allerlei dingen proberen aan te smeren, maar als ik het zo lees valt dat ook nog wel mee.
Ik moet zeggen dat ik de hele geschiedenis rondom Wounded Knee altijd erg fascinerend heb gevonden, met zulke bekende Indiaanse namen als Crazy Horse en Big Foot. Ik was alleen een beetje bang dat het te erg tegen zou vallen. Je leest ook veel verhalen van 'panhandling', mensen die zich voordoen als gids en om geld vragen, auto's die je tegenhouden en je dan allerlei dingen proberen aan te smeren, maar als ik het zo lees valt dat ook nog wel mee.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wat je zeker bij de Alex Johnson moet doen is een hapje eten in The Landmark, op de hoek van het hotel (inpandig verbonden met de lobby) waar ze een geweldige bison-biefstuk serveren. Fijne en vooral vlotte bediening, goed voedsel, tegen een redelijke prijs.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
wij hebben er niet zoveel last van gehad, zeker niet vergeleken met allerlei landen om de Middellandse Zee om maar iets te noemen
Tuurlijk er kwamen wel wat op je af, maar die konden we zo afslaan en achteraf schaamden we ons een beetje omdat we zo snel oordeelden over de hoge prijzen van armbandjes en droomvangers. We hebben ze nergens meer goedkoper te pakken gekregen, en nergens zo fraai ook, had er spijt van niet nog een armbandje gekocht te hebben
Als je tijd hebt zou ik gaan, het is nou niet bepaald een plek waar je weer even heen gaat. Je moet er even doorheen prikken en zeker de geschiedenis in je achterhoofd houden. Dan loop je daar toch anders rond dan alleen op een kerkhofje. Er zijn wel meer op het forum langs geweest die wat positiever waren hoor, ik ben nl ook zo op het idee gebracht. Kan het trouwens niet meer vinden, stond in een reisverslag met foto's en al. Yeehaw prijst het ook een aantal keer aan, anderen inderdaad juist niet.
Tuurlijk er kwamen wel wat op je af, maar die konden we zo afslaan en achteraf schaamden we ons een beetje omdat we zo snel oordeelden over de hoge prijzen van armbandjes en droomvangers. We hebben ze nergens meer goedkoper te pakken gekregen, en nergens zo fraai ook, had er spijt van niet nog een armbandje gekocht te hebben
Als je tijd hebt zou ik gaan, het is nou niet bepaald een plek waar je weer even heen gaat. Je moet er even doorheen prikken en zeker de geschiedenis in je achterhoofd houden. Dan loop je daar toch anders rond dan alleen op een kerkhofje. Er zijn wel meer op het forum langs geweest die wat positiever waren hoor, ik ben nl ook zo op het idee gebracht. Kan het trouwens niet meer vinden, stond in een reisverslag met foto's en al. Yeehaw prijst het ook een aantal keer aan, anderen inderdaad juist niet.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klinkt erg goed, maar helaas:Ta2 Gerrit schreef:Wat je zeker bij de Alex Johnson moet doen is een hapje eten in The Landmark, op de hoek van het hotel (inpandig verbonden met de lobby) waar ze een geweldige bison-biefstuk serveren. Fijne en vooral vlotte bediening, goed voedsel, tegen een redelijke prijs.
The restaurant is closed for the winter but it is available for banquets, private parties, wedding receptions, and conferences on a contract bases only. For more information please contact Sandy Olivier at (605) 348-2539 or 1-800-888-2539. The restaurant will reopen for the summer on May 1st.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die ervaring hebben wij in Kenia gehad, waar je denkt 'nee, dat koop ik nu niet', maar achteraf krijg je spijt omdat het veel authentieker leek dan ergens in een winkel, en het ook nergens meer zo goedkoop was.Mrs.Bean schreef:wij hebben er niet zoveel last van gehad, zeker niet vergeleken met allerlei landen om de Middellandse Zee om maar iets te noemen![]()
Tuurlijk er kwamen wel wat op je af, maar die konden we zo afslaan en achteraf schaamden we ons een beetje omdat we zo snel oordeelden over de hoge prijzen van armbandjes en droomvangers. We hebben ze nergens meer goedkoper te pakken gekregen, en nergens zo fraai ook, had er spijt van niet nog een armbandje gekocht te hebben![]()
Zo zouden we er ook heen gaan; het wordt ook nog gebruikt als kerkhof tegenwoordig, dus het is niet een of andere enorme attractie. We hebben genoeg aan iets kleins, en de wetenschap dat je daar op zo'n unieke historische plek staat.Mrs.Bean schreef:Als je tijd hebt zou ik gaan, het is nou niet bepaald een plek waar je weer even heen gaat. Je moet er even doorheen prikken en zeker de geschiedenis in je achterhoofd houden. Dan loop je daar toch anders rond dan alleen op een kerkhofje.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
kijk jij snapt wat ik bedoel...... 
- Puffin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Maken jullie een verslagje van de trip?
We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen met de Fossil Freeway, Agate Fossil Beds NM en Toadstool Geologic Park. Er is hier precies niet zo veel informatie over te vinden.
In september zijn we daar ook in de buurt. Wij rijden wel in 1 dag van Custer naar Denver dus veel tijd zullen we niet hebben.
We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen met de Fossil Freeway, Agate Fossil Beds NM en Toadstool Geologic Park. Er is hier precies niet zo veel informatie over te vinden.
In september zijn we daar ook in de buurt. Wij rijden wel in 1 dag van Custer naar Denver dus veel tijd zullen we niet hebben.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor, ik wil best wel een verslagje maken!
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Puffin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Super!
Alvast veel plezier!
Alvast veel plezier!
Helemaal eens met Mrs Bean. Nu moet ik er wel bijzeggen dat onze grootste hobby het rijden van allerlei "obscure" byways is. Ook dit jaar rijden we weer cross country en zijn van plan weer wat te doen in oa Nebraska, Kansas en Oklahoma. Moet toegeven dat mijn geliefde daar wel eens moeite mee heeft maar als beloning doen we dan ook nog wat stranden aan. Wounded Knee naar aanleiding van het liedje natuurlijk.
Ben je al eens bij Carhenge geweest? Ligt bij Alliance NE. Ik ken die route over Kimball ook wel. (In Kimball hebben we zelfs overnacht, stoplicht springt op rood en weer op groen, dat werk;) Rijden door NE geeft je wel eens het idee dat je na een uur nog niets opgeschoten bent trouwens.
In Deadwood is een begraafplaats waar Calamity Jane en Wild Bill Hickok begraven liggen. Lees eens over de "Dead Man's hand"
Jammer dat het museum is gesloten maar toch zou ik Wall wel even willen bezoeken. Nog steeds gratis water. Is ook eens soort compensatie voor al die byways -lol- Buffalo Gap zijn we wel eens doorgereden op weg naar Devils Tower maar kan me niets van herinneren. Leuk weetje is het plaatsje Sundance (ook wel eens gelogeerd) dat genoemd is naar Harry Longabough. Wie? Idd de Sundance Kid!
Of je er geinteresseerd in bent weet ik niet maar bij RC is ook nog Bear Country. Zijn we niet geweest zelf. In Hill City is een geweldig restaurant in de Alpine Inn voor Filet Mignon (meer hebben ze ook niet dacht ik). En Crazy Horse zie ik ook niet in je lijstje staan. Wij zijn gek op prairie dogs. Kan geen genoeg van de beestjes krijgen. Je vindt hun towns in Badlands NP en aan de voet van Devils Tower.
Yeehaw
Ben je al eens bij Carhenge geweest? Ligt bij Alliance NE. Ik ken die route over Kimball ook wel. (In Kimball hebben we zelfs overnacht, stoplicht springt op rood en weer op groen, dat werk;) Rijden door NE geeft je wel eens het idee dat je na een uur nog niets opgeschoten bent trouwens.
In Deadwood is een begraafplaats waar Calamity Jane en Wild Bill Hickok begraven liggen. Lees eens over de "Dead Man's hand"
Jammer dat het museum is gesloten maar toch zou ik Wall wel even willen bezoeken. Nog steeds gratis water. Is ook eens soort compensatie voor al die byways -lol- Buffalo Gap zijn we wel eens doorgereden op weg naar Devils Tower maar kan me niets van herinneren. Leuk weetje is het plaatsje Sundance (ook wel eens gelogeerd) dat genoemd is naar Harry Longabough. Wie? Idd de Sundance Kid!
Of je er geinteresseerd in bent weet ik niet maar bij RC is ook nog Bear Country. Zijn we niet geweest zelf. In Hill City is een geweldig restaurant in de Alpine Inn voor Filet Mignon (meer hebben ze ook niet dacht ik). En Crazy Horse zie ik ook niet in je lijstje staan. Wij zijn gek op prairie dogs. Kan geen genoeg van de beestjes krijgen. Je vindt hun towns in Badlands NP en aan de voet van Devils Tower.
Yeehaw
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je, Yeehaw, dan is het wel duidelijk: we gaan "even" langs bij Wounded Knee. Als we niet naar Wounded Knee zouden zijn gegaan had ik Carhenge waarschijnlijk uit het programma geschrapt (onder het motto 'leuk, maar niet het omrijden waard'), maar nu gaan we er wel even langs (als het weer meezit).
Deadwood had ik al het e.e.a. over gelezen (incl. de "Dead Man's Hand", inderdaad) en daar gaan we zeker naar toe.
Crazy Horse was ik inderdaad vergeten in het rijtje maar ook dat stond al op het programma.
Bear Country was ik wel al tegengekomen, maar ook dat opent helaas pas in mei.
Is Sundance zelf de moeite waard?
Enne... prairie dogs... die hebben we hier meer dan genoeg (grenzend aan een plaag) - maar ik vind het ook altijd geweldig om naar ze te kijken (zo lang ze maar niet in je tuin opduiken)...
Deadwood had ik al het e.e.a. over gelezen (incl. de "Dead Man's Hand", inderdaad) en daar gaan we zeker naar toe.
Crazy Horse was ik inderdaad vergeten in het rijtje maar ook dat stond al op het programma.
Bear Country was ik wel al tegengekomen, maar ook dat opent helaas pas in mei.
Is Sundance zelf de moeite waard?
Enne... prairie dogs... die hebben we hier meer dan genoeg (grenzend aan een plaag) - maar ik vind het ook altijd geweldig om naar ze te kijken (zo lang ze maar niet in je tuin opduiken)...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Sundance alleen als overnachtingsplaats voor ons dus niet verder gekeken. Vwb die prairie dogs. Als je ze in je tuin hebt kan ik mij voorstellen dat je er niet voor gaat zitten. Tenslotte ga ik ook niet de mollen in mijn tuin bewonderen 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hahaha nee dat klopt; veel van de prairie dogs zijn ook dragers van de pest, dus bewonderen op afstand is het motto!
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Sofie Creemers
- Amerikafan
Ik vond crazy horse een beetje een tegenvaller. Niet al te veel te zien eigenlijk. Badlands vonden wij dan super. Als je de kans hebt zou ik dit park met zonsondergang bezoeken. Kleuren zijn dan super. Zeker de moeite!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vonden Crazy Horse juist geweldig, maar neem wel de tijd voor het museum, de film etc.
In Hot Springs zijn wij naar de mammoetopgravingen geweest, wel leuk als je er toch bent.
En onderweg naar Hot Springs hebben we Fort Laramie bezocht, en de sporen van de Oregon Trail. Zie daarvoor ons 2004-verslag.
Marianne
In Hot Springs zijn wij naar de mammoetopgravingen geweest, wel leuk als je er toch bent.
En onderweg naar Hot Springs hebben we Fort Laramie bezocht, en de sporen van de Oregon Trail. Zie daarvoor ons 2004-verslag.
Marianne
ik zag scottsbluff NM nog niet in je rijtje... Is dat nog de moeite?
het laatste deel van onze juni trip zal er ongeveer hetzelfde uitzien dus ik ben benieuwd naar het verslag! Zelf zullen we ook een verslag maken..
het laatste deel van onze juni trip zal er ongeveer hetzelfde uitzien dus ik ben benieuwd naar het verslag! Zelf zullen we ook een verslag maken..
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Scottsbluff staat inderdaad ook op het programma, ik ben er heel benieuwd naar. Het is onderweg naar onze eerste overnachting in Fort Robinson.
Wounded Knee is definitief geschrapt voor deze trip, misschien dat we dat een andere keer nog eens doen.
Crazy Horse is een twijfelgeval. Van enkele collega's hoorde ik dat het echt een 'tourist trap' is, waar je alleen maar echt wat te zien krijgt als je de $20 neertelt om dichtbij te kunnen komen. We zien het wel als we er zijn.
Nieuw op het programma is de Needles Highway, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Edit: ik zie net hier dat een deel van de weg momenteel nog gesloten is vanwege 'obstructions'. We gaan in ieder geval toch een kijkje nemen.
Wounded Knee is definitief geschrapt voor deze trip, misschien dat we dat een andere keer nog eens doen.
Crazy Horse is een twijfelgeval. Van enkele collega's hoorde ik dat het echt een 'tourist trap' is, waar je alleen maar echt wat te zien krijgt als je de $20 neertelt om dichtbij te kunnen komen. We zien het wel als we er zijn.
Nieuw op het programma is de Needles Highway, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Edit: ik zie net hier dat een deel van de weg momenteel nog gesloten is vanwege 'obstructions'. We gaan in ieder geval toch een kijkje nemen.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij zijn inderdaad bij de entree weer omgekeerd om deze reden ...Dento schreef: Crazy Horse is een twijfelgeval. Van enkele collega's hoorde ik dat het echt een 'tourist trap' is, waar je alleen maar echt wat te zien krijgt als je de $20 neertelt om dichtbij te kunnen komen. We zien het wel als we er zijn.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 9353 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa