Nu is mijn vraag wat er op dit moment te doen is op Ground Zero.
Ik weet dat je op voorhand je toelating moet reserveren en naar de fonteinen kunt gaan kijken.
Maar is het gebouw links bij de Amerikaanse vlag ook al toegankelijk voor het publiek?
Heb een tijd terug een docu gezien waar ze het over dat museum hadden.
Online vind ik niet echt info hieromtrent.
- 2010 Riviera Maya Mexico ( 15d )
- 2012 New York City ( 6d )
-Mickey- schreef:Hey,
Maar is het gebouw links bij de Amerikaanse vlag ook al toegankelijk voor het publiek?
Het museum op het terrein zelf is gesloten en blijft voorlopig gesloten. Reden: onenigheid tussen de National September 11 Memorial & Museum foundation en de Port Authority of New York and New Jersey over wie wat moet betalen (http://www.nypost.com/p/news/local/manh ... lEg03lOszM). Laatst stond er in de Washington Post nog een stukje waarin werd aangegeven dat de opening van het museum niet voor eind 2012 werd verwacht.
Laatst gewijzigd door John V op 22 jan 2012, 19:20, 4 keer totaal gewijzigd.
Susie one schreef:We gaan eind september voor 9 nachten naar NY en helaas moet ik ervan uit gaan bezoek aan het museum wordt geschapt.
Ik zou voorlopig even een slag om de arm houden. Het gebouw staat er namelijk al wel. Als beide partijen hun financiële geschil oplossen dan zou het museum wel eens snel de deuren kunnen openen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.