Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen hotels
Re: usareisen hotels
Zojuist via usa-reisen.de een boeking (of moet ik zeggen aanvraag) gedaan voor het Holiday Inn Express hotel in Tusayan, vlakbij de Grand Canyon. Totaalprijs voor 2 personen van 28 tot 29 juli is 108 euro. Kon hem nergens goedkoper vinden dan 150 euro dus ben benieuwd of hij definitief geboekt wordt. Mooie prijs als je het mij vraagt. En wel zo lekker met airco midden in de zomer. Dat heeft mij ervan weerhouden om midden in het park bv de Bright Angel lodge te gaan overnachten.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
En zowaar nu al een reactie ontvangen van usareisen.de dat de boeking bevestigd wordt. Ze zijn dus wel degelijk een erg concurrerend bedrijf qua hotelovernachtingen. De prijs van 108 euro heb ik echt nergens zo laag gezien. Ook niet bij Hotwire en in de Priceline ervaringen op betterbidding.com. Top dus. Nu het hotel in Yosemite en de Bryce Canyon regelen.
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Top dat je hem voor deze prijs heb kunnen krijgen.
Heb ook net de voucher over de mail gehad voor Shilo Inn Oakhurst en Golden Nugget Las Vegas.
Ga vanavond even kijken of ze voor San Diego, Death Valley en Monterey ook zo concurrend zijn en betere prijzen hebben als de andere grote websites.
Zoja dan zal ik zeker nog meer hotels bij ze proberen te boeken
Heb ook net de voucher over de mail gehad voor Shilo Inn Oakhurst en Golden Nugget Las Vegas.
Ga vanavond even kijken of ze voor San Diego, Death Valley en Monterey ook zo concurrend zijn en betere prijzen hebben als de andere grote websites.
Zoja dan zal ik zeker nog meer hotels bij ze proberen te boeken

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Weten jullie of je nog kunt annuleren? Of zit je definitief aan een boeking vast? (mijn duits is wel redelijk maar dat kon ik niet zo 1.2.3. vinden)
Op pagina 1 van dit onderwerp staat een vertaling uit het Duits. Daaruit maak ik op dat je wel kunt annuleren dat maar dat dit tot 30 dagen voor vertrek 25% van de reissom kost. Zonde van je geld dus gewoon zeker zijn van je zaak en niet annuleren. Bij ziekte kun je natuurlijk altijd annuleren via je doorlopende reisverzekering.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Correctie op Laredo:Laredo schreef:Bij ziekte kun je natuurlijk altijd annuleren via je doorlopende reisverzekering.
Bij ziekte (of een andere geldige reden cfm. de verzekering) kun je natuurlijk altijd je annuleringskosten declareren via je (doorlopende) annuleringsverzekering.
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
Ik heb ook via USA een hotel geboekt, Ruby's inn voor 83 euro in bryce canyon, mooie prijs dacht ik zo.
Ook voor de Bryce Canyon waren zij veruit de goedkoopste in juli. Ik overnacht 1 nacht in de Bryce view lodge voor 52 euro. Bij de meeste andere sites was hij niet meer te boeken maar via USAreisen.de nog wel. Dit geldt trouwens ook voor bijvoorbeeld Best Western Rubys Inn, via geen enkele site te boeken behalve via hun en World Ticket Center.
Binnen 2 uur had ik een bevestiging in de mail liggen dus ben erg tevreden. Ga eens kijken of ik voor Moab en Yosemite ook wat kan vinden bij ze.
Binnen 2 uur had ik een bevestiging in de mail liggen dus ben erg tevreden. Ga eens kijken of ik voor Moab en Yosemite ook wat kan vinden bij ze.
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Gisteren hebben we bij Usareisen ook de volgende hotels geboekt:
San Diego Bahia Resort voor 2 nachten met 3 personen 213 euro (bij expedia 360 euro)
Death Valley Furnance Creek voor 1 nacht met 3 personen 120 euro (nergens anders kunnen vinden behalve bij het hotel zelf, maar vanwege de hoge dollar was het voordeliger bij usareisen)
Hoop snel een bevestiging te krijgen dat het weer gelukt is
San Diego Bahia Resort voor 2 nachten met 3 personen 213 euro (bij expedia 360 euro)
Death Valley Furnance Creek voor 1 nacht met 3 personen 120 euro (nergens anders kunnen vinden behalve bij het hotel zelf, maar vanwege de hoge dollar was het voordeliger bij usareisen)
Hoop snel een bevestiging te krijgen dat het weer gelukt is
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet trouwens zeggen dat ook World Ticket Center scherpe prijzen heeft. Voor bv de Bryce view lodge zijn zij maar 2 euro duurder dan Usareisen.de Denk dat zij misschien in dezelfde "hotelvijver" vissen. Eens kijken naar andere scherpe prijzen!
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Ook de volgende hotels zijn nu bevestigd :Bahia Resort San diego en Furnance Creek Deathvalley en heb de vouchers vandaag over de mail gehad.
En ik ben zeer tevreden met de service en snel antwoord op mails.
Enige wat ik nog steeds jammer vind is dat ze Fourseasons voor die mooie prijs niet konden bevestigen
En ik ben zeer tevreden met de service en snel antwoord op mails.
Enige wat ik nog steeds jammer vind is dat ze Fourseasons voor die mooie prijs niet konden bevestigen
Zojuist voor 1 nachtje in augustus het Shilo Inn in Oakhurst geboekt voor 86€. Het is een weekendovernachting, dat maakte het iets duurder maar nog steeds veel goedkoper dan bij de grote hotelsites als expedia en hotels.com (145€). Ik wacht de bevestiging weer af, vol vertrouwen in!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Laredo Is Oakhurst nou wel of niet een goede uitvalsbasis voor Yosemite (komend vanaf SF). Die prijs is wel aantrekkelijk namelijk... Ik zie de aanbieding namelijk voor €120 voor 2 dagen als ik ga!! Maar die foto die erbij staat op usareisen correspondeerd niet met andere foto's die bv op de originele site staan?
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
De foto's kloppen inderdaad niet voor Shilo Inn op de site van usareisen maar ik heb ze ook geboekt.PSVwally schreef:@Laredo Is Oakhurst nou wel of niet een goede uitvalsbasis voor Yosemite (komend vanaf SF). Die prijs is wel aantrekkelijk namelijk... Ik zie de aanbieding namelijk voor €120 voor 2 dagen als ik ga!! Maar die foto die erbij staat op usareisen correspondeerd niet met andere foto's die bv op de originele site staan?
En heb op de website van Shilo Inn zelf gekeken en het adres komt overeen met wat op de vouchers van usareisen staat.
Dus ik ga er van uit dat de foto's op de andere sites wel de goede zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als uitvalsbasis niet. Reken op 1,5 uur rijden naar de vallei. Als je bijvoorbeeld de Panorama Trail wilt lopen, of je wilt ook de avond nog in het park doorbrengen, dan is Oakhurst erg onhandig.PSVwally schreef:@Laredo Is Oakhurst nou wel of niet een goede uitvalsbasis voor Yosemite (komend vanaf SF).
Maar als je alleen naar de prijs kijkt zit je daar goed natuurlijk. Ik ga voor het park, niet voor de overnachting en ik ben niet geinteresseerd in allerlei voorzieningen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Overigens heb ik maar weinig zwembaden gezien bij motels die qua grootte kunnen tippen aan de zwembaden bij Curry Village en de Lodge.
Marianne
Bedankt Marianne voor je reactie!
@psvwally, wij komen vanuit de Death Valley gereden richting Yosemite. Wij overnachten 1 nacht in Lee Vining en rijden dan op ons dooie gemak naar Oakhurst via de Tioga road. De volgende ochtend bezoeken wij de Sequioa bomen in de buurt en rijden daarna door in de richting van San Francisco.
Ondertussen trouwens ook de bevestiging en voucher binnen van dit hotel. Voor ons persoonlijk was de keuze makkelijk, wij vonden de hotels in Yosemite zelf te duur of te oncomfortabel. Persoonlijke keuze hoor en ik begrijp ook dat anderen graag wel in een tent/cabin willen overnachten.
@psvwally, wij komen vanuit de Death Valley gereden richting Yosemite. Wij overnachten 1 nacht in Lee Vining en rijden dan op ons dooie gemak naar Oakhurst via de Tioga road. De volgende ochtend bezoeken wij de Sequioa bomen in de buurt en rijden daarna door in de richting van San Francisco.
Ondertussen trouwens ook de bevestiging en voucher binnen van dit hotel. Voor ons persoonlijk was de keuze makkelijk, wij vonden de hotels in Yosemite zelf te duur of te oncomfortabel. Persoonlijke keuze hoor en ik begrijp ook dat anderen graag wel in een tent/cabin willen overnachten.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sja, wij komen van San Francisco. Eerst in de ochtend langs de uss Hornet en dan rijden we pas naar Yosemite, waar we helaas daarna maar 1 volle dag hebben.Dus aan de ene kant is oakhurst niet eens zo slecht, alleen zal het dus vroeg het park inrijden worden die dag en tegen dat het donker is, wat in April redelijk optijd zal zijn, terug in Oakhurst zijn. Ik zit er sterk aan te denken de ochtend nog wat langer in San Fran te blijven, dan naar de Uss Hornet en die dag alleen naar Oakhurst te rijden, want veel tijd voor het park hebben we dan toch niet. En dan alsnog maar 1 dag erna in Yosemite. Wij willen in principe alleen de viewpoint doen en er zit een kans in dat Glacier point en mariposa nog onbereikbaar zijn, dan moet dat denk ik wel in 1 dag te doen zijn voor een 1e indruk.
Ik heb net hotel bryce view lodge geboekt bij usareisen. Nadat ik op boeking bevestigen had geklikt stond er het volgende
Herzlichen Dank für Ihre Buchung. (Referenz-Nr.: 115949)
Ihre verbindlichen Buchungsangaben wurden an unser Büro weitergeleitet.
Sollte eine der von Ihnen gewünschten Leistungen ausgebucht oder nicht verfügbar sein,
werden wir uns bemühen Ihnen ein vergleichbares Angebot vorzuschlagen.
Vertaald via google translate:
Bedankt voor uw boeking. (Referentie: ......)
Uw definitieve boeking details zijn doorgestuurd naar ons kantoor.
Indien een van de diensten die u gevraagde zijn volgeboekt of niet beschikbaar,
Wij zullen ons best doen om een vergelijkbaar aanbod voor te stellen.
Betekent dit nou dat als het hotel niet beschikbaar is je een ander hotel moet accepteren? Of mag je er dan nog kosteloos vanaf zien? Iemand enig idee hoe dit werkt bij USA reisen?
Herzlichen Dank für Ihre Buchung. (Referenz-Nr.: 115949)
Ihre verbindlichen Buchungsangaben wurden an unser Büro weitergeleitet.
Sollte eine der von Ihnen gewünschten Leistungen ausgebucht oder nicht verfügbar sein,
werden wir uns bemühen Ihnen ein vergleichbares Angebot vorzuschlagen.
Vertaald via google translate:
Bedankt voor uw boeking. (Referentie: ......)
Uw definitieve boeking details zijn doorgestuurd naar ons kantoor.
Indien een van de diensten die u gevraagde zijn volgeboekt of niet beschikbaar,
Wij zullen ons best doen om een vergelijkbaar aanbod voor te stellen.
Betekent dit nou dat als het hotel niet beschikbaar is je een ander hotel moet accepteren? Of mag je er dan nog kosteloos vanaf zien? Iemand enig idee hoe dit werkt bij USA reisen?
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik had 2 weken terug ook zo een boeking gemaakt en krijg enkele dagen een mail dat het hotel toch niet meer kon geboekt worden.
Ze stelden toen inderdaad enkele andere hotels voor maar die wou ik niet.
Heb dan even naar USAReisen gebeld en gevraagd of de boeking in dat geval geschrapt werd.
Het antwoord was ja, er waren geen verplichtingen meer.
Ze stelden toen inderdaad enkele andere hotels voor maar die wou ik niet.
Heb dan even naar USAReisen gebeld en gevraagd of de boeking in dat geval geschrapt werd.
Het antwoord was ja, er waren geen verplichtingen meer.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Zijn de hotel boekingen bij usareisen te annuleren of zijn ze non refundable?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3035 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 26 Reacties