Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM werelddeal weken
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: KLM werelddeal weken
Ik heb al allerlei data en aankomst/vertrek luchthavens geprobeerd. Dat lijkt allemaal niets uit te maken. Alleen vertrek vanuit Dusseldorf is flink goedkoper. 

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Woeii! de vakantie voorpret is begonnen!
Vanavond mn vliegtickets gekocht, ik kon niet langer afwachten of de prijzen nog wat gingen dalen.
Voor 542,00 euro voor een fijn retourtje VS:
10 juni vertrek richting San Francisco vanuit Amsterdam met Delta (overstap Detroit),
6 juli terug vanuit Las Vegas naar huys in Amsterdam, ook met Delta (overstap Atlanta).
Vanavond mn vliegtickets gekocht, ik kon niet langer afwachten of de prijzen nog wat gingen dalen.
Voor 542,00 euro voor een fijn retourtje VS:
10 juni vertrek richting San Francisco vanuit Amsterdam met Delta (overstap Detroit),
6 juli terug vanuit Las Vegas naar huys in Amsterdam, ook met Delta (overstap Atlanta).
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Tix.nl doet nog een schepje bovenop de KLM werelddeal weken. Ik weet dat door een onaangenaam geval van Tix met een forumlid zij negatief bekend staan op AA omdat dit breed uitgemeten is op het forum, maar ik heb wel positieve ervaringen met dit bedrijf zoals meerdere forumleden. Vervelende incidenten kunnen bij elke boekingsbemiddelaar voorkomen en daar zijn ook voorbeelden genoeg van.
Je wist het vast al, maar voor het echte voordeel moet je natuurlijk op TIX.nl zijn. Het zijn namelijk weer werelddealweken bij KLM. Dit betekent extra lage tarieven naar meer dan 100 bestemmingen. Maar boek je een van deze deals op TIX, dan maak je er pas echt een werelddeal van! Je krijgt 10 euro korting per ticket, je ontvangt gratis een abonnement op Traveler van National Geographic en je parkeert je auto op Schiphol voor slechts 35 euro voor een hele week! Daarnaast ontvang je ook nog eens een kortingscoupon ter waarde van 20 euro voor je volgende reservering.
Je snapt, zoveel voordeel mag je natuurlijk niet missen, dus boek nu!
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Jammer dat er bij het afronden van de boeking nog kosten bij komen.
Het is een zaak van goede vergelijken.
Precies, tix.nl en vliegwinkel.nl berekenen extra kosten die de KLM niet heeft, dus eindprijzen vergelijk is een must. Maar ja het is geen verschil van 100'en euro'sAnnie schreef:Jammer dat er bij het afronden van de boeking nog kosten bij komen.![]()
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Het blijft natuurlijk altijd vegelijken, wij boekten van de week tickets naar Washington DC bijCheaptickets € 413 dan komt er ook nog vanalles bij.
Waren we toch nog een stuk goedkoper dan bij b.v Tix, daar waren ze al door de 500 euro, zonder alle bijkomstige kosten.
Zelfs connections.be had deze prijs niet.
Waren we toch nog een stuk goedkoper dan bij b.v Tix, daar waren ze al door de 500 euro, zonder alle bijkomstige kosten.
Zelfs connections.be had deze prijs niet.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Na maanden zoeken vanmiddag eindelijk geboekt. Zelfs met Werelddeal weken en sales bij Connections leek het niet te lukken voor fatsoenlijke prijzen.
Na wat schuiven met de data toch eindelijk iets gevonden bij Cheaptickets en D-reizen (niet bij de andere brokers). Uiteindelijk net bij D-reizen geboekt omdat zij geen extra kosten rekenen.
Voor €565 op 19/8 AMS-SFO en 13/9 SFO-AMS beide rechtstreeks. Wel op zaterdagavond 18/8 eerst even op en neer naar Antwerpen...(het is KLM vanuit Antwerpen).
Kan ik eindelijk de rest ook regelen en vastleggen. USA here I come !!

Na wat schuiven met de data toch eindelijk iets gevonden bij Cheaptickets en D-reizen (niet bij de andere brokers). Uiteindelijk net bij D-reizen geboekt omdat zij geen extra kosten rekenen.
Voor €565 op 19/8 AMS-SFO en 13/9 SFO-AMS beide rechtstreeks. Wel op zaterdagavond 18/8 eerst even op en neer naar Antwerpen...(het is KLM vanuit Antwerpen).
Kan ik eindelijk de rest ook regelen en vastleggen. USA here I come !!

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
We hebben gisteren voor 499,- pp twee tickets naar New York in Maart geboekt, vanaf schiphol rechststreeks op Newark en terug vanaf JFK. Helemaal prima; heb weken lang de ticketprijzen vanaf AMS > NYC lopen monitoren, en dit was 't laagste wat ik kon vinden in die periode. 
on the road
- ronaldstark
- Amerikafan
was al een hele tijd aan het zoeken naar een retourticket KLM naar Toronto in augustus 2012 en retour via Halifax in sept 2012, en vandaag ineens waren de tickets bij KLM 70 euro per persoon goedkoper. Ze zaten al een hele tijd op hetzelfde bedrag, maar vandaag ineens een stuk lager. Het zoeken maar gestopt en rechtstreeks bij KLM geboekt.
misschien een tip voor anderen.
Ronald
misschien een tip voor anderen.
Ronald
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Grappig, wij vliegen ook heen op Toronto en terug vanaf Halifax deze zomer, maar wij hebben de werelddeals niet afgewacht. Al in oktober hebben wij via air canada geboekt (vanaf d'dorf) voor 767 p.p. All in. Ben jij dan veel godkoper uit?
Laatst gewijzigd door Rob op 19 jan 2012, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- ronaldstark
- Amerikafan
Heb ook al een PM naar je gestuurd. Wij vliegen met KLM rechtstreeks naar Toronto in augustus en terug met Westjet vanaf Halifax naar Toronto en dan met KLM terug naar Amsterdam. zit nu op 1069 pp,-
Ronald
Ronald
Laatst gewijzigd door Rob op 19 jan 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
12 september beginnen de werelddealweken weer! Jammer genoeg zijn de prijzen nog niet bekend, dus nog 2 dagen wachten 
Ik zie op de site van klm.de nu de Duitse versie van de KLM Werelddealweken: Packen & WEG Specials http://www.klm.com/travel/de_de/plan_an ... /index.htm
Vertrek (uiteraard) alleen vanuit Duitsland. Geen idee of het voordeliger is dan normaal of de Werelddealweken, maar de moeite van het kijken misschien wel waard?
Vertrek (uiteraard) alleen vanuit Duitsland. Geen idee of het voordeliger is dan normaal of de Werelddealweken, maar de moeite van het kijken misschien wel waard?
499 retour NYC. 33 euro lager dan de normale prijs van US Airways, niet echt onder de indruk.
KLM is bezig met een marketingtruc. De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met vliegtickets dus ik weet ongeveer de gemiddelde prijs per vliegmaatschappij van AMS-LAS route. De gemiddelde prijs was ongeveer 650 euro, vanaf vandaag heeft de KLM alle prijzen t/m maart(verder heb ik niet gekeken) naar 825+ getrokken. Ik heb zo het gevoel dat de zogenaamde werelddealweken voor LV "van 825 naar 650!" gaan heten.
Ik schakel wel over naar British Airways die heeft het nog gewoon op ongeveer 600 staan met betere vliegtijden en vanaf Rotterdam.
Ik schakel wel over naar British Airways die heeft het nog gewoon op ongeveer 600 staan met betere vliegtijden en vanaf Rotterdam.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
650? Damn
Ik heb 772€ via Delta betaald voor AMS-LAS (met overstap in LAX op de heenweg en overstap in ATL op de terugweg). Ik heb in de periode april geboekt & ik vond destijds echt niks goedkopers. Volgende keer toch nog wat beter zoeken dan
Ik heb 772€ via Delta betaald voor AMS-LAS (met overstap in LAX op de heenweg en overstap in ATL op de terugweg). Ik heb in de periode april geboekt & ik vond destijds echt niks goedkopers. Volgende keer toch nog wat beter zoeken dan
Reisblog: thisisfraa.be
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik ga in deze met Dejavu mee. Ook ik heb veel gekeken naar de prijzen voor AMS - LAS en gezien dat deze even van 825 euro naar 596 waren gedaald om vervolgens weer van 635 euro naar 825 te zijn opgehoogd. Maar ik heb al geboekt bij KLM vanaf Antwerpen voor 512 euro dus mag niet klagen.
Ja, ik vind het alleen frappant dat ze een dag voor de werelddealweken de prijs ineens met 200 euro omhoog gooien om ze daarna weer te verlagen met waarschijnlijk 200 euro. Het valt zo op 
Update: Nu staan ze weer op 597, wat zijn ze daar toch aan het doen...
Voor NY hetzelfde verhaal.. Ik wacht met spanning af wat de prijzen morgen zullen zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 8763 Weergaves
-
Laatste bericht door Marielleh
-
- 9 Reacties