Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verzenden van groot/ zwaar pakket naar NL
-
scanner ino
- Amerika-newbie
Verzenden van groot/ zwaar pakket naar NL
Hoi allemaal,
Hopelijk ben ik hier aan het goede adres met mijn vraag. Ik ben bezig met het reviseren van een speedboat maar nu ontkom ik er niet aan om een blok (powerhead) uit Amerika te moeten bestellen. Wat is de goedkoopste/ beste oplossing. Graag hoor ik jullie ervaringen.
Het pakket weegt overigens ongeveer 60 Kg.
Groet Eddy
Hopelijk ben ik hier aan het goede adres met mijn vraag. Ik ben bezig met het reviseren van een speedboat maar nu ontkom ik er niet aan om een blok (powerhead) uit Amerika te moeten bestellen. Wat is de goedkoopste/ beste oplossing. Graag hoor ik jullie ervaringen.
Het pakket weegt overigens ongeveer 60 Kg.
Groet Eddy
Re: Verzenden van groot/ zwaar pakket naar NL
Neem eens contact op met www.usa2ned.nl of met www.weship-it.com/. Zij kunnen je wel helpen met je vraag.
-
scanner ino
- Amerika-newbie
Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie!
Ik heb de beide sites even vluchtig doorgenomen. Maar wow dat scheelt veel. Zelfs zoveel dat ik het in twijfel trek, kan het zijn dat het verzenden van een pakket van pakweg 60 Kg (L ,40 * B ,40 * H ,60) $400 kost? Daarnaast verbaas ik me over het feit dat de shipment via UPS ground naar de desbetreffende transporteur gratis is, kan dit kloppen?
Groet Eddy
Ik heb de beide sites even vluchtig doorgenomen. Maar wow dat scheelt veel. Zelfs zoveel dat ik het in twijfel trek, kan het zijn dat het verzenden van een pakket van pakweg 60 Kg (L ,40 * B ,40 * H ,60) $400 kost? Daarnaast verbaas ik me over het feit dat de shipment via UPS ground naar de desbetreffende transporteur gratis is, kan dit kloppen?
Groet Eddy
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
UPS ground is niet gratis hoor. Voor de rest heb je PB met uitleg
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-