Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat heeft Philadelphia in petto voor toeristen?
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wat heeft Philadelphia in petto voor toeristen?
In het najaar ga ik, als de planning lukt naar New York.
Daar wil ik dan meteen 'n enkel dagje Philadelphia aan vastplakken. Maar daarbij is mijn vraag meteen: wat heeft Philadelphia in petto voor toeristen?
En meer dan dat, een hobbie van mij is fotografie. Daarvoor kom ik graag op plaatsen die niet meteen toeristisch zijn.
Daarom verneem ik graag dingen te doen in de stad, de toeristische dingen en de meer 'gewone' dingen van Philadelphia.
Om die reden zit ik eraan te denken om mijn reis te beginnen of te eindigen met Philadelphia. Naast New York ga ik ook naar Washington DC.
Daar wil ik dan meteen 'n enkel dagje Philadelphia aan vastplakken. Maar daarbij is mijn vraag meteen: wat heeft Philadelphia in petto voor toeristen?
En meer dan dat, een hobbie van mij is fotografie. Daarvoor kom ik graag op plaatsen die niet meteen toeristisch zijn.
Daarom verneem ik graag dingen te doen in de stad, de toeristische dingen en de meer 'gewone' dingen van Philadelphia.
Om die reden zit ik eraan te denken om mijn reis te beginnen of te eindigen met Philadelphia. Naast New York ga ik ook naar Washington DC.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Philadelphia
Hopelijk meer dan een dagje, want als er ergens veel te fotograferen valt is het wel in DC! Om op je vraag te antwoorden, ook Philadelphia heeft interessante buurten, zoals Society Hill en de Eastern State Penitentiary is ook een fotografisch genoegen.miccie schreef:Naast New York ga ik ook naar Washington DC.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Philadelphia
Dank je voor je reactie. Vanmiddag was ik al op zoek naar boeken over Philadelphia. Niet gezien, dus dat wordt online bestellen.
Dit geeft me alvast een aanleiding om verder te zoeken.
Dit geeft me alvast een aanleiding om verder te zoeken.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Re: Wat heeft Philadelphia in petto voor toeristen?
Kijk ook eens in dit topic, daar staan al een aantal zaken van Philadelphia genoemd: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 1&p=622480
De Eastern State Penitentiary die Petra noemt was voor mij echt een van de hoogtepunten van de stad, zeker als je van fotograferen houdt!!
De Eastern State Penitentiary die Petra noemt was voor mij echt een van de hoogtepunten van de stad, zeker als je van fotograferen houdt!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1746 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 7 Reacties