Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live verslag campertrip 7 juni tot 7 juli 2006
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hallo allemaal,
We zijn weer een paar dagen verder en zitten nu aan de westkant van Glacier NP, morgen trekken we naar de oostkant.
Het wildlive spotten word steeds leuker, gister in de National Bison Range een Eagle, verschillende soorten herten, uiteraard Bisons en 3 Black Bears gezien en gefotografeerd.
Vandaag in Glacier NP weer Deer tegen gekomen (letterlijk) op een trail en hoog op een bergrichel drie grote sneeuwwitte Mountian Goats met drie jongen gezien en gefotografeerd.
Dag 13 en 14 zijn weer bijgewerkt.
Tot de volgende keer.
Rob & Annie
We zijn weer een paar dagen verder en zitten nu aan de westkant van Glacier NP, morgen trekken we naar de oostkant.
Het wildlive spotten word steeds leuker, gister in de National Bison Range een Eagle, verschillende soorten herten, uiteraard Bisons en 3 Black Bears gezien en gefotografeerd.
Vandaag in Glacier NP weer Deer tegen gekomen (letterlijk) op een trail en hoog op een bergrichel drie grote sneeuwwitte Mountian Goats met drie jongen gezien en gefotografeerd.
Dag 13 en 14 zijn weer bijgewerkt.
Tot de volgende keer.
Rob & Annie
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Rob en annie.
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat leuk dat jullie je eerste beren gezien hebben. Glacier lijkt me een erg mooi park, weer heel wat anders dan de rode rotsen parken.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de temperaturen in het Noord Westen, ik krijg de indruk dat het een stuk frisser is dan in het Zuidwesten klopt dat?
Marjon
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat leuk dat jullie je eerste beren gezien hebben. Glacier lijkt me een erg mooi park, weer heel wat anders dan de rode rotsen parken.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de temperaturen in het Noord Westen, ik krijg de indruk dat het een stuk frisser is dan in het Zuidwesten klopt dat?
Marjon
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik heb net jullie reisverslag doorgelezen, leuk dat jullie zoveel plaatsen bezoeken waarover wij (voor volgend jaar) ook zitten te denken. Olympic en Glacier lijken me erg mooie parken, de trail naar Avalanche Lake had ik al in the picture. We zijn nog niet echt aan het plannen, maar de ideeën beginnen zo wel te komen!
Fijne reis nog verder,
Groeten van Henriëtte
Fijne reis nog verder,
Groeten van Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hey Rob,
We hebben vandaag twee eagles gezien bij Clallam Bay en ik moest meteen aan jullie denken met die twee eagles op de rotsen. Het waren vast dezelfde eagles! De otters waren er niet bij Cape Flattery, wel een zeehond. Ik had jouw reisverslag als gids mee en het kwam goed van pas! Nog een fijne vakantie verder!
We hebben vandaag twee eagles gezien bij Clallam Bay en ik moest meteen aan jullie denken met die twee eagles op de rotsen. Het waren vast dezelfde eagles! De otters waren er niet bij Cape Flattery, wel een zeehond. Ik had jouw reisverslag als gids mee en het kwam goed van pas! Nog een fijne vakantie verder!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
hoi Bart en alle andere verslagvolgers,
Ja ondertussen dus wel afgelopen maandagmorgen bij de Calcite Springs over look.
Hebben er een uur of twee bijgestaan
ik probeer vanavond het reisverslag bij te werken.
Dinsdag ook een Grizzly gezien wel ver weg zo'n 600 a 700 meter.
Gister in Grand Teton twee Moose Bulls en vanmorgen twee moose mama's wet ieder 1 kalf en ook nog een Moose Bull.
we zitten nu in Arco ID en gaan morgenochtend naar Crater of the Moon NM.
Groetjes
Rob & Annie
Ja ondertussen dus wel afgelopen maandagmorgen bij de Calcite Springs over look.
Hebben er een uur of twee bijgestaan
ik probeer vanavond het reisverslag bij te werken.
Dinsdag ook een Grizzly gezien wel ver weg zo'n 600 a 700 meter.
Gister in Grand Teton twee Moose Bulls en vanmorgen twee moose mama's wet ieder 1 kalf en ook nog een Moose Bull.
we zitten nu in Arco ID en gaan morgenochtend naar Crater of the Moon NM.
Groetjes
Rob & Annie
Ha Rosie dus gezien, die kleintjes van haar zijn om op te vreten. Ja is Rosie genoemd omdat ze in de buurt van Roosevelt Lodge zit en ze is vrij herkenbaar door haar rode tags.
In 2000 hebben ze haar gelokt met vlees, toen verdoofd, een tand getrokken om naar haar leeftijd te kunnen kijken haar oren gemerkt en een zender geplaatst (maar die valt er binnen een jaar af)
Zo willen ze ze onderzoeken.
Leuk verslag Rob, het is net of er zelf bij zijn. Erg herkenbaar.
In 2000 hebben ze haar gelokt met vlees, toen verdoofd, een tand getrokken om naar haar leeftijd te kunnen kijken haar oren gemerkt en een zender geplaatst (maar die valt er binnen een jaar af)
Zo willen ze ze onderzoeken.
Leuk verslag Rob, het is net of er zelf bij zijn. Erg herkenbaar.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net in de auto op weg terug van Rainier helemaal bijgelezen. Wat een geluk met beren hadden jullie in Yellowstone.
Wij hebben de hele dag in en rond Mt Rainier NP doorgebracht en alleen een hert gezien. Maar het was we'll wolkeloos weer. Nog veel plezier verder!
Wij hebben de hele dag in en rond Mt Rainier NP doorgebracht en alleen een hert gezien. Maar het was we'll wolkeloos weer. Nog veel plezier verder!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- gigatech
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Rob,
Ik kon even dit topic niet vinden. Ikwas maar aan het zoeken in afdeling ZW
(stom he), maar uiteindelijk toch op de juiste plek terecht gekomen.
Prachtig verslag hoor. Is ook zeker wel eens leuk om een verslag te lezen over het noordwesten.
Lijkt mij ook een schitterend stuk VS met oa. Glasier en Olympic NP.
Je heb wel geluk hoor met al die dieren in Yellowstone en Grand Teton. Ik ben gewoon jaloers
Natuurlijk Rosie en de andere beren zijn schitterend, maar die Moose's zijn ook erg indrukwekkend, ikhoop ze bij een volgend bezoek beter en langer te zien.
Veel plezier verder.
Groeten,
Alex
Ik kon even dit topic niet vinden. Ikwas maar aan het zoeken in afdeling ZW
Prachtig verslag hoor. Is ook zeker wel eens leuk om een verslag te lezen over het noordwesten.
Lijkt mij ook een schitterend stuk VS met oa. Glasier en Olympic NP.
Je heb wel geluk hoor met al die dieren in Yellowstone en Grand Teton. Ik ben gewoon jaloers
Natuurlijk Rosie en de andere beren zijn schitterend, maar die Moose's zijn ook erg indrukwekkend, ikhoop ze bij een volgend bezoek beter en langer te zien.
Veel plezier verder.
Groeten,
Alex
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede morgen Nederland,
Vanuit het bloedhete Las Vegas (107 F) hier weer een update.
Vrijdag en zaterdag zijn bijgewerkt.
We staan in nu op Oasis Resort met de airco op vol vermogen.
Marjan en Jan zijn inmiddels ook aangekomen en ook Roland is aanwezig zodat de Nederlandse enclave compleet is.
de WIFI verbinding is hier momenteel erg traag dus of we nog een update van de laatste dagen in Las Vegas online krijgen is even afwachten.
Zo niet dan worden de laatste dagen a.s. vrijdag thuis bij gewerkt
Groetjes
Rob & Annie
Marjan & Jan
Roland
Vanuit het bloedhete Las Vegas (107 F) hier weer een update.
Vrijdag en zaterdag zijn bijgewerkt.
We staan in nu op Oasis Resort met de airco op vol vermogen.
Marjan en Jan zijn inmiddels ook aangekomen en ook Roland is aanwezig zodat de Nederlandse enclave compleet is.
de WIFI verbinding is hier momenteel erg traag dus of we nog een update van de laatste dagen in Las Vegas online krijgen is even afwachten.
Zo niet dan worden de laatste dagen a.s. vrijdag thuis bij gewerkt
Groetjes
Rob & Annie
Marjan & Jan
Roland
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Rob en Annie,
iedere keer geniet ik weer van jullie reisverslag. Het is fantastisch om jullie reis zo mee te mogen beleven. Jullie doen weer veel interessante en mooie plaatsten aan en zien aardig wat "wildlife". Dat moet toch wel genieten zijn voor jullie.
Nu zitten jullie dan in een bloedheet Las Vegas en hebben daar een mini AA-meeting. Erg leuk.
Doe vooral ook de groeten aan de andere bekenden en heb veel plezier.
Geniet van jullie laatste dagen in de VS en voor als het zover is, wens ik jullie een goede terugreis en een behouden thuiskomst.
iedere keer geniet ik weer van jullie reisverslag. Het is fantastisch om jullie reis zo mee te mogen beleven. Jullie doen weer veel interessante en mooie plaatsten aan en zien aardig wat "wildlife". Dat moet toch wel genieten zijn voor jullie.
Nu zitten jullie dan in een bloedheet Las Vegas en hebben daar een mini AA-meeting. Erg leuk.
Doe vooral ook de groeten aan de andere bekenden en heb veel plezier.
Geniet van jullie laatste dagen in de VS en voor als het zover is, wens ik jullie een goede terugreis en een behouden thuiskomst.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht