Zoals aangegeven in andere threads ben ik momenteel bezig alle documenten te verzamelen voor ons interview. Heb onze casenummer nog eens nagegaan en blijkt dus EU22XXX te zijn. Ik dacht dat we hoger zaten

Bijna alle documenten zijn aangevraagd, echter ik had graag van een aantal lotgenoten vernomen welke VERTAALBUREAUS zij gebruikt hebben voor vertaling van diplomas, politiecertificaten, ...enz
Je kan natuurlijk het eerste het beste bureau aanschrijven, echter prijzen varieren.
Punt is dat de vertalingen gecertifieerd moeten zijn door beedigd vertaler. Moet er nog iets gebeuren met die vertalingen, ik lees vaak iets over legaliseren enzo maar weet niet wat men bedoelt, een vertaling door erkend vertaalbureau moet toch voldoende zijn.
Alle adressen of contacten zijn welkom (BELGIE), aangezien we niet echt weten waar te beginnen. Moet gewoon prijs kwaliteit gezien OK zijn. Dus ervaringen van andere GC winnaars zijn welkom.
PS Mijn vrouw en ik komen oorspronkelijk uit Belgie dus vertaalbureaus uit BELGIE lijkt ons het best (aangezien diplomas, ...enz) allemaal uit Belgie komen.
Alvast bedankt
Joachim