Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Post naar Nederland
Post naar Nederland
Hoi.
Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt voordat een kaartje vanuit Amerika ons land (Nederland) heeft bereikt?
Alvast bedankt voor de reaktie.
Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt voordat een kaartje vanuit Amerika ons land (Nederland) heeft bereikt?
Het ligt er ook een beetje aan waar het kaartje gepost is, plaats in het land en of het "in the middle of nowhere is" of in de grote stad. Wij hebben een pakje verzonden gekregen vorige week vrijdag vanuit Californië en dat was er dinsdag al. Een brief die op 7 juli vanuit New Jersey kwam was er de 11e. Zomaar wat voorbeeldjes. Als je op 5 werkdagen rekent zit je al heel ruim hoor.
Op de een of andere manier gaat de post van Amerika hier naar toe stukken sneller als andersom.
Op de een of andere manier gaat de post van Amerika hier naar toe stukken sneller als andersom.
-
smiletje85
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Post naar Nederland
Ik heb gemerkt dat dat heel erg verschilt. Had 2 kaarten en een brief verstuurt, de brief was dr zo en de kaarten duurden heel lang. Maar heb afgelopen woensdag een kaart gestuurd en die was er zaterdag al.langemeid schreef:Hoi.
Ik had deze Dinsdag een verjaardag kaart + klein cadeautje naar een vriendin in MA gestuurd (de eerste keer dat ik ooit was naar de VS heb verstuurd..). Ik was nogal gestressed, omdat ik bang was dat ik het te laat had verstuurd. Stress voor niks. Dinsdag verstuurd en Donderdag had ze het al!! Ik was stom verbaasd, dat het zo snel ging.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 9115 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 4 Reacties