Wordt een hoogtepunt van de reis denk ik, hoop ik.
Nog veel voorbereidingsplezier, en jullie blog is er in elk geval al klaar voor
Lilo
Wat gaan jullie na de GC doen (route ongeveer)? Ik neem aan dat jullie al in Monument Valley geweest zijn of misschien na de GC nog naar toe gaan?We weten nog niet goed hoe we die rustiger dagen moeten invullen. Enig idee?
Over die flashfloods heb ik inderdaad gelezen. Dat zou heel zonde zijn, maar goed als dat gebeurt dan is het zo. Dan zullen we ws. een dagje langer in Las Vegas blijven en rijden we via VOF (in 2010 konden we de 'wave' daar niet vinden en zijn we weggevlucht ivm de warmte) richting Zion/Kanab. Er is nog zoveel te doen in die omgeving dat we ons daar gemakkelijk een week kunnen vermaken. Maar goed, we hopen natuurlijk dat we gewoon naar Supai kunnen!er zijn wel eens jaren geweest dat de hele boel met flashfloods weggevaagd werd. Kun je met Heli dan weer naar de plek waar je auto staat?
Hoi Nici,Nici schreef:Lilo schreef:Wat gaan jullie na de GC doen (route ongeveer)? Ik neem aan dat jullie al in Monument Valley geweest zijn of misschien na de GC nog naar toe gaan?We weten nog niet goed hoe we die rustiger dagen moeten invullen. Enig idee?
Verder heb ik nog de volgende dingen op een lijstje staan (waar wij helaas geen tijd voor zullen hebben):
Coal Mine Canyon, White Mesa Arch (4WD of iig high clearance), Balanced Rock, Walnut canyon NM, Wupatki NM en Sunset crater NM. Of misschien een uitstapje naar Sedona? Omgeving Lees Ferry (dat is misschien al weer te ver)?
Nici
Inderdaad. En lekker hoor, hoeven we ook niet zo te sjouwen met tent en slaapzak. Nou ja, eerst even zien of we alle info binnenkrijgen en of er inderdaad een deposit wordt afgeschreven. Hoe snel ging dat bij jullie?Het is toch een beetje beter slapen dan in een tent