Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Geschiere: Eerste reisopzet Phx - LA
Re: Reis Geschiere: Eerste reisopzet Phx - LA
Ja ik heb er ook al buiten gekeken. had ergens ook al jouw advies gezien voor Tropic. Mijn probleem zit hem denk ik in de prijs. Ik zou het liefst max 100 dollar betalen maar dat gaat hem vrees ik niet worden. Om een dag te winnen rijden we op de dag van aankomst (10.30 als het goed is) meteen door naar Moab. Misschien niet slim maar dan maken we er gewoon een lange reisdag van.
20-jul Brussel New York
21-jul New York
22-jul New York
23-jul New York Denver/Moab
24-jul Moab
25-jul Moab
26-jul Moab Page
27-jul Page
28-jul Page Bryce
29-jul Bryce
30-jul Bryce Grand Canyon North Rim
31-jul Crand Canyon Zion
1-aug Zion Las Vegas
2-aug Las Vegas
3-aug Las Vegas Death Valley
4-aug Death Valley Yoshemite
5-aug Yoshemite
6-aug Yoshemite
7-aug Yoshemite San Francisco
8-aug San Francisco
9-aug San Francisco
10-aug San Francisco richting LA
11-aug Langs Kust ergens
12-aug Los Angeles
13-aug Los Angeles
14-aug Los Angeles
15-aug Los Angeles
16-aug Los Angeles New York
20-jul Brussel New York
21-jul New York
22-jul New York
23-jul New York Denver/Moab
24-jul Moab
25-jul Moab
26-jul Moab Page
27-jul Page
28-jul Page Bryce
29-jul Bryce
30-jul Bryce Grand Canyon North Rim
31-jul Crand Canyon Zion
1-aug Zion Las Vegas
2-aug Las Vegas
3-aug Las Vegas Death Valley
4-aug Death Valley Yoshemite
5-aug Yoshemite
6-aug Yoshemite
7-aug Yoshemite San Francisco
8-aug San Francisco
9-aug San Francisco
10-aug San Francisco richting LA
11-aug Langs Kust ergens
12-aug Los Angeles
13-aug Los Angeles
14-aug Los Angeles
15-aug Los Angeles
16-aug Los Angeles New York
Ik bedoel natuurlijk 100 euro!!
Ondertussen in Tropic geboekt bij Americas Best Value Inn and Suites Bryce Canyon. Gisteren geen plaats nu wel. Dus maar hopen dat dit met Yoshemite ook gaat lukken. Nu Moab en Page nog.
Denk je dat we aan de kust het eventueel tijdens de trip kunnen doen, dus zo een paar dagen van tevoren? Of beter van niet.
Ondertussen in Tropic geboekt bij Americas Best Value Inn and Suites Bryce Canyon. Gisteren geen plaats nu wel. Dus maar hopen dat dit met Yoshemite ook gaat lukken. Nu Moab en Page nog.
Denk je dat we aan de kust het eventueel tijdens de trip kunnen doen, dus zo een paar dagen van tevoren? Of beter van niet.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De kustroute is nou net een stuk waar reserveren aan te raden is in juli/augustus, zeker in de weekeinden kan het daar erg druk zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als jullie willen wandelen zou ik meer tijd uittrekken voor Zion. En dan een nacht minder Bryce, of misschien minder tijd voor Page uittrekken. Je zult daar niet veel gaan wandelen, daarvoor zal het eind juli te heet zijn. Alleen als je wilt gaan varen is een volle dag nodig.
Heb je voor de North rim al iets geboekt? Dat is meestal heel snel vol.
En het is Yosemite, zonder h.
Marianne
Heb je voor de North rim al iets geboekt? Dat is meestal heel snel vol.
En het is Yosemite, zonder h.
Marianne
Als je het niet redt tot Moab ga je toch gewoon overnachten in Glenwood Springs of Grand Junction.
Sorry van de H
Ik heb de North Rim inderdaad al geboekt, viel me mee dat er nog plaats was. Dus dat staat vast. Eigenlijk willen we naar Page voor de Antelope Canyon.
Vind jij Zion mooier/leuker dan Bryce? Van Page naar Bryce kost ons wel een dag als we wat willen stoppen en het op ons gemak doen. Dus ik dacht een volle dag Bryce en dan naar Zion. Dat ligt niet zover van elkaar vandaan. Maar ik kan annuleren in Bryce dus dat kan ik altijd nog wijzigen.
las Vegas was nog wel lachen. Ik zag door de bomen het bos niet, lasvegasdirect had leuke aanbiedingen maar dan komen er nog 2 personen bij en wordt het al minder interessant. Dus ik dacht, maakt mij het uit ik boek via Hotwire. 4 sterren voor 56.00inclusief alles. Dus met mijn ogen half dicht vol spanning wat het ging worden.......het Hard Rock Hotel. Oh my god. Maar ik vind het best. Is niet op de strip en de meiden vinden het zwembad helemaal geweldig dus dat komt wel goed.
Ik heb de North Rim inderdaad al geboekt, viel me mee dat er nog plaats was. Dus dat staat vast. Eigenlijk willen we naar Page voor de Antelope Canyon.
Vind jij Zion mooier/leuker dan Bryce? Van Page naar Bryce kost ons wel een dag als we wat willen stoppen en het op ons gemak doen. Dus ik dacht een volle dag Bryce en dan naar Zion. Dat ligt niet zover van elkaar vandaan. Maar ik kan annuleren in Bryce dus dat kan ik altijd nog wijzigen.
las Vegas was nog wel lachen. Ik zag door de bomen het bos niet, lasvegasdirect had leuke aanbiedingen maar dan komen er nog 2 personen bij en wordt het al minder interessant. Dus ik dacht, maakt mij het uit ik boek via Hotwire. 4 sterren voor 56.00inclusief alles. Dus met mijn ogen half dicht vol spanning wat het ging worden.......het Hard Rock Hotel. Oh my god. Maar ik vind het best. Is niet op de strip en de meiden vinden het zwembad helemaal geweldig dus dat komt wel goed.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind Bryce mooier dan Zion - hoewel beide parken natuurlijk niet te vergelijken zijn, maar Bryce is meer wow! - , maar je bent er wel wat sneller uitgekeken. Kijk eens in mijn 2011-verslag om een idee te krijgen van de mogelijkheden. We hadden een volle dag (2 nachten) Zion, en 1 overnachting bij Bryce. Die ene overnachting was voldoende voor een groot deel van de rim, en de combinatie van de Queens garden en Navajo trail.
Antelope Canyon kost niet veel tijd; als je de Lower bezoekt kun je dat op de ochtend doen voor je naar Bryce gaat.
Als de North Rim echter vastligt, en er zijn geen andere nachten meer beschikbaar, dan wordt het lastig om te gaan schuiven. Je gaat toch niet van Bryce naar Zion?
Misschien heb je voor Moab, Page en Zion ook iets ons 2008-verslag.
Marianne
Antelope Canyon kost niet veel tijd; als je de Lower bezoekt kun je dat op de ochtend doen voor je naar Bryce gaat.
Als de North Rim echter vastligt, en er zijn geen andere nachten meer beschikbaar, dan wordt het lastig om te gaan schuiven. Je gaat toch niet van Bryce naar Zion?
Misschien heb je voor Moab, Page en Zion ook iets ons 2008-verslag.
Marianne
-
jerommeke10
- Amerikakenner
Ben je daar zeker van? Van Denver naar LA? Ik betaal 250 uSD voor drop-off tussen Denver en LV.Geen dropoff kosten bij usareisen
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Las Vegas ligt in Nevada en dus niet in California.
Doorgaans betaal je geen drop-off als je eindigt of vertrekt in California.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Via usareisen bij alamo geen "einweg gebur" dus daar vertrouw ik dan maar op.
Ik ga eens kijken of we wat kunnen schuiven met zion en bryce.
Ik ga eens kijken of we wat kunnen schuiven met zion en bryce.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6164 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 7 Reacties