Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag hekkie: 8 juni t/m 8 juli
Supergaaf om jullie verslag mee te lezen.
Echt genieten dat is duidelijk.
Heel veel plezier nog daarzo!!!
Echt genieten dat is duidelijk.
Heel veel plezier nog daarzo!!!
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Hé Marjan, volgend jaar gaan we je weer na-apen hoor. Wij willen dan naar Yellowstone, dus ik kijk al uit naar je verslag van de komende dagen. Veel plezier daarginds!
Gr., Henriëtte
Gr., Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rikky schreef:
We waren wel behoorlijk gaar na afloop, 25 mijl hobbelen en schudden is erg vermoeiend. Als iemand echt veel last heeft van z'n rug kan ik me voorstellen dat dat nog extra lastig is. Als je op onze site (zie de link hieronder) bij het reisverslag 2006 kijkt, dan kan je een close-up foto zien van de Shafer Trail, dan krijg je een goed idee van de toestand van de weg. (Even naar beneden scrollen, naar de grote foto's onderaan).
Henriëtte
Wij hebben de Shafer Trail enkele weken geleden gereden. Net als Marjan en Roland hebben we ook nog een klein stukje van de White Rim Road gedaan. De totale afstand, van het begin van de Shafer Trail tot dat je bij de Potash Road weer op de verharde weg komt, is 25 mijl. Als je de White Rim Road overslaat een paar mijl minder. We hebben veel stops gemaakt, en ook nog een korte trail gelopen, en we hebben er vier uur over gedaan.Hallo, ik lees dat jullie de Shafer Trail gereden hebben. Wij zijn ook eigenlijk zinnens deze te rijden. Is het echt een ruwe rit, wij hebben nl iemand mee met een zwakke rug, en kan je ons ook vertellen hoe lang je rijdt tot de aansluiting met Potash Road aan de Potash Plant?
We waren wel behoorlijk gaar na afloop, 25 mijl hobbelen en schudden is erg vermoeiend. Als iemand echt veel last heeft van z'n rug kan ik me voorstellen dat dat nog extra lastig is. Als je op onze site (zie de link hieronder) bij het reisverslag 2006 kijkt, dan kan je een close-up foto zien van de Shafer Trail, dan krijg je een goed idee van de toestand van de weg. (Even naar beneden scrollen, naar de grote foto's onderaan).
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb weer genoten, Marjan!! Wat zullen jullie trouwens helemaal in shape terug komen, zeg, met al die hikes!! Ben benieuwd hoe het in Grand Teton en Yellowstone is, dat gebied vind ik zo prachtig!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt Henriëtte voor het woordje uitleg, en ik had idd het antwoord al gevonden in je live verslag daarna. Heel goed dat je telkens tijden of afstanden vermeldt, dat geeft een goed idee voor de anderen om hun planning op te stellen.
Wij zullen de trail vermoedelijk overslaan, ik had al her en der gelezen dat deze werkelijk hobbelig is dus niet aangeraden voor rugproblemen. Het is vooral bij schokken dat deze persoon er last van heeft.
In ieder geval TY en nog een prettige reis, ik wacht ongeduldig op jullie vervolg, we komen nl op veel plaatsen die jullie ook bezoeken>.
We kijken er al naar uit !
Wij zullen de trail vermoedelijk overslaan, ik had al her en der gelezen dat deze werkelijk hobbelig is dus niet aangeraden voor rugproblemen. Het is vooral bij schokken dat deze persoon er last van heeft.
In ieder geval TY en nog een prettige reis, ik wacht ongeduldig op jullie vervolg, we komen nl op veel plaatsen die jullie ook bezoeken>.
Hey Marjan & Jan
Ik heb weer genoten van jullie reisverslag.
Ik ben zeer benieuwd naar de update ivm Jackson en Yellowstone.
Jullie hebben ook al veel dieren gezien. zelfs een Moose, nu ben ik helemaal jaloers.
Verder wens ik jullie nog een prachtige reis.
tot binnenkort
Greetz
Bjorn
Ik heb weer genoten van jullie reisverslag.
Ik ben zeer benieuwd naar de update ivm Jackson en Yellowstone.
Jullie hebben ook al veel dieren gezien. zelfs een Moose, nu ben ik helemaal jaloers.
Verder wens ik jullie nog een prachtige reis.
tot binnenkort
Greetz
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Het is te doen voor rugpatienten, je moet het met een 4 x 4 doen en die hebben een wat hogere zit dus je zit niet zo kort op de weg.Rikky schreef:Bedankt Henriëtte voor het woordje uitleg, en ik had idd het antwoord al gevonden in je live verslag daarna. Heel goed dat je telkens tijden of afstanden vermeldt, dat geeft een goed idee voor de anderen om hun planning op te stellen.
En de bestuurder heeft minder last.
Je kan ook naar beneden lopen via de Lathrop trial maar ja je moet ook weer naar boven...
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gisteren hebben we iets heel bijzonders beleefd in Yellowstone. Je gelooft het of niet, maar wij hebben een beer op bezoek gehad bij de camper. Ik heb weer een aantal updates geplaatst en het berenverslag met foto's kun je weer vinden in mijn liveverslag.
Helaas heb ik Rosie en haar kleintjes niet gezien, maar dit berenbezoek maakte veel goed. We zitten nu in Cody en gaan straks weer richting Yellowstone en wie weet wat we dan dan te zien zullen krijgen....
Groetjes uit de States
Marjan
Helaas heb ik Rosie en haar kleintjes niet gezien, maar dit berenbezoek maakte veel goed. We zitten nu in Cody en gaan straks weer richting Yellowstone en wie weet wat we dan dan te zien zullen krijgen....
Groetjes uit de States
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjan, je moet schrijfster worden van beroep.... ik zie het helemaal voor me gebeuren met die beer, zoals jij dat beschrijft. Wat spannend zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je er op dat moment net even niet aan toe kwam om een foto te maken. Maar wat ik nog liever zou zien dan de beer met z'n neus door de hordeur... de gezichten van Jan en van jou op dat moment! 
Heel mooi verhaal Marjan. Tja het zijn slimme rakkers die zwarte beren.
Sommigen weten precies welk automerk fouten heeft. Van een bepaald merk weten ze dat ze de vooruit er zo uit kunnen trekken om voedsel te pikken...en een koelbox herkennen ze als zodanig.
Ik hoop dat je Rosie nog ziet. Ze is vaak zichtbaar zo tussen Tower en Rainy Lake.
Bij de Yellowstone picknick area en Specimen Ridge trail is een zwarte beer met een peperkleurig jonkie. Wij hebben ze niet gezien maar ze zijn er wel.
Je moet er eigenlijk een dag voor uittrekken maar je kan ook geluk hebben en er zo tegenaan rijden.
Sommigen weten precies welk automerk fouten heeft. Van een bepaald merk weten ze dat ze de vooruit er zo uit kunnen trekken om voedsel te pikken...en een koelbox herkennen ze als zodanig.
Ik hoop dat je Rosie nog ziet. Ze is vaak zichtbaar zo tussen Tower en Rainy Lake.
Bij de Yellowstone picknick area en Specimen Ridge trail is een zwarte beer met een peperkleurig jonkie. Wij hebben ze niet gezien maar ze zijn er wel.
Je moet er eigenlijk een dag voor uittrekken maar je kan ook geluk hebben en er zo tegenaan rijden.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jeeeeeeeeezus.......... wat een ervaring, een superervaring! Leuk beschreven ook, Marjan, ik geniet van jullie verhalen. Wat gaat jullie volgend avontuur zijn? Ik ben benieuwd.....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi Marjan
Wat een bere spannende update.....
Geweldig dat die beer zo dickt bij kwam, o je hard zal wel een paar keer over geslagen hebben....
Jullie moeten wel voorzichtig zijn met de camper, volgens mij slopen jullie langzaam alles eraf...
Nog veel plezier, en we wachten weer met smart op een leuk verhaal.
Groetjes ess
Wat een bere spannende update.....
Geweldig dat die beer zo dickt bij kwam, o je hard zal wel een paar keer over geslagen hebben....
Jullie moeten wel voorzichtig zijn met de camper, volgens mij slopen jullie langzaam alles eraf...
Nog veel plezier, en we wachten weer met smart op een leuk verhaal.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- gigatech
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Marjan en Jan,
Geweldig zeg, Ik krijg gewoon flashbacks van al die plaatsjes waar wij ook doorheen zijn gereden. Jackson is idd een prachtig western achtig stadje en Tonopha is niet echt spectaculair, wel wel leuk om te lezen dat je er doorheen gereden bent (wij ook).
Wat en belevenis met die beer zeg. lijkt me echt heel bijzonder om zo'n speciale gast te krijgen 'in' de camper. Zo dichtbij hebben we niet eens gestaan bij die pracht beesten.
Yellowstone is inderdaad wel even wennen met die lucht (BAH). Prachtige foto trouwens van de Black Dragons Mouth. Maakte hij bij jullie ook zo erg lawaai? net of er een draak zit te gorgelen, haha
Kijk je wel uit met de camper anders kost het dadelijk je halve budget om alles te laten fixen, dat zou natuurlijk zonde zijn.
Nou verder heeeeeeel veel plezier en we wachten op de volgende updates.
Geweldig zeg, Ik krijg gewoon flashbacks van al die plaatsjes waar wij ook doorheen zijn gereden. Jackson is idd een prachtig western achtig stadje en Tonopha is niet echt spectaculair, wel wel leuk om te lezen dat je er doorheen gereden bent (wij ook).
Wat en belevenis met die beer zeg. lijkt me echt heel bijzonder om zo'n speciale gast te krijgen 'in' de camper. Zo dichtbij hebben we niet eens gestaan bij die pracht beesten.
Yellowstone is inderdaad wel even wennen met die lucht (BAH). Prachtige foto trouwens van de Black Dragons Mouth. Maakte hij bij jullie ook zo erg lawaai? net of er een draak zit te gorgelen, haha
Kijk je wel uit met de camper anders kost het dadelijk je halve budget om alles te laten fixen, dat zou natuurlijk zonde zijn.
Nou verder heeeeeeel veel plezier en we wachten op de volgende updates.
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Hoi Marjan,
Deze ochtend weer genoten van de update.
Wat leest jouw verslag toch gemakkelijk zo met die prachtige foto's erbij.
Maar als ik het zo allemaal lees bekruipt mij toch het gevoel dat dit wel eens jullie laatste reis met een camper zou kunnen zijn en dat je de volgende keer weer lekker met de auto en een tentje gaat.
Even terzijde, wij gaan in augustus naar een optreden van Flaco Jimenez, toen lid van de Texas Tornados. Da's ook toevallig.
Veel plezier verder.
Deze ochtend weer genoten van de update.
Wat leest jouw verslag toch gemakkelijk zo met die prachtige foto's erbij.
Maar als ik het zo allemaal lees bekruipt mij toch het gevoel dat dit wel eens jullie laatste reis met een camper zou kunnen zijn en dat je de volgende keer weer lekker met de auto en een tentje gaat.
Even terzijde, wij gaan in augustus naar een optreden van Flaco Jimenez, toen lid van de Texas Tornados. Da's ook toevallig.
Veel plezier verder.
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht