Ziet er trouwens mooi uit wat je gemaakt hebt.....meer dan dat stellen de papiertjes ook niet voor.
Overigens....zijn die categoriën wel zinnig? Ik weet niet of het in heel USA zo is, maar in Texas mag je met een rijbewijs zelfs met grote aanhangers rijden....terwijl je er hier dan weer E voor moet halen
Ben ik even gelukkig met deze site. Was van plan (opnieuw) een int. rijbewijs te halen. na het lezen van jullie berichten doe ik het wel met mijn oude, die heb ik vast nog ergens. En die kostte twee jaar geleden nog maar iets van € 12,00.
Sorry voor mijn hele late reactie. Het spijt me dat ik zo'n enorme commotie teweeg heb gebracht met deze thread. Voor mij is er een hoop duidelijk geworden. Bedankt allemaal!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.