Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hans11: LA - LV - SF - LA
Reis Hans11: LA - LV - SF - LA
Hoi mensen,
Mijn eerste bericht op dit forum.
Ik zou graag jullie advies willen vragen over mijn reis naar het zuidwesten van Amerika.
Eerst even wat achtergrond informatie. In September (2012) wil ik samen met mijn vriendin naar Amerika gaan, het is onze eerste keer. Vroeger als kind ben ik wel een aantal keren naar Canada geweest. We hebben er natuurlijk erg veel zin in en kijken er dan ook erg naar uit.
Naar aanleiding van dit forum en andere bronnen heb ik de volgende route samengesteld.
1. dinsdag, 11 september Los Angeles
2. woensdag, 12 september Los Angeles
3. donderdag, 13 september Los Angeles – Kingman 5 uur en 5 min, 318 mijl
4. vrijdag, 14 september Kingman – Grand Canyon 2 uur en 44 min, 170 mijl
5. zaterdag, 15 september Grand canyon
6. zondag, 16 september Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 137 mijl
7. maandag, 17 september Page - Lake Powell - Horseshoebend
8. dinsdag, 18 september Page – Zion 2 uur en 18 min, 115 mijl
9. woensdag19 september Zion
10.donderdag, 20 september Zion – Las Vegas 2 uur en 57 min, 265 Km
11.vrijdag, 21 september Las Vegas
12.zaterdag, 22 september Las Vegas – Death Valley 3 uur en 26 min, 215 Km
13.zondag, 23 september Death Valley – Mammoth Lakes 4 uur en 44 min, 358 Km
14. maandag, 24 september Mammoth Lakes – Yosemite 2 uur en 17 min, 167 Km
15. dinsdag, 25 september Yosemite
16. woensdag, 26 september Yosemite – San Francisco 4 uur en 9 min, 340 Km
17. donderdag, 27 september San Francisco -alcatraz
18. vrijdag, 28 september San Francisco
19. zaterdag, 29 september San Francisco – San Luis Obispo4 uur en 22 min, 385 Km
20. zondag, 30 september San Luis Obispo – Santa Barbara2 uur en 28 min, 210 Km
21. maandag, 1 oktober Santa Barbara – Los Angeles 1 uur en 45 min, 153 Km
22. dinsdag, 2 oktober Los Angeles
Er is echter één probleem. Afgelopen weekend wilde ik Zion lodge gaan boeken voor 18 september tot 20 september (2 nachten). Helaas zaten ze al vol, toch heb ik even gemaild maar ze zaten echt vol. Twee dagen later is er nog wel ruimte (20 september t/m 22 september), misschien moet ik wat schuiven in de route.
Hebben jullie suggesties hoe ik mijn route kan aanpassen of suggesties in het algemeen over mijn route?
Alvast bedankt!
Mijn eerste bericht op dit forum.
Ik zou graag jullie advies willen vragen over mijn reis naar het zuidwesten van Amerika.
Eerst even wat achtergrond informatie. In September (2012) wil ik samen met mijn vriendin naar Amerika gaan, het is onze eerste keer. Vroeger als kind ben ik wel een aantal keren naar Canada geweest. We hebben er natuurlijk erg veel zin in en kijken er dan ook erg naar uit.
Naar aanleiding van dit forum en andere bronnen heb ik de volgende route samengesteld.
1. dinsdag, 11 september Los Angeles
5. zaterdag, 15 september Grand canyon
6. zondag, 16 september Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 137 mijl
7. maandag, 17 september Page - Lake Powell - Horseshoebend
8. dinsdag, 18 september Page – Zion 2 uur en 18 min, 115 mijl
9. woensdag19 september Zion
10.donderdag, 20 september Zion – Las Vegas 2 uur en 57 min, 265 Km
19. zaterdag, 29 september San Francisco – San Luis Obispo4 uur en 22 min, 385 Km
20. zondag, 30 september San Luis Obispo – Santa Barbara2 uur en 28 min, 210 Km
21. maandag, 1 oktober Santa Barbara – Los Angeles 1 uur en 45 min, 153 Km
22. dinsdag, 2 oktober Los Angeles
Er is echter één probleem. Afgelopen weekend wilde ik Zion lodge gaan boeken voor 18 september tot 20 september (2 nachten). Helaas zaten ze al vol, toch heb ik even gemaild maar ze zaten echt vol. Twee dagen later is er nog wel ruimte (20 september t/m 22 september), misschien moet ik wat schuiven in de route.
Hebben jullie suggesties hoe ik mijn route kan aanpassen of suggesties in het algemeen over mijn route?
Alvast bedankt!
Re: Reis Hans11: LA - LV - SF - LA
Ik mis Bryce Canyon in het rijtje (en ook Monument Valley).
Bryce kun je zonder veel schuiven toevoegen door de volledige dag Grand Canyon te laten vallen. Is niet echt erg. je bent komt immers in de namiddag aan (de dag dat je van Kingman komt) en je rijdt de volgende dag richting Page (op weg naar Page doe je ook nog een stuk Grand Canyon).
Voor Zion is Springdale ook een mooie uitvalsbasis.
Wil je Monument Valley nog toevoegen dan doe je best Grand Canyon - Monument Valley - Page - Bryce - Zion ... maar dan wordt het misschien wat te druk?
Bryce kun je zonder veel schuiven toevoegen door de volledige dag Grand Canyon te laten vallen. Is niet echt erg. je bent komt immers in de namiddag aan (de dag dat je van Kingman komt) en je rijdt de volgende dag richting Page (op weg naar Page doe je ook nog een stuk Grand Canyon).
Voor Zion is Springdale ook een mooie uitvalsbasis.
Wil je Monument Valley nog toevoegen dan doe je best Grand Canyon - Monument Valley - Page - Bryce - Zion ... maar dan wordt het misschien wat te druk?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
VanGrand Canyon naar Page kom je langs Horse Shoe Bend.
Ik zou zeker Bryce opnemen in je reis.
Als je niet de Canyon in gaat lopen zou ik de hele dag GCNP laten vallen. Door die 2 halve dagen zie je genoeg. Die dag zou ik gerbuiken in Bryce!
Dus dan Gran C - Page
Page - Bryce
Bryce Zion
Zion\
Zion - LV
Als je met data in gedrang komt zou je het rondje andersom kunnen maken. Dan ben je later in Zion. En ook vroeger in Yosemite en dat kan wel eens handig zijn ivm sneeuw...
Alcatraz zou je ook op de avond kunnen doen dan heb je met 1 dag SF voldoende maar dat wil niet zeggen dat je je er niet 2 dagen kan vermaken hoor.
De kustweg is mooi mn het stuk Cambria - Carmel. Houdt daarmee rekening bij je planning... Ik zou eerder zo plannen
SF - Carmel/ Monterey
Carmel- Cambria
Cambria - LA
Ook Big Sur kan als overnachting. Dan zou je het in 2 dagen kunnen rijden. SF - Big Sur en Big Sur - LA
Santa Barbara, Santa CRuz en Monetrey zijn wel aardihe plaasten met boardwalks, cannery of mission)
Ik zou zeker Bryce opnemen in je reis.
Als je niet de Canyon in gaat lopen zou ik de hele dag GCNP laten vallen. Door die 2 halve dagen zie je genoeg. Die dag zou ik gerbuiken in Bryce!
Dus dan Gran C - Page
Page - Bryce
Bryce Zion
Zion\
Zion - LV
Als je met data in gedrang komt zou je het rondje andersom kunnen maken. Dan ben je later in Zion. En ook vroeger in Yosemite en dat kan wel eens handig zijn ivm sneeuw...
Alcatraz zou je ook op de avond kunnen doen dan heb je met 1 dag SF voldoende maar dat wil niet zeggen dat je je er niet 2 dagen kan vermaken hoor.
De kustweg is mooi mn het stuk Cambria - Carmel. Houdt daarmee rekening bij je planning... Ik zou eerder zo plannen
SF - Carmel/ Monterey
Carmel- Cambria
Cambria - LA
Ook Big Sur kan als overnachting. Dan zou je het in 2 dagen kunnen rijden. SF - Big Sur en Big Sur - LA
Santa Barbara, Santa CRuz en Monetrey zijn wel aardihe plaasten met boardwalks, cannery of mission)
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Hans, een mooie reis. Nog wel enkele vragen en opmerkingen.
In jouw schema is het niet helemaal duidelijk of dag 1 en dag 22 volledige dagen in LA of reisdagen van en naar LA zijn. Wil je advies om jouw reis aan te passen dan is dit van belang.
Verder kies je als tussenstop San Luis Obispo, wat ik persoonlijk geen hele mooie plaats vind. Ik zou dan eerder voor een andere plaats kiezen. Morro Bay is heel mooi, mits je in het oude deel vaan de haven zit. Cambria kan ook, maar dan zit je nog wel een stukje noordelijker. Je kan ook Pismo Beach kiezen, weer een stukje zuidelijker.
Verder kies je daarna Santa Barbara als tussenstop. Ook hier ben ik zelf nooit zo'n fan van. Je zit vlak bij LA en kan in mijn optiek beter doorrijden naar LA, de mooiste stukken kust heb je dan al gehad. Als je later aankomt in Zion kan je ervoor kiezen om de rit SF naar LA in 2 dagen te doen in plaats van deze in 3 dagen te doen.
In jouw schema is het niet helemaal duidelijk of dag 1 en dag 22 volledige dagen in LA of reisdagen van en naar LA zijn. Wil je advies om jouw reis aan te passen dan is dit van belang.
Verder kies je als tussenstop San Luis Obispo, wat ik persoonlijk geen hele mooie plaats vind. Ik zou dan eerder voor een andere plaats kiezen. Morro Bay is heel mooi, mits je in het oude deel vaan de haven zit. Cambria kan ook, maar dan zit je nog wel een stukje noordelijker. Je kan ook Pismo Beach kiezen, weer een stukje zuidelijker.
Verder kies je daarna Santa Barbara als tussenstop. Ook hier ben ik zelf nooit zo'n fan van. Je zit vlak bij LA en kan in mijn optiek beter doorrijden naar LA, de mooiste stukken kust heb je dan al gehad. Als je later aankomt in Zion kan je ervoor kiezen om de rit SF naar LA in 2 dagen te doen in plaats van deze in 3 dagen te doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een speciale reden om in de Lodge te willen zitten? Het ligt heel mooi, maar je kunt ook prima in Springdale zitten. Je hebt daarvandaan een shuttlebus naar het park. Voor andere parken (Yosemite, Grand Canyon) vind ik het prettiger om wel in het park te zitten.Hans11 schreef:Er is echter één probleem. Afgelopen weekend wilde ik Zion lodge gaan boeken voor 18 september tot 20 september (2 nachten). Helaas zaten ze al vol, toch heb ik even gemaild maar ze zaten echt vol. Twee dagen later is er nog wel ruimte (20 september t/m 22 september), misschien moet ik wat schuiven in de route.
Ik mis ook Bryce. Zie mijn 2011-verslag voor Zion, Bryce etc in september.
Marianne
Bedankt voor de reacties.
Ik ga vanavond naar mijn reisschema kijken op basis van de tips en kijken wat ik ga/kan wijzigen.
Er is nog niks geboekt dus ik heb ruimte voor wijzigingen.
Ik ga vanavond naar mijn reisschema kijken op basis van de tips en kijken wat ik ga/kan wijzigen.
Er is nog niks geboekt dus ik heb ruimte voor wijzigingen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als er nog niets is geboekt zou ik voor jezelf eens nagaan of je wel een rondje LA-LA moet maken?
Kijk eens hoe de route loopt als je start in LA, via de kustweg, SF, Yosemite, DV, Las Vegas, Zion, Bryce, Page, (monument valley), Grand Canyon en dan of terug naar Las Vegas, of misschien via Sedona naar Phoenix en vanaf daar terugvliegen.
Of starten in Phoenix en dan eindigen in LA. Of misschien een rondje SF-SF?
Het zal natuurlijk ook wel van de ticketprijzen afhangen, maar je 'verliest' eigenlijk altijd 2 dagen met de rit LA - GC, of GC - LA en die kun je zeker ergens anders goed gebruiken.
Verder zou ik de laatste zondag al doorrijden naar LA en niet overnachten in Santa Barbara.
Kijk eens hoe de route loopt als je start in LA, via de kustweg, SF, Yosemite, DV, Las Vegas, Zion, Bryce, Page, (monument valley), Grand Canyon en dan of terug naar Las Vegas, of misschien via Sedona naar Phoenix en vanaf daar terugvliegen.
Of starten in Phoenix en dan eindigen in LA. Of misschien een rondje SF-SF?
Het zal natuurlijk ook wel van de ticketprijzen afhangen, maar je 'verliest' eigenlijk altijd 2 dagen met de rit LA - GC, of GC - LA en die kun je zeker ergens anders goed gebruiken.
Verder zou ik de laatste zondag al doorrijden naar LA en niet overnachten in Santa Barbara.
Aan de hand van jullie reacties heb ik een aantal aanpassingen gemaakt, bedankt voor de reacties dus.
Het ziet er nu als volgt uit:
1. dinsdag, 11 september Los Angeles (aankomst)
5. zaterdag, 15 september Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 137 mijl
7. zondag, 16 september Page - Lake Powell – Horseshoebend
8. maandag, 17 september Page – Bryce 2 uur en 57 min, 155 mijl
8. dinsdag, 18 september Bryce – Zion (Springdale) 1 uur en 54 min, 88,1 mijl
9. woensdag19 september Zion (Springdale)
10.donderdag, 20 september Zion (Springdale) – Las Vegas 2 uur en 57 min, 265 Km
19. zaterdag, 29 september San Francisco –Carmel 2 uur en 14 min, 122 mijl
20. zondag, 30 september Carmel – Santa Barbara/Cambria/Morro Bay Variabel, 238 mijl
21. maandag, 1 oktober Santa Barbara/Cambria/Morro Bay – Los Angeles 1 uur en 45 min, 153 Km
22. dinsdag, 2 oktober Los Angeles (vertrek)
Een paar opmerking
Ja, ik wil graag het rondje LA-LA maken. Eén dag in LA is voor bezoek aan Warner bros. Bryce is toegevoegd aan het schema door de dag Grand canyon er tussenuit te halen. Voor overnachting Zion gaan we naar Springdale.
Als er nog meer opmerkingen zijn hoor ik het graag.
Het ziet er nu als volgt uit:
1. dinsdag, 11 september Los Angeles (aankomst)
5. zaterdag, 15 september Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 137 mijl
7. zondag, 16 september Page - Lake Powell – Horseshoebend
8. maandag, 17 september Page – Bryce 2 uur en 57 min, 155 mijl
8. dinsdag, 18 september Bryce – Zion (Springdale) 1 uur en 54 min, 88,1 mijl
9. woensdag19 september Zion (Springdale)
10.donderdag, 20 september Zion (Springdale) – Las Vegas 2 uur en 57 min, 265 Km
19. zaterdag, 29 september San Francisco –Carmel 2 uur en 14 min, 122 mijl
20. zondag, 30 september Carmel – Santa Barbara/Cambria/Morro Bay Variabel, 238 mijl
21. maandag, 1 oktober Santa Barbara/Cambria/Morro Bay – Los Angeles 1 uur en 45 min, 153 Km
22. dinsdag, 2 oktober Los Angeles (vertrek)
Een paar opmerking
Ja, ik wil graag het rondje LA-LA maken. Eén dag in LA is voor bezoek aan Warner bros. Bryce is toegevoegd aan het schema door de dag Grand canyon er tussenuit te halen. Voor overnachting Zion gaan we naar Springdale.
Als er nog meer opmerkingen zijn hoor ik het graag.
Hoi Hans,
een mooie route. Ik zou hem zo ook kunnen rijden. Je hebt, zeker voor een eerste keer, overal voldoende tijd om alles in je op te nemen. Mooi gedaan!
je kunt eventueel nog eens nadenken over de verhouding San Francisco - Los Angeles. Maak vooral op voorhand even uit wat je er wil doen.
je bent nu vrij lang in San Francisco (de dag dat je aankomt uit Yosemite - 2 volledige dagen - eventueel een stuk van de dag richting Carmel), terwijl je korter bent in Los Angeles. De afstanden in LA zijn een stuk groter dan in SF. Er is een topic All about LA waarin je zowat alles terugvindt.
Veel mensen houden niet zo van LA, terwijl wij het dan weer fantastisch vonden. Wel is het zo met LA, dat je best weet waarom je naar de stad wil.
Verkijk je ook niet op de afstand LA - Kingman: 5,5 uur is via de freeway, terwijl je gerust een stukje Joshua Tree en/of Route 66 kunt meepikken. Dan ben je uiteraard wel wat meer tijd kwijt, maar het is een prachtige rijdag via de "gewone wegen". Het is ook de eerste rijdag en dan is geen kilometer te veel.
In elk geval ga je een topreis tegemoet.
een mooie route. Ik zou hem zo ook kunnen rijden. Je hebt, zeker voor een eerste keer, overal voldoende tijd om alles in je op te nemen. Mooi gedaan!
je kunt eventueel nog eens nadenken over de verhouding San Francisco - Los Angeles. Maak vooral op voorhand even uit wat je er wil doen.
je bent nu vrij lang in San Francisco (de dag dat je aankomt uit Yosemite - 2 volledige dagen - eventueel een stuk van de dag richting Carmel), terwijl je korter bent in Los Angeles. De afstanden in LA zijn een stuk groter dan in SF. Er is een topic All about LA waarin je zowat alles terugvindt.
Veel mensen houden niet zo van LA, terwijl wij het dan weer fantastisch vonden. Wel is het zo met LA, dat je best weet waarom je naar de stad wil.
Verkijk je ook niet op de afstand LA - Kingman: 5,5 uur is via de freeway, terwijl je gerust een stukje Joshua Tree en/of Route 66 kunt meepikken. Dan ben je uiteraard wel wat meer tijd kwijt, maar het is een prachtige rijdag via de "gewone wegen". Het is ook de eerste rijdag en dan is geen kilometer te veel.
In elk geval ga je een topreis tegemoet.
Bedankt, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
De hele dag in LA willen we graag naar Universal studio en in SF willen we alcatraz, golden gate, enz. Daarom hadden we wat meer tijd genomen voor SF. Ik heb inderdaad alle rij tijden van google maps, die geven de snelste weg. Dit betekent natuurlijk niet dat we die weg ook nemen. De daadwerkelijke wegen moeten we nog bepalen. Maar we wilde eind januari gaan beginnen met boeken (vlucht, auto, hotels, lodges). Maar ik heb nu een goed gevoel over, dus zal niet veel meer afwijken van de eerder genoemde route.
De hele dag in LA willen we graag naar Universal studio en in SF willen we alcatraz, golden gate, enz. Daarom hadden we wat meer tijd genomen voor SF. Ik heb inderdaad alle rij tijden van google maps, die geven de snelste weg. Dit betekent natuurlijk niet dat we die weg ook nemen. De daadwerkelijke wegen moeten we nog bepalen. Maar we wilde eind januari gaan beginnen met boeken (vlucht, auto, hotels, lodges). Maar ik heb nu een goed gevoel over, dus zal niet veel meer afwijken van de eerder genoemde route.
Eenmaal voorbij Cambria (richting het zuiden voorbij dus) heb je het mooiste stuk kustroute wel gehad. Zowel Morro Bay als Cambria zijn mooie plekken om te overnachten, maar Morro Bay biedt meer motels en hotels.
Zelf ben ik nooit een fan van stoppen in Carmel als van SF naar LA gaat omdat het zo dicht bij SF is. Tenzij, je Monterey gaat bekijken en Carmel gaat bekijken. In Monterey is er het aquarium en de 17 Mile Drive. Maar puur als stop op weg naar het zuiden zonder er zelf iets te doen is zonde.
Idem voor Santa Barbara. Het ligt te dicht bij LA om er enkel te overnachten. Stop dan eerder en neem de tijd voor de kustroute, of rij het laatste stuk door tot LA. Ook hier weer, tenzij je de plaats zelf wil gaan bekijken dan is het wel een stop waard.
Zelf ben ik nooit een fan van stoppen in Carmel als van SF naar LA gaat omdat het zo dicht bij SF is. Tenzij, je Monterey gaat bekijken en Carmel gaat bekijken. In Monterey is er het aquarium en de 17 Mile Drive. Maar puur als stop op weg naar het zuiden zonder er zelf iets te doen is zonde.
Idem voor Santa Barbara. Het ligt te dicht bij LA om er enkel te overnachten. Stop dan eerder en neem de tijd voor de kustroute, of rij het laatste stuk door tot LA. Ook hier weer, tenzij je de plaats zelf wil gaan bekijken dan is het wel een stop waard.
Ik zal al verklappen dat het onvergetelijk wordt. 
Als jullie gaan boeken/reserveren een paar tips.
De dag dat je vertrekt uit LA naar Kingman zou ik niets reserveren. Dan kun je kijken waar je die dag uitkomt. Misschien vertrek je wat later in LA, misschien besteed je wat meer tijd aan tussenstops en blijkt Kingman net een tikkeltje te ver. Dan zijn er voldoende opties in buurt. In Needles en Kingman liggen de motels voor het rapen.
Death Valley slaap je ofwel in Furnace Creek ofwel in Stovepipe Wells. Vertrek je vroeg in Las Vegas neem je best Stovepipe Wells, breng je nog wat tijd door in Las Vegas, slaap je best in Furnace Creek.
Mammoth Lakes: hier is ook Lee Vining een optie. Dit dorpje ligt ideaal om Mono Lake en Bodie te bezoeken.
Carmel: als er geen specifieke reden is voor Carmel, kun je gerust nog een stuk verder rijden.
Als jullie gaan boeken/reserveren een paar tips.
De dag dat je vertrekt uit LA naar Kingman zou ik niets reserveren. Dan kun je kijken waar je die dag uitkomt. Misschien vertrek je wat later in LA, misschien besteed je wat meer tijd aan tussenstops en blijkt Kingman net een tikkeltje te ver. Dan zijn er voldoende opties in buurt. In Needles en Kingman liggen de motels voor het rapen.
Death Valley slaap je ofwel in Furnace Creek ofwel in Stovepipe Wells. Vertrek je vroeg in Las Vegas neem je best Stovepipe Wells, breng je nog wat tijd door in Las Vegas, slaap je best in Furnace Creek.
Mammoth Lakes: hier is ook Lee Vining een optie. Dit dorpje ligt ideaal om Mono Lake en Bodie te bezoeken.
Carmel: als er geen specifieke reden is voor Carmel, kun je gerust nog een stuk verder rijden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ja ik moet zeggen dat het alsnog een mooi rondje zo qua route is geworden. Ik zou de tip van Carmel wel van harte nemen, of je moet iets doorrijden en evt in de Big Sur willen overnachten. Dan zit helemaal in het mooiste gedeelte!
Op de dag dat je richting Kingman gaat zul je wrs nogsteeds vroeg wakker zijn door het tijdsverschil, dus ik zou proberen zo vroeg mogelijk LA te verlaten ivm files! Zoals de tips al aangaven kun je een stuk Joshua Tree meepakken, of anders aan de andere kant van de Highway een aantal stops in de Mohave Desert maken. Tussen Needles en Kingman kun je ook de highway verlaten en via Oatman naar Kingman rijden over een autenthiek stukje route66
Op de dag dat je richting Kingman gaat zul je wrs nogsteeds vroeg wakker zijn door het tijdsverschil, dus ik zou proberen zo vroeg mogelijk LA te verlaten ivm files! Zoals de tips al aangaven kun je een stuk Joshua Tree meepakken, of anders aan de andere kant van de Highway een aantal stops in de Mohave Desert maken. Tussen Needles en Kingman kun je ook de highway verlaten en via Oatman naar Kingman rijden over een autenthiek stukje route66
LA - LV - SF - LA
Hoi mensen,
Ik heb mijn reisschema opgesteld, die heb ik hieronder gezet.
Zoals je ziet heb ik op 2 oktober nog een vrije dag met geen plek.
Deze moet ik nog ergens tussen zetten, ik kan dus ergens een dag langer blijven.
Hebben jullie nog advies?
De vliegtickets zijn al geboekt bij british airways, verder is nog niks geboekt.
Alvast bedankt!
Maandag, 10 september Los Angeles (aankomst)
Dinsdag, 11 september Los Angeles (universal studios)
Woensdag, 12 september Los Angeles – Kingman 5 uur en 52 min, 344 mijl
Donderdag, 13 september Kingman – Grand Canyon 2 uur en 59 min, 172 mijl
Vrijdag, 14 september Grand Canyon – Page 2 uur en 50 min, 139 mijl
Zaterdag, 15 september Page - Lake Powell – Horseshoebend
Zondag, 16 september Page – Bryce 2 uur en 59 min, 153 mijl
Maandag, 17 september Bryce – Zion (Springdale) 1 uur en 58 min, 87 mijl
Dinsdag, 18 september Zion (Springdale)
Woensdag, 19 september Zion (Springdale) – Las Vegas 2 uur en 52 min, 163 mijl
Donderdag, 20 september Las Vegas
Vrijdag, 21 september Las Vegas – Death Valley 3 uur en 26 min, 121 mijl
Zaterdag, 22 september Death Valley – Mammoth Lakes 3 uur en 50 min, 191 mijl
Zondag, 23 september Mammoth Lakes – Yosemite 2 uur en 16 min, 104 mijl
Maandag, 24 september Yosemite
Dinsdag, 25 september Yosemite – San Francisco 4 uur en 10 min, 211 mijl
Woensdag, 26 september San Francisco -alcatraz
Donderdag, 27 september San Francisco
Vrijdag, 28 september San Francisco –Carmel 2 uur en 14 min, 122 mijl
Zaterdag, 29 september Carmel – Cambria 2 uur en 11 min, 100 mijl
Zondag, 30 september Cambria – Santa barbara 2 uur en 29 min, 139 mijl
Maandag, 1 oktober Santa barbara – Los angeles 1 uur 46 min, 95 mijl
Dinsdag, 2 oktober
Woensdag, 3 oktober Los Angeles (vertrek)
Ik heb mijn reisschema opgesteld, die heb ik hieronder gezet.
Zoals je ziet heb ik op 2 oktober nog een vrije dag met geen plek.
Deze moet ik nog ergens tussen zetten, ik kan dus ergens een dag langer blijven.
Hebben jullie nog advies?
De vliegtickets zijn al geboekt bij british airways, verder is nog niks geboekt.
Alvast bedankt!
Maandag, 10 september Los Angeles (aankomst)
Dinsdag, 11 september Los Angeles (universal studios)
Woensdag, 12 september Los Angeles – Kingman 5 uur en 52 min, 344 mijl
Donderdag, 13 september Kingman – Grand Canyon 2 uur en 59 min, 172 mijl
Vrijdag, 14 september Grand Canyon – Page 2 uur en 50 min, 139 mijl
Zaterdag, 15 september Page - Lake Powell – Horseshoebend
Zondag, 16 september Page – Bryce 2 uur en 59 min, 153 mijl
Maandag, 17 september Bryce – Zion (Springdale) 1 uur en 58 min, 87 mijl
Dinsdag, 18 september Zion (Springdale)
Woensdag, 19 september Zion (Springdale) – Las Vegas 2 uur en 52 min, 163 mijl
Donderdag, 20 september Las Vegas
Vrijdag, 21 september Las Vegas – Death Valley 3 uur en 26 min, 121 mijl
Zaterdag, 22 september Death Valley – Mammoth Lakes 3 uur en 50 min, 191 mijl
Zondag, 23 september Mammoth Lakes – Yosemite 2 uur en 16 min, 104 mijl
Maandag, 24 september Yosemite
Dinsdag, 25 september Yosemite – San Francisco 4 uur en 10 min, 211 mijl
Woensdag, 26 september San Francisco -alcatraz
Donderdag, 27 september San Francisco
Vrijdag, 28 september San Francisco –Carmel 2 uur en 14 min, 122 mijl
Zaterdag, 29 september Carmel – Cambria 2 uur en 11 min, 100 mijl
Zondag, 30 september Cambria – Santa barbara 2 uur en 29 min, 139 mijl
Maandag, 1 oktober Santa barbara – Los angeles 1 uur 46 min, 95 mijl
Dinsdag, 2 oktober
Woensdag, 3 oktober Los Angeles (vertrek)
Laatst gewijzigd door markro op 18 mar 2012, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
Re: LA - LV - SF - LA
Mooi route hoor! Niks op aan te merken.
Die extra dag zou ik naar Monument Valley rijden, met één overnachting.
Van Grand Canyon naar MV, de volgende dag dan naar Page en de rest van je route gewoon laten staan.
Veel plezier
Bart
Die extra dag zou ik naar Monument Valley rijden, met één overnachting.
Van Grand Canyon naar MV, de volgende dag dan naar Page en de rest van je route gewoon laten staan.
Veel plezier
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zat ik ook aan te denken Bart mar dan kom je wel voor een deel in het weekend in Las Vegas te zitten met dure hotelovernachting.
Dan verplaatst je die eerste dag LA toch gewoon naar het einde van de reis Rob
Bart
Bart
Grts, Bart
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Goed bezig.
Mooie tips allemaal.
Ik zal eens kijken of ik monument valley erbij kan plannen.
Mooie tips allemaal.
Ik zal eens kijken of ik monument valley erbij kan plannen.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kijk ook of je Yosemite nog iets in de vallei kan boeken!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 7006 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties