Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Dallas naar Nashville

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
pepe77
Amerika-newbie

Reis Dallas naar Nashville

Bericht door pepe77 »

Ik ben nieuw op dit Forum. Ik heb al een aantal goede tips gelezen van mensen.
Half Juni vertrekken wij voor 3 weken naar Amerika om een reis te maken van Dallas naar Nashville
Ik heb het programma al grotendeels af. Nu vraag ik me nog het volgende af.
Ik heb 1 volle dag ingepland voor Austin en San Antonio, is dat voldoende?
2 volle dagen in New Orleans, Memphis en Nashville. Is dat voldoende?
Als we van Memphis naar Nashville gaan dan willen we eerst naar Tupelo en daar overnachten en dan de Natchez trace Parkway te nemen naar Nashville. Hier hebben we dan 1 dag voor. is dat voldoende? Het is iets van 325 km maar je rijd natuurlijk langzamer en bekijkt veel onderweg.

Mochten jullie nog meer tips hebben dan hoor ik het graag.

Pepe
TexanToros
Amerika-newbie

Re: Reis Dallas naar Nashville

Bericht door TexanToros »

Ten eerste zou ik willen weten waar jullie reis gaat beginnen want het is me nog onduidelijk.
Wat ik dus begrijp is dat jullie van Dallas naar Nashville willen rijden. Het probleem is dat de steden
die jullie willen bezoeken niet op die route liggen. San Antonio ligt 270 mijl meer in het zuiden bij de
mexicaanse grens dus dat ligt volledig uit jullie route.
Wat volgens mij de beste route is die jullie kunnen nemen als jullie in Dallas de reis beginnen is
eerst naar Austin rijden richting het zuiden, vervolgens naar San Antonio. Ik denk dat een dag veel
te weinig is om beide steden te bezoeken, dus minimaal 2 dagen!
Daarna kunnen jullie vanuit San Antonio het beste naar Houston rijden om vervolgens langs de golf
van Mexico naar New Orleans te rijden in Louisiana. In het noorden grenst Louisiana aan Mississippi (de staat)
dus jullie zouden dan heel handig van New Orleans naar Tupelo kunnen rijden.
Dan kunnen jullie van Tupelo naar Memphis (Tennessee) rijden en vervolgens van daar naar Nashville.

Ik weet niet of het heel belangerijk is voor jullie om Tupelo te bezoeken, maar het lijkt mij veel leuker
om dan vanuit New Orleans langs de rivier de Mississippi naar het noorden te rijden naar Memphis om daarna
vervolgens door te rijden naar Nashville.

P.S. Het zuiden van de VS staat bekent voor de 'laid back people', dus ik raad jullie aan rustig aan te doen en niet alle steden te snel te
bezoeken. Neem jullie tijd om de steden te bezoeken en van de omgeving te genieten want het wordt anders een te drukke vakantie.
Voor iedere stad moet je een dag inplannen minimaal! Als jullie 3 weken hebben lijkt het me beter om de tijd te nemen voor alles.

Groeten TexanToros
pepe77
Amerika-newbie

Bericht door pepe77 »

Goedemiddag,

Excuus voor mijn late antwoord. Ik zie nu eigenlijk pas dat hierop gereageerd was. Bedankt voor je antwoord. De route die jij beschrijft is inderdaad hoe we het gaan rijden. Hier wat meer informatie:

Ik hoor graag als je nog wat ideeen hebt of dat je vind dat het programma te vol is?

Dag 1 Vlucht Amsterdam - Dallas
Dag 2 Dallas
Dag 3 Dallas - Ennis ( voor drive in movie)
Dag 4 Ennis - Austin
Dag 5 Austin
Dag 6 Austin - San Antonio ( via devils backbone route)
Dag 7 San Antonio
Dag 9 San Antonio - ranch ( blisswood)
Dag 10 ranch
Dag 11 ranch - Lake charless ( via Houston space centre)
Dag 12 lake charles - New Orleans
Dag 13 New Orleans
Dag 14 New Oleans - Natchez
Dag 15 Natchez - clarsksdale
Dag 16 Clarsdale - Memphis
Dag 17 Memphis
Dag 18 Memphis - Nashville ( gewoon via de snelweg)
Dag 19 Nashville
Dag 20 Nashville - Jack daniels -chatanooga
Dag 21 Chatanooga - Atlanta
dag 22 Atlanta
dag 23 Atlanta- Amsterdam -

groetjes

Patricia
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

als je in San Antonio bent...dan moet je tegen de avond de River walk doen.. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer