Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Miami Springbreak
Miami Springbreak
Het plan is om eind feb/ begin maart naar Miami te reizen om de laatste paar dagen naar Saint Louis te vertrekken voor business.
Nu ben ik niet erg veeleisend qua verblijf of vervoer mogelijkheden maar ik hoor van alle kanten dat Miami extreem duur is en een cocktail drinken kan zo tot honderd dollars oplopen.
Dus als jullie tips hebben om geld te besparen of goede hostels kennen hoor ik het graag.
Nu ben ik niet erg veeleisend qua verblijf of vervoer mogelijkheden maar ik hoor van alle kanten dat Miami extreem duur is en een cocktail drinken kan zo tot honderd dollars oplopen.
Dus als jullie tips hebben om geld te besparen of goede hostels kennen hoor ik het graag.
Re: Miami Springbreak
Miami kan duur zijn, maar het hoeft niet. Ook een cocktail drinken kan aanzienlijk goedkoper dan honderd dollars. Je kan het zo duur maken als je wilt. Als je goed zoekt dan zul je best wel betaalbare plekken om te slapen vindem. Alleen is de vraag wat jij onder duur verstaat!
Ik heb mij vorig jaar moeten redden in NY onvoorbereid, en kwam terecht bij enkele hotels die toch een paar honderd dollar per nacht vroegen.
Uiteindelijk ben ik bij een hostel terecht gekomen in Chelsea een van de betere in NY voor 18 dollar per nacht, met goed ontbijt en voelde veilig aan omdat het pal tegenover het politiebureau stond.
Ik heb alleen een dak en een schoon bed nodig voor onderdak want de rest van de dag zorg ik dat ik buiten de deur ben.
Aangezien ik wilde plannen heb dit jaar, meerdere reizen en de kosten altijd boven verwachtingen uitstijgt probeer ik wel te besparen waar het kan want ik ben ook maar een student met een part time baan.
Uiteindelijk ben ik bij een hostel terecht gekomen in Chelsea een van de betere in NY voor 18 dollar per nacht, met goed ontbijt en voelde veilig aan omdat het pal tegenover het politiebureau stond.
Ik heb alleen een dak en een schoon bed nodig voor onderdak want de rest van de dag zorg ik dat ik buiten de deur ben.
Aangezien ik wilde plannen heb dit jaar, meerdere reizen en de kosten altijd boven verwachtingen uitstijgt probeer ik wel te besparen waar het kan want ik ben ook maar een student met een part time baan.
In 2009 hebben we meerdere keren op Ocean's drive in Miami een cocktail gedronken van 16 $.
Het was ook eens happy hour en we kregen er dan twee voor de prijs van één.
16 $ voor twee of zelf voor één cocktail valt zeer goed mee. Het was zelf een van de lekkerste cocktails die ik ooit gedronken heb!
Misschien wordt wel alles wat duurder met Springbreak. Ik was er geweest in september.
Het was ook eens happy hour en we kregen er dan twee voor de prijs van één.
16 $ voor twee of zelf voor één cocktail valt zeer goed mee. Het was zelf een van de lekkerste cocktails die ik ooit gedronken heb!
Misschien wordt wel alles wat duurder met Springbreak. Ik was er geweest in september.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Tegenwoordig is het al rond de 19 dollar per cocktail (afgelopen oktober betaald). Maar ga je een stukje terug, bij TGI Fridays op de Ocean Drive, dan betaal je 8 dollar voor een cocktailmathieuV schreef:16 $ voor twee of zelf voor één cocktail valt zeer goed mee. Het was zelf een van de lekkerste cocktails die ik ooit gedronken heb!

TGIF heeft overigens sowieso lekkere cocktails

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Dat kan ik alleen maar beamenSpaceAce schreef:TGIF heeft overigens sowieso lekkere cocktails

Ook bij het Hard Rock hebben ze lekker cocktails die meestal tussen de 8 en 13 dollar zijn, dus ook prima te doen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij waren in september in Miami en als studenten zochten wij de bars die promoties hadden, eruit! Zo hadden we een bar aan een hotel waar een mojito 3 dollar kostte als je er twee nam (6$ in totaal dus). De dag erna stond deze actie niet meer geafficheerd maar we hebben er gewoon naar gevraagd en tegen die prijs mogen drinken! Vaak willen bars hun terrassen vol en zijn ze best wel bereid om wat moeite te doen, denk ik. Zo hebben wij dat toch ervaren..
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3006 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-