Oh, oké, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat we ons opnieuw in moesten checken! Dit scheelt alweer een hoop stressSpaceAce schreef:Opnieuw inchecken? Dat hoeft niet hoor!Marjol schreef: Want daar zit bij mij de grootste stress, maar iets meer dan twee uur om in het andere vliegtuig te komen en dan dus ook nog opnieuw in te checken![]()
Je komt aan op het vliegveld van Washington, je gaat in de rij staan bij immigrations. Daar laat je van je twee wijsvingertjes een afdrukje maken, je kijkt een keer lief in hun webcammetje en loopt door. Dan ga je jullie koffers ophalen en loopt naar de douane (met de koffers dus) en hier lever je de koffers weer in. Dan ga je zelf ook nog eens door de douane (vaak moeten de schoenen dan ook uit) en daarna ga je naar de gate om de volgende vliegtuigrit te overleven.
Deze gatenummers en stoelnummers krijg je tegelijkertijd bij je eerste instapkaart op Schiphol.

Ik ga dus gewoon lekker op tijd naar Schiphol en vraag daar wel verder om informatie, dan moet het allemaal goedkomen lijkt me.
't Enige vreemde vind ik dan nog dat ik op de site van United alleen de vlucht van Amsterdam-Washington te zien krijg als ik mijn reserveringsnummer invoer. En volgens mij kan ik ook niets aanpassen.