Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parachutespringen Las Vegas
Parachutespringen Las Vegas
Hallo allemaal.
In maart zijn wij weer een week in Las Vegas, en wil mijn droom om ooit te parachutespringen, waarmaken.
Zijn er mensen met ervaringen hiermee?
Het lijkt mij ultiem om juist met dít landschap een sprong te maken.
Groetjes Carolien
In maart zijn wij weer een week in Las Vegas, en wil mijn droom om ooit te parachutespringen, waarmaken.
Zijn er mensen met ervaringen hiermee?
Het lijkt mij ultiem om juist met dít landschap een sprong te maken.
Groetjes Carolien
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Re: Parachutespringen Las Vegas
Ik ga er van uit dat je een tandemsprong gaat doen?
Je zal waarschijnlijk een waiver of iets dergelijks moeten ondertekenen waar in staat dat je niemand aansprakelijk stelt, vervolgens krijg je een korte instructie.
In het vliegtuig haken ze je dan vast aan de tandem master.
Als er een mogelijkheid is om te springen van een hoogte van meer dan 13.000 ft, dan zou ik dat zeker doen.
Je zal waarschijnlijk een waiver of iets dergelijks moeten ondertekenen waar in staat dat je niemand aansprakelijk stelt, vervolgens krijg je een korte instructie.
In het vliegtuig haken ze je dan vast aan de tandem master.
Als er een mogelijkheid is om te springen van een hoogte van meer dan 13.000 ft, dan zou ik dat zeker doen.
Ja, het gaat inderdaad om een tandemsprong, het zal dan mijn eerste keer zijn.
Vroeg me gewoon af of er meerdere mensen waren die het in Amerika (Las Vegas) hebben gedaan en wat ze ervan vonden
Vroeg me gewoon af of er meerdere mensen waren die het in Amerika (Las Vegas) hebben gedaan en wat ze ervan vonden
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
- suzanne_reijm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hai!
Ik heb in september 2011 met m'n vriend de tandumsprong gedaan in Las Vegas.
Ik kan het iedereen aanraden om een keer in je leven te doen! Het was wel een erg lange dag..we moesten om half 8 klaar staan bij de MAC voor Mandalay Bay en uiteindelijk waren we om half 3 weer terug...we waren dan ook als laatste van de hele groep aan de beurt om te springen!
Je krijgt van te voren inderdaad diverse papieren om te tekenen dat zij nergens voor aansprakelijk zijn.
Daarna krijg je uitgebreid instructie..eerst een filmpje en daarna moet je op een soort 'poef' even voordoen wat je net hebt geleerd...
Op het moment dat je bijna mag springen wordt je voorgesteld aan je tandem 'maatje'...hij vertelt dan nogmaals hoe alles in z'n werk gaat en vraagt wel 6x hoeveel zin je erin hebt en hoe fantastisch het hier is om in las vegas te zijn
..
Daarna ga je met een groepje tot max 6 personen het vliegtuig in en vlieg je een tijdje boven LV tot je op de juiste hoogte bent...daarna ben je volledig afhankelijk van je tandem'maatje'...maar mijn (en mn vriends) ervaring is: dat het echt fantastisch was! We zouden het zo nog een keer over doen!!
Ik had wat moeite met ademhalen in de lucht..maar ook dit was van te voren gezegd, dat als je daar last van krijg dat je gewoon moet gaan schreeuwen hoe geweldig het is
! Hieronder een foto van m'n ervaring!
Groetjes Suzanne
Ik heb in september 2011 met m'n vriend de tandumsprong gedaan in Las Vegas.
Ik kan het iedereen aanraden om een keer in je leven te doen! Het was wel een erg lange dag..we moesten om half 8 klaar staan bij de MAC voor Mandalay Bay en uiteindelijk waren we om half 3 weer terug...we waren dan ook als laatste van de hele groep aan de beurt om te springen!
Je krijgt van te voren inderdaad diverse papieren om te tekenen dat zij nergens voor aansprakelijk zijn.
Daarna krijg je uitgebreid instructie..eerst een filmpje en daarna moet je op een soort 'poef' even voordoen wat je net hebt geleerd...
Op het moment dat je bijna mag springen wordt je voorgesteld aan je tandem 'maatje'...hij vertelt dan nogmaals hoe alles in z'n werk gaat en vraagt wel 6x hoeveel zin je erin hebt en hoe fantastisch het hier is om in las vegas te zijn

Daarna ga je met een groepje tot max 6 personen het vliegtuig in en vlieg je een tijdje boven LV tot je op de juiste hoogte bent...daarna ben je volledig afhankelijk van je tandem'maatje'...maar mijn (en mn vriends) ervaring is: dat het echt fantastisch was! We zouden het zo nog een keer over doen!!
Ik had wat moeite met ademhalen in de lucht..maar ook dit was van te voren gezegd, dat als je daar last van krijg dat je gewoon moet gaan schreeuwen hoe geweldig het is

Groetjes Suzanne
2007 Florida
2011 Zuid-Westen standaard rondje LA - LA
2012 Seattle - Denver - New York
2014 In de planning een rode rotsen rondje!
http://remysuus.waarbenjij.nu
- suzanne_reijm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hierbij de foto 

2007 Florida
-
- Amerikafan
Wij gaan dit in juni ook doen, ben zeer benieuwd 
Wij gaan met sin city skydiving doen, toen via groupon geboekt. Hieronder website:
http://www.sincityskydiving.com/index.html

Wij gaan met sin city skydiving doen, toen via groupon geboekt. Hieronder website:
http://www.sincityskydiving.com/index.html
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wat is de gemiddelde prijs voor zo'n sprong p.p.?
Lijkt me inderdaad ook erg gaaf om te doen, wij bezoeken Las Vegas ook in maart! Can't wait
Lijkt me inderdaad ook erg gaaf om te doen, wij bezoeken Las Vegas ook in maart! Can't wait

2010: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Deep South
2019: Noord-Oost
Voor een sprong ben je ongeveer $ 200,- kwijt. Hiervoor krijg je wel een sprong vanaf 15.000 feet.
Ik heb in 2009 een sprong gemaakt met http://www.skydivelasvegas.com.
IK was erg tevreden over de gang van zaken. Voordeel van deze maatschappij is dat ze opstijgen bij Boulder City. Hierdoor heb je een mooi uitzicht over las Vegas, maar ook over de Hoover Dam en Lake Mead
Verkijk je alleen niet op de $ 200,-. Aangezien het een superervaring is, wil je dit natuurlijk graag terug zien op foto's of dvd.
Hier betaal je natuurlijk ook de hoofdprijs voor: foto's: 69 dollar en dvd 99 dollar. Samen krijg je korting en betaal je "maar" 129 dollar".
Al met al een super ervaring. In juli 2012 ga ik opnieuw naar Las Vegas en dan doe ik het weer!!!
Gr. Rob
Ik heb in 2009 een sprong gemaakt met http://www.skydivelasvegas.com.
IK was erg tevreden over de gang van zaken. Voordeel van deze maatschappij is dat ze opstijgen bij Boulder City. Hierdoor heb je een mooi uitzicht over las Vegas, maar ook over de Hoover Dam en Lake Mead
Verkijk je alleen niet op de $ 200,-. Aangezien het een superervaring is, wil je dit natuurlijk graag terug zien op foto's of dvd.
Hier betaal je natuurlijk ook de hoofdprijs voor: foto's: 69 dollar en dvd 99 dollar. Samen krijg je korting en betaal je "maar" 129 dollar".
Al met al een super ervaring. In juli 2012 ga ik opnieuw naar Las Vegas en dan doe ik het weer!!!
Gr. Rob
Kijk eens op bovenstaande link zou ik zeggen?
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt Rob, ik zit er wel sterk over na te denken!Robkuh schreef:Al met al een super ervaring. In juli 2012 ga ik opnieuw naar Las Vegas en dan doe ik het weer!!!Celluiar schreef:Wat is de gemiddelde prijs voor zo'n sprong p.p.?
Gr. Rob
Dit had ik inderdaad al gedaan Tosca, echter was ik benieuwd naar de 'gemiddelde' prijs voor zo'n sprong (met de coupons e.d. meegerekend). De prijs van één website wil nog niet meteen zeggen dat het ook om een gemiddelde prijs gaat natuurlijk. Zo wist ik ook niet dat je korting krijgt als je de sprong met een 2e persoon zou gaan maken.tosca schreef:Kijk eens op bovenstaande link zou ik zeggen?
Wauw, gaaf, dankjewel voor alle reacties! We gaan zeker boeken, nu even prijzen vergelijken en mja, het zal altijd een gok zijn welk bedrijf je kiest.
Heb je vanuit de lucht ook een mooi zicht op Vegas city zelf?
En nog een vraagje. Ik ga samen met mijn vriendin naar Vegas, maar zij wil zelf niet parachutespringen. Mag zij dan wel mee richting dat "vliegveld"? Anders is het ook zo alenig?
Heb je vanuit de lucht ook een mooi zicht op Vegas city zelf?
En nog een vraagje. Ik ga samen met mijn vriendin naar Vegas, maar zij wil zelf niet parachutespringen. Mag zij dan wel mee richting dat "vliegveld"? Anders is het ook zo alenig?
Je vriendin kan gewoon mee, ze hebben er gewoon en kantine. Ik ben toen ook met 3 vrienden gegaan die niet gesprongen hebben. Maar ze hadden het te druk met het volgen van het vliegtuig e.d.
Via http://www.skydivelasvegas.com stijg je op bij Boulder City (een stad naast Las Vegas). Dat is ook de reden waarom ik voor hun gekozen heb.
Je hebt idd een mooi uitzicht op Las Vegas, maar geloof me, het duurt ff voordat je ook maar bij nadenkt om van het uitzicht te genieten. En dan is Las Vegas niet het mooiste wat je ziet.
Succes ermee!!!!
Via http://www.skydivelasvegas.com stijg je op bij Boulder City (een stad naast Las Vegas). Dat is ook de reden waarom ik voor hun gekozen heb.
Je hebt idd een mooi uitzicht op Las Vegas, maar geloof me, het duurt ff voordat je ook maar bij nadenkt om van het uitzicht te genieten. En dan is Las Vegas niet het mooiste wat je ziet.
Succes ermee!!!!
Ok dankjewel! Heb meteen op de site gekeken en het ziet er goed uit. Mijn vriendin gaat dus gewoon mee.
Hahaha, kan me voorstellen dat je gedachtes ergens anders zijn dan bij "het uitzicht", maar toch! We gaan de sprong wagen
Hahaha, kan me voorstellen dat je gedachtes ergens anders zijn dan bij "het uitzicht", maar toch! We gaan de sprong wagen

Groot gelijk, het is een hele beleving.
En mocht je bijv een dvd en fotos bestellen, dan is deze eerder in Nederland dan jij (of je moet de volgende dag al naar huis gaan)
En mocht je bijv een dvd en fotos bestellen, dan is deze eerder in Nederland dan jij (of je moet de volgende dag al naar huis gaan)
-
- Amerika-ontdekker
Leuk als het thuisfront niet weet dat je die sprong uiteindelijk ben gaan maken... (mocht je nog niet op jezelf wonen) 
* Note mod (Marco):
Om het forum prettig leesbaar te houden, is in een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om steeds het volledige bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".

* Note mod (Marco):
Om het forum prettig leesbaar te houden, is in een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om steeds het volledige bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Ik heb een parachute cursus gehad in de U.S en van één sprong een video laten maken.Robkuh schreef:Groot gelijk, het is een hele beleving.
Ik moest een uurtje wachten en kon daarna de video en foto's gelijk op CD meenemen.
Ik heb geboekt!!! Over 2 weekjes gaan we springen bij http://www.skydivelasvegas.com , echt geweldig, zie het helemaal zitten! Maar tijdens die sprong, heb je dan ook serieus overzicht op Las Vegas, Hooverdam en Lake mead? Of vlieg je daar alleen met het vliegtuig overheen? (weet nog niet zo heel goed wat ik me erbij voor moet stellen...) Kan nu al niet meer wachten

Eerlijk gezegd weet ik al niet meer wat ik wel en niet gezien heb tijdens de val.caatje85 schreef:Ik heb geboekt!!! Over 2 weekjes gaan we springen bij http://www.skydivelasvegas.com , echt geweldig, zie het helemaal zitten! Maar tijdens die sprong, heb je dan ook serieus overzicht op Las Vegas, Hooverdam en Lake mead? Of vlieg je daar alleen met het vliegtuig overheen? (weet nog niet zo heel goed wat ik me erbij voor moet stellen...) Kan nu al niet meer wachten![]()
In het vliegtuig zag ik wel o.a. las vegas, hoover dam en blijkbaar ook lake mead.
Tijdens de vrije val maak je al helemaal niks mee van de omgeving en tijdens het bijkomen als de parachute open is, dan genoiet je nog te veel na.
Wat mij vooral bij is gebleven is het het temperatuurverschil. Als je springt is het erg koud het wordt steeds warmer. Ook heb ik heel even de parachute zelf mogen besturen.
Al met al zo indrukwekkend dat ik dit jaar opnieuw naar Las Vegas ga om m'n 2de sprong te wagen!!!!
Succes, wees niet bang en geniet er van!!!!!
Ik hoor graag hoe het was.
Gr.Rob
Hey!
We zijn weer terug helaas na een week vegas.
Het parachutespringen was te gek! Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n gave ervaring meegemaakt.
Inderdaad via skydivelasvegas en de mensen waren buitengewoon aardig (al hou ik sowieso toch wel van de Amerikaanse mentaliteit, dus ik voel me daar al gauw ergens thuis). De parachutist die me begeleide (Steve) was heel aardig en in voor een praatje.
De sprong zelf was geweldig. Er gierde behoorlijk wat adrenaline door mijn lichaam, maar ik was absoluut niet zenuwachtig of bang; ik was vooral heeeeeel "excited!", en ik zou het zo nog een keer willen.
Voor een ieder die nog wil springen; http://www.skydivelasvegas.com , Ik heb er trouwens nog een leuk dvdtje aan overgehouden, welke ze superleuk gemonteerd hebben! 20 Minuten na mijn sprong kon ik m zo meenemen!
We zijn weer terug helaas na een week vegas.
Het parachutespringen was te gek! Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n gave ervaring meegemaakt.
Inderdaad via skydivelasvegas en de mensen waren buitengewoon aardig (al hou ik sowieso toch wel van de Amerikaanse mentaliteit, dus ik voel me daar al gauw ergens thuis). De parachutist die me begeleide (Steve) was heel aardig en in voor een praatje.
De sprong zelf was geweldig. Er gierde behoorlijk wat adrenaline door mijn lichaam, maar ik was absoluut niet zenuwachtig of bang; ik was vooral heeeeeel "excited!", en ik zou het zo nog een keer willen.
Voor een ieder die nog wil springen; http://www.skydivelasvegas.com , Ik heb er trouwens nog een leuk dvdtje aan overgehouden, welke ze superleuk gemonteerd hebben! 20 Minuten na mijn sprong kon ik m zo meenemen!
Toevallig nog iets van de prijs afgekregen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3842 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties