Bedankt voor de tips, ik heb ze in mijn favorieten gezet.
Het is alweer even geleden dat ik nog bij onze reis ben bezig geweest, vandaag vrij dagje in België dus maar eens even tijd gemaakt om weer wat opzoekwerk te doen.
Ik loop er al maanden mee in men hoofd maar vandaag toch maar weer eens dieper over nagedacht :
Death Valley !!
Van Lone Pine, waar we eigenlijk 2 overnachtingen voorzien hebben, rijden we naar Las Vegas en dat wou ik uiteraard doen via Death Valley zodat we daar toch een kleine stop konden doen.
Nu twijfel ik erg hard om één overnachting in Lone Pine te verschuiven naar Death Valley. Reden: The Racetrack, wat we vorig jaar al wilden doen, maar toen niet lukte ivm jeepverhuur wat toen gesloten was.
In Lone Pine willen we graag naar Alabama Hills, alleen heb ik niet zo een goed idee hoe lang we ons daar kunnen vermaken. De dag ervoor komen we van ergens rond de Sonora Pass (er net voor of er net achter)
Dat is ongeveer een 3 à 4 tal uur rijden tot in Lone Pine. Blijft er zo voldoende tijd over om Alabama Hills te bezoeken?
Ik had eigenlijk op het ganse stuk graag een extra dag gehad maar dan zou ik ergens op het stuk voor San Francisco een dag moeten inleveren en das eigenlijk ook niet echt een optie aangezien ik nu erg tevreden ben hoe dat stuk eruit ziet.
Dus mssn gewoon die ene overnachting verplaatsen zodat we dit krijgen:
....
Mono Vista (of omgeving) - Lone Pine
Lone Pine - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
....
ipv
....
Mono Vista (of omgeving) - Lone Pine
Lone Pine (Alabama Hills)
Lone Pine - Las Vegas (via Death Valley)
....
Als ik het zou veranderen wil ik een jeep huren maar op welke dag zou dit het beste kunnen? 's morgens erg vroeg uit Lone Pine vertrekken? Of de volgende morgen en dan 's avond laat nog naar Las Vegas rijden? Ik twijfel dus of het handig is om The Racetrack in te plannen met maar één overnachting in DV.
Mssn laat ik het beter zo staan, en doen we op een volgende reis DV nog een keer opnieuw ? Maar het 'trekt' me zo fel hé
Ahja, van Las Vegas moet ik afblijven

maar één overnachting DV wil Evy nog wel doen
Bart