Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Bryce Canyon en Grand Canyon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel Bryce Canyon en Grand Canyon
Volgens mij is het toch wel iets meer dan 10 minuten rijden van Tusayan naar het park. Vergeet ook niet dat je de auto ergens moet kwijt zien te raken. De accommodatie in het park is wel eenvoudiger, maar het is wel heerlijk om lopend naar de rim te kunnen gaan, of direct op een park shuttle te kunnen stappen.
Als je veel op stap bent en alleen maar de kamer gebruikt om te slapen is accommodatie in het park echt aan te raden.
Marianne
Als je veel op stap bent en alleen maar de kamer gebruikt om te slapen is accommodatie in het park echt aan te raden.
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je moet wel zorgen dat je dan een kamer op de bovenste etage hebt. Wij zaten beneden, maar hebben geen oog dicht gedaan van de mensen boven ons...UtopiaX schreef:Wij zaten toen in Tusayan bij Grand Canyon (Red Feather Motel). Ook degelijke prijs/kwaliteit en amper 10 minuutjes rijden naar Grand Canyon.
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het is max. 10 minuten. Het is wel geteld 4 mijl!Martin & Marianne schreef:Volgens mij is het toch wel iets meer dan 10 minuten rijden van Tusayan naar het park. Vergeet ook niet dat je de auto ergens moet kwijt zien te raken. De accommodatie in het park is wel eenvoudiger, maar het is wel heerlijk om lopend naar de rim te kunnen gaan, of direct op een park shuttle te kunnen stappen.
Marianne
Een hotel in het park was voor ons toen veel te duur. We moesten 160 dollar betalen. In Tusayan betaalden we uiteindelijk maar 89 dollar. Volgende ochtend gelijk t park in gereden. Je kan dan met 2 shuttles. 1 west en 1 oost.
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is natuurlijk maar net van waar naar waar je rekent, maar het is inderdaad niet ver.
De GC heeft ook goedkope accommodatie, je kunt er al iets vinden onder de 100 dollar.
Marianne
De GC heeft ook goedkope accommodatie, je kunt er al iets vinden onder de 100 dollar.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoihoi,
Ik heb in september in Best Western Plus Ruby's Inn geslapen.
De kamers waren wat oudbollig maar wel schoon en dat vindt ik het belangrijkst.
Parkeren voor je kamer ook altijd handig en dichtbij het park.
Eten is een echte afrader daar kon buffet nemen of a la carte,wij voor a la carte gekozen en het was echt SLECHT het eten echt bizar gewoon en tot mijn stomme verbazing waren onze gerechten gewoon van het buffet geschept.
Dus voor de kamer een 7 en voor het eten een 2!!!
Gr
Ik heb in september in Best Western Plus Ruby's Inn geslapen.
De kamers waren wat oudbollig maar wel schoon en dat vindt ik het belangrijkst.
Parkeren voor je kamer ook altijd handig en dichtbij het park.
Eten is een echte afrader daar kon buffet nemen of a la carte,wij voor a la carte gekozen en het was echt SLECHT het eten echt bizar gewoon en tot mijn stomme verbazing waren onze gerechten gewoon van het buffet geschept.
Dus voor de kamer een 7 en voor het eten een 2!!!
Gr
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat slechte eten was 10 jaar geleden ook al zo. Een goed alternatief (niet alleen qua eten) is de Lodge in het park. Wel wat duurder, maar de moeite waard.
Marianne
Marianne
Wij vonden BW Ruby's Inn alvast dramatisch: ontzettend onvriendelijke mensen aan de receptie, oude, erg gehorige kamers, niet echt superschoon, bijzonder druk. Hun -te hoge- prijs is volgens mij alleen gebaseerd op de ligging...
Als dat voor 1 nacht is , is de rubbys inn toch voldoende als je kijkt op foto's en reizigersbeoordelingen.En op 2 km van het park
- jvandijk65
- Amerikafan
Wij vonden het ook prima voor twee nachtjes hoor!
Ja, het is massaal, maar de ligging is perfect en de kamers zijn ruim.
Niets gemerkt van onvriendelijk personeel.
Wij hebben een keer in het cafetaria gegeten en 's morgens een keer ontbeten in het restaurant.
Dit was niet heel bijzonder, maar ook echt niet slecht.
Kortom, gewoon doen voor een nachtje!
Ja, het is massaal, maar de ligging is perfect en de kamers zijn ruim.
Niets gemerkt van onvriendelijk personeel.
Wij hebben een keer in het cafetaria gegeten en 's morgens een keer ontbeten in het restaurant.
Dit was niet heel bijzonder, maar ook echt niet slecht.
Kortom, gewoon doen voor een nachtje!
Als je twijfelt aan de Ruby's Inn kun je nog altijd het nieuwe Best Western aan de overkant van de straatnemen. Was iets duurder maar wel een aanrader!
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Ik overweeg om Hatch Station te boeken voor 2 nachten in juli.
Het kost maar 65 dollar per nacht en het stoort ons niet om elke dag een uurtje te rijden.
Het lijkt me een leuke overnachtinsplek. Iemand ervaring?
De andere optie is Bryce Canyon inn, maar die kost al direct 100 dollar voor 1 nacht in een cabin.
Ik kom er niet goed uit wat ik zou doen.
Het kost maar 65 dollar per nacht en het stoort ons niet om elke dag een uurtje te rijden.
Het lijkt me een leuke overnachtinsplek. Iemand ervaring?
De andere optie is Bryce Canyon inn, maar die kost al direct 100 dollar voor 1 nacht in een cabin.
Ik kom er niet goed uit wat ik zou doen.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Voor 82 USD INCL tax boek je via dhr.com de Bryce View Lodge, aan de ingang van Bryce Canyon (heb een dag in juni genomen).
Ouder en eenvoudig motel maar zo bespaar je tijd en kilometers in de auto.
De grote winkel van Ruby's en het restaurant van Ruby's liggen aan de overzijde van de straat.
Luc
Ouder en eenvoudig motel maar zo bespaar je tijd en kilometers in de auto.
De grote winkel van Ruby's en het restaurant van Ruby's liggen aan de overzijde van de straat.
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
Bryce view lodge is volzet voor onze data (18 en 19 juli).
dus toch maar op zoek naar iets anders.
dus toch maar op zoek naar iets anders.
- lsl
- Amerikakenner
dan heb jij een ander internet als ikBryce view lodge is volzet voor onze data (18 en 19 juli)

(via dhr.com)
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
Results for Wed. Jul 18, 2012 to Fri. Jul 20, 2012 (2 nights) for 2 guests
Sorry, the Hotel is fully booked on one or all of the days you have requested. You may go back and try a different set of dates or you may may want to try and book of the other hotels in Bryce Canyon at http://www.brycecanyongrand.com or http://www.rubysinn.com.
--> vreemd!
Maar nu weet ik nog steeds niet welk hotel te kiezen
Ik wil wel liever in een cabin logeren dan in een motelkamer, dus ik blijf bij de keuze tussen hatch station (65 dollar) en bryce canyon inn (99 dollar).
Wat zou ik best kiezen?
Sorry, the Hotel is fully booked on one or all of the days you have requested. You may go back and try a different set of dates or you may may want to try and book of the other hotels in Bryce Canyon at http://www.brycecanyongrand.com or http://www.rubysinn.com.
--> vreemd!
Maar nu weet ik nog steeds niet welk hotel te kiezen

Ik wil wel liever in een cabin logeren dan in een motelkamer, dus ik blijf bij de keuze tussen hatch station (65 dollar) en bryce canyon inn (99 dollar).
Wat zou ik best kiezen?
- lsl
- Amerikakenner
als je via dhr.com op plaats en datum zoekt (Bryce CANYON en 18 juli, 2 nachten), krijg je een resultaat van 19 hotels
het 2e hotel is de Bryce View Lodge, beschikbaar voor 69 usd (currency kun je rechtsboven wijzigen)
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... ot1jp.jpg/
het 2e hotel is de Bryce View Lodge, beschikbaar voor 69 usd (currency kun je rechtsboven wijzigen)
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... ot1jp.jpg/
Nu zie ik het ook, bedankt!
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik vertrouw dat eigenlijk nooit.
Als de officiële website zegt volgeboekt te zijn voor die datum, maar sites als hotels.com e.d. zeggen dat er nog kamers vrij zijn, geloof ik toch liever de officiële website. Hoe accuraat en real-time zijn die gegevens van hotels.com ook, ik weet het niet...
Ook als ik zaken als "free wifi, free breakfast, free parking", etc etc wil weten, zoek ik dat altijd op op de officiële website, wat andere boeking-sites ook mogen beweren...
On topic: heb vorige week BW Plus Bryce Canyon Grand Hotel geboekt. Via hotels.com, standard 2 queen, 2 personen, voor 125€.
Ruby's in aan de andere kant, waar we in 2009 overnachtten, was (nu al) volgeboekt voor eind juli 2012...
Ik ben er dit jaar veel vroeger bij (nu al alle 15 hotels geboekt, terwijl we de vorige jaren pas rond april begonnen boeken), maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de hotels vroeger volzet zijn én dat alles (soms veel) duurder is geworden...
Als de officiële website zegt volgeboekt te zijn voor die datum, maar sites als hotels.com e.d. zeggen dat er nog kamers vrij zijn, geloof ik toch liever de officiële website. Hoe accuraat en real-time zijn die gegevens van hotels.com ook, ik weet het niet...
Ook als ik zaken als "free wifi, free breakfast, free parking", etc etc wil weten, zoek ik dat altijd op op de officiële website, wat andere boeking-sites ook mogen beweren...
On topic: heb vorige week BW Plus Bryce Canyon Grand Hotel geboekt. Via hotels.com, standard 2 queen, 2 personen, voor 125€.
Ruby's in aan de andere kant, waar we in 2009 overnachtten, was (nu al) volgeboekt voor eind juli 2012...
Ik ben er dit jaar veel vroeger bij (nu al alle 15 hotels geboekt, terwijl we de vorige jaren pas rond april begonnen boeken), maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de hotels vroeger volzet zijn én dat alles (soms veel) duurder is geworden...

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Ik krijg ook geen kamer meer op "mijn"data dichtbij de Rim van Bryce (juli). Zat zelf te denken om hierheen te gaan.
http://www.brycecanyonmotel.com
Is dit bekend bijiemand?
http://www.brycecanyonmotel.com
Is dit bekend bijiemand?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bovenaan het forum vind je een link naar de hotel- en campingreviews van de forumleden,
zie http://beoordelingen.allesamerika.com/7 ... ines+motel
zie http://beoordelingen.allesamerika.com/7 ... ines+motel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht