Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse verzorgingsproducten
Re: Amerikaanse verzorgingsproducten
Zijn hier in de VS eigenlijk deo-rollers te vinden ipv de deo-sticks? Ik laat nu nog familieleden de deodorant meenemen. Niet echt ideaal nu er pas over een tijdje weer een bezoek is gepland
Ik zag laatst een deo-roller bij de Dollar tree, maar die rook te vies om daadwerkelijk te gebruiken.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dry Idea en Ban hebben roll ons.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt!! Ik zal ze eens uitproberen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En anders steek je de grens even over! Massa's rollers hier, tot mijn ergernis want ik hou van spuitbussen. Heb nu 2 soorten rollers van nivea. Zijn best ook ok.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Bij Sephora heb ik Smashbox lipgloss gekocht die me erg goed bevalt. In NL ben ik dat merk nog niet tegengekomen bij Sephora...
Verder ben ik dol op de CVS cocao butter handcreme... Maar dat zal ws. gebonden zijn aan CVS zelf denk ik...
Verder ben ik dol op de CVS cocao butter handcreme... Maar dat zal ws. gebonden zijn aan CVS zelf denk ik...
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
nexxus is in Nederland te koop bij sommige kappers voor een prijs die ca 5x zo hoog is als bij de Walmert, dat dan weer wel.CrosstownWoman schreef: En tja shampoos zoals Nexxus.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
-
- Amerika-newbie
Jaaaaa, dat zou super zijn!!!markgoestoamerica schreef:Wij zijn helemaal idolaat van BASIN....
Dit Natuur product is alleen te koop in Florida, Walt Disney World... (shop tegenover de ingang van World of Disney, in Disney Village.
Daarnaast is het te koop via Internet op basin.com, echter ze versturen alleen naar adressen in de USA.
Dus Nu bestellen we steeds een grote hoeveelheid op ons adres in de USA, en elke keer als ik er kom neem ik wat mee naar huis...
Een NL Distributeur zou helemaal fantastisch zijn!

Je moet eens kijken voor "clear" deodorant sticks. Ik vond die "witte" deo sticks van Secret e.d. niet prettig (witte vegen op je shirt). Ik heb nu een mannen deodorant van Arm&Hammer. Deze is gewoon clear als je hem opsmeert, zelfde gevoel/idee als een roller imho!SemJes schreef:Zijn hier in de VS eigenlijk deo-rollers te vinden ipv de deo-sticks? Ik laat nu nog familieleden de deodorant meenemen. Niet echt ideaal nu er pas over een tijdje weer een bezoek is geplandIk zag laatst een deo-roller bij de Dollar tree, maar die rook te vies om daadwerkelijk te gebruiken.

Het staat in de mannen deo sectie, maar ik vind ze helemaal niet de typische mannen deo lucht hebben! Het is gewoon een frisse deo!

A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
Bedankt voor de tip! Ze doen dus meer dan alleen baking soda, zo te zien 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zit trouwens ook Baking Soda in!
Ik verbaas me er hier nog vaak om, wat ze allemaal uitspoken met Baking Soda.
(bron: http://www.armandhammer.com/personal-ca ... fresh.aspx )Contains ARM & HAMMER® Baking Soda and natural plant extracts to absorb and fight odor
Ik verbaas me er hier nog vaak om, wat ze allemaal uitspoken met Baking Soda.

Elke
Haha ja, ik ben al vaker dit soort lijstjes ook tegengekomen http://raguett.hubpages.com/hub/Over-10 ... aking-soda. Daar staat ook deze in; 
Helemaal zelf maken kan dus ook nogMake your own deodorant, 1.2 cup baking soda, ½ cup cornstarch. A few drops of essential oils such as lavender or cinnamon, maybe cedar or sage for men. Put all in glass jar, shake and blend well. Sprinkle light cover on damp wash cloth and pat on, do not rinse/

Nou, de bakingsoda helpt dan misschien wel! Ik heb zelden okselvijvers ;P
A Dutch girl in Oregon!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties