Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie zit er in Houston (Pasadena) Texas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
New Life
Amerika-ontdekker

Bericht door New Life »

Jasmino schreef:
New Life schreef:ach A4plus belgen blijven rare mensen toch?.
:ban:

Nu moet ik het toch even voor de Belgen opnemen. Hoewel er tussen Belgen en Nederlanders toch behoorlijk veel cultuurverschillen zijn, die je (volgens mij) vooral merkt in het zakenleven, maar ook wel in de persoonlijke contacten, zijn Belgen over het algemeen heel aardige, bourgondische, lieve, geïnteresseerde, beleefde mensen (een enkele uitzondering daargelaten, maar die uitzonderingen tref je in NL nog veel meer!)
hahahahah heb je honger? :nana:.

nee hoor plaag alleen maar. Ken genoeg mensen uit belgie geen problemen. Tja het taalje is zo zacht (Belgie - Het Goede Doel).

a4plus:
Pech kan je altijd hebben met mensen helaas komt het nog te vaak voor.
Lukt het nu wel allemaal?
2006 year of the big changes...
Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Afgelopen maandag visumaanvraag bij de Ambassade ingeleverd en nu 3 - 4 maanden wachten. Ons huis in Texas is verhuurd tot 1 november, dus we kunnen toch niet eerder weg :oops:
New Life
Amerika-ontdekker

Bericht door New Life »

Mhh 3 tot 4 maanden?. Nu begrijp ik waarom mijn vriend zo lang moest wachten.

Hij mag 7 juli opkomen voor zijn visum. *duim duim*
Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hoi, hij gaat dan puur voor de aanvraag? Dus moet ook gaan wachten of valt bij hem de beslissing sneller? Good luck, Hans
New Life
Amerika-ontdekker

Bericht door New Life »

Volgens mij is het al helemaal rond. Toen ik de laatste keer in Amerika was had hij alle papieren rond hij hoefde verder niet op gespreken te komen of zo. Zijn collega wel beetje vreemd?.

Voordeel het werk regelt alles dus voor hem alleen erna toe gaan.
Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ooohhh, je hoeft dus niet de duimen, is gewoon een "Piece of Cake" :D Wel lekker relaxed zonder al het visumgezeur wat wij en anderen hebben.
Have fun.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer