Dat is ook mijn gedachte, ik heb het ook niet zo op die voordeel websites moet ik zeggen. Puur een gevoel wat ik hebPSVwally schreef:Maar het verschil tussen direct en indirect in dit geval is zo klein dat ik die paar 10tjes extra ook zou betalen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Nathalie en partner: September 2012
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Reis Nathalie en partner: September 2012
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Meer dan 800€ vind ik toch wel duur voor in september te gaan eerlijk gezegd.Nathalie21 schreef:Vandaar dat we eerder ook zijn uitgeweken naar Air Berlin, daar zouden we rechtstreeks van Düsseldorf naar LA kunnen vliegen voor € 844.66 (terug op 27 sept) of € 802,66 (terug op 25 sept) per persoon. En mochten we dit via Cheap Tickets boeken dan zijn we nog iets goedkoper uit.
Dit jaar zijn we via Londen gevlogen, wat je dus ook min of meer rechtstreeks kunt noemen. Mijn voorkeur gaat toch precies uit naar een tussenstop in Amerika. Geeft je als voordeel dat 1) de vlucht wat gebroken wordt. 10u30 vliegen vond ik echt heel lang. En 2) dat je op de eerste stop al door immigrations en de douane kunt. Dit jaar moesten we dit dus doen bij aankomst in Phoenix. Het was toen voor ons ongeveer 2u 's (Belgische tijd) en echt waar dan steekt een uur aanschuiven om het land binnen te geraken echt tegen.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Nathalie21
- Amerikakenner
Ben wel wat lange vluchten gewend, dus dat vind ik niet zo heel erg.Doockles schreef:Geeft je als voordeel dat 1) de vlucht wat gebroken wordt. 10u30 vliegen vond ik echt heel lang.
Dat klinkt aantrekkelijk, je bent na zo'n lange vlucht vaak wel wat moe en voor ons zal het dan ook al einde avond / begin nacht zijn.Doockles schreef:En 2) dat je op de eerste stop al door immigrations en de douane kunt.
Ik zal nog eens wat opties gaan bekijken via de verschillende sites, vind het wel lekker om in te kunnen stappen en uit te kunnen stappen
op de plaats van bestemming en dat je totale reisduur korter is zodat je langer van je verblijf kunt genieten. Daarbij komt dat de vliegtijden
van Air Berlin ook wel gunstig zijn.
HEENREIS: Vertrek: 13:25 uur - Aankomst: 16:10 uur (11 uur en 45 min vliegen).
TERUGREIS: Vertrek: 18:00 uur - Aankomst: 13:50 uur volgende dag (10 uur en 50 min vliegen).
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Het kan zijn dat er nu nog niet echt aanbiedingen te vinden zijn. Ik heb eens even in mijn mailbox gegraven om te kijken wanneer ik onze tickets boekte voor 29 augustus - 26 september 2011. Dat was op 27 januari en dit was de specificatie ervan.:
Prijs 2 volwassenen € 1.063,58
Annuleringsverzekering € 72,36
Vliegticketverzekering € 12,00
Airline ticketfee € 25,00
Administratie kosten € 20,00
Totale prijs: € 1.192,94
Prijs 2 volwassenen € 1.063,58
Annuleringsverzekering € 72,36
Vliegticketverzekering € 12,00
Airline ticketfee € 25,00
Administratie kosten € 20,00
Totale prijs: € 1.192,94
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nathalie21
- Amerikakenner
Bedankt voor het graven in je mailboxgleuknie schreef:Ik heb eens even in mijn mailbox gegraven om te kijken wanneer ik onze tickets boekte voor 29 augustus - 26 september 2011. Dat was op 27 januari
Waar heb je deze tickets geboekt en met welke maatschappij heb je gevlogen?
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
Re: Reis Nathalie en partner - September 2012
Hoi Nathalie,
Wij hebben, net zoals zovelen op het forum, vorig jaar september delen van je route gedaan met huurauto. Helaas geen reisverslag etc. maar wel wat tips voor je.
Aangezien je lekker vroeg bent, kun je de rest van de dag doorbrengen in Bryce (Navajo en Queens garden loop traill?) en op tijd naar Zion vertrekken. Hiken doe je het best in de ochtend... nog niet te warm en lekker rustig. Op weg naar Zion kun je dan nog een korte wandeling doen (Canyon Overlook) voordat je bijvoorbeeld in Springdale gaat slapen. Ook goed om die avond alvast je 'gear' voor de hike in 'The Narrows' te huren, kun je gelijk de volgende ochtend er aan beginnen. De hike in the Narrows (beetje canyoneering!) is met de wandeling naar Angels Landing wel de topattractie in Zion.
Zo kun je in twee dagen, de twee highlights van Bryce en Zion zien.
Op weg van Zion naar Las Vegas zou ik zeker langs Valley of Fire State Park gaan. Een onderschat park als je mij vraagt. Prima 'onderbreking' op weg naar Las Vegas en verrassend mooi!
Mocht je nog wat meer willen weten, twijfel dan niet om gerichte vragen te stellen.
Wij hebben, net zoals zovelen op het forum, vorig jaar september delen van je route gedaan met huurauto. Helaas geen reisverslag etc. maar wel wat tips voor je.
Je moet je misschien afvragen wat je precies wilt gaan doen in bijvoorbeld Bryce en Zion om daar rekening mee te houden. Als je vanuit Page naar Bryce vertrekt, dan kom je zeker te laat voor de zonsopgang in Bryce Amphitheater en dat is nou net de hoofdattractie in Bryce. Ik zou die woensdag dan ook doorrijden naar bijvoorbeeld Cannonville of Tropic en daar slapen: dichtbij de ingang van Bryce om er rond zeven uur 's ochtends te kunnen staan. Je wilt de zonsopkomst in Bryce niet missen... overigens... Breng een (lichtgewicht) statief mee en zet je camera niet zo neer dat ie naar de zonsopkomst 'kijkt', maar juist naar de andere kant... het gaat niet om de zonsopkomst, maar op het effect daarvan op de kleuren van het gesteente in het Amphitheather. Veel mensen (in ons geval, een bus Japanners!) staan verkeerd... realiseren zich dat te laat.. en gaan dan massaal naar de andere kant van het uitkijkpunt, waar jij eerst in je eentje stond... raar gezicht!Nathalie21 schreef: 9. Woe 12 sep Page - Lake Powell - Horseshoebend
10. Do 13 sep Page – Bryce Canyon – Zion 2 uur en 57 min, 250 Km / 1 uur en 54 min, 142 Km
11.Vrij 14 sep Zion
12. Za 15 sep Zion – Las Vegas 2 uur en 57 min, 265 Km
Aangezien je lekker vroeg bent, kun je de rest van de dag doorbrengen in Bryce (Navajo en Queens garden loop traill?) en op tijd naar Zion vertrekken. Hiken doe je het best in de ochtend... nog niet te warm en lekker rustig. Op weg naar Zion kun je dan nog een korte wandeling doen (Canyon Overlook) voordat je bijvoorbeeld in Springdale gaat slapen. Ook goed om die avond alvast je 'gear' voor de hike in 'The Narrows' te huren, kun je gelijk de volgende ochtend er aan beginnen. De hike in the Narrows (beetje canyoneering!) is met de wandeling naar Angels Landing wel de topattractie in Zion.
Zo kun je in twee dagen, de twee highlights van Bryce en Zion zien.
Op weg van Zion naar Las Vegas zou ik zeker langs Valley of Fire State Park gaan. Een onderschat park als je mij vraagt. Prima 'onderbreking' op weg naar Las Vegas en verrassend mooi!
Mocht je nog wat meer willen weten, twijfel dan niet om gerichte vragen te stellen.
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
- Nathalie21
- Amerikakenner
Bedankt voor je reactie en tips!AlexBibi schreef: Zo kun je in twee dagen, de twee highlights van Bryce en Zion zien.
Hoe zou jij de route dit deel van de route die ik nu heb aanpassen?
7. Ma 10 sep Kingman – Grand Canyon 2 uur en 44 min, 273 Km
8. Di 11 sep Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 221 Km
9. Woe 12 sep Page - Lake Powell - Horseshoebend
10. Do 13 sep Page – Bryce Canyon – Zion 2 uur en 57 min, 250 Km / 1 uur en 54 min, 142 Km
11.Vrij 14 sep Zion
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
Best lastig omdat je een zuid-noord route volgt en wij een noord-zuid route hebben gedaan. We kwamen net uit Yellowstone!
Als je het niet erg vind om een stuk route twee keer te rijden, zou je dit kunnen doen:
9. Woe 12 sep Page - Lake Powell - Horseshoebend eind van de middag naar Tropic of Bryce Canyon City
Horseshoe Bend wil je in September rond het middaguur doen, anders staat de 'bend' half in de schaduw en is'tie lang niet zo mooi. Rond half een op de parking, 20 minuutjes lopen en je komt precies op het beste moment aan! Daarna kun je via Lake Powell naar Bryce. Kost je drie uur, dus als je voor 'het donker' in Bryce wilt zijn, moet je zo rond vier uur vertrekken uit het Lake Powell / Page gebied. Het is krap, maar je kunt Antelope Canyon en Horseshoe bend combineren op één dag... Antelope pak je dan in de ochtend... niet zo fraai licht als rond het middaguur... althans, in September.
10. Do 13 sep Bryce Canyon – Zion :
Zonsopkomst in het Amphitheater meemaken, daarna de wandeling (Navajo - Queens) en op tijd naar Zion. Tijd zat voor de Canyon Overlook hike van 1,5 uur.
11.Vrij 14 sep Zion (Springdale)
Hele dag Zion, naar keuze, the Narrows (tip!!!!), Angels landing of een van de andere wandelingen.
12. Za 15 sep Zion – Las Vegas :
Uitslapen in Springdale/Zion (nodig in verband met de drukke vorige dagen!), en op weg naar Las Vegas stoppen bij Valley of Fire. Aankomst laat in de namiddag in Las Vegas.
Zoiets?
Als je het niet erg vind om een stuk route twee keer te rijden, zou je dit kunnen doen:
9. Woe 12 sep Page - Lake Powell - Horseshoebend eind van de middag naar Tropic of Bryce Canyon City
Horseshoe Bend wil je in September rond het middaguur doen, anders staat de 'bend' half in de schaduw en is'tie lang niet zo mooi. Rond half een op de parking, 20 minuutjes lopen en je komt precies op het beste moment aan! Daarna kun je via Lake Powell naar Bryce. Kost je drie uur, dus als je voor 'het donker' in Bryce wilt zijn, moet je zo rond vier uur vertrekken uit het Lake Powell / Page gebied. Het is krap, maar je kunt Antelope Canyon en Horseshoe bend combineren op één dag... Antelope pak je dan in de ochtend... niet zo fraai licht als rond het middaguur... althans, in September.
10. Do 13 sep Bryce Canyon – Zion :
Zonsopkomst in het Amphitheater meemaken, daarna de wandeling (Navajo - Queens) en op tijd naar Zion. Tijd zat voor de Canyon Overlook hike van 1,5 uur.
11.Vrij 14 sep Zion (Springdale)
Hele dag Zion, naar keuze, the Narrows (tip!!!!), Angels landing of een van de andere wandelingen.
12. Za 15 sep Zion – Las Vegas :
Uitslapen in Springdale/Zion (nodig in verband met de drukke vorige dagen!), en op weg naar Las Vegas stoppen bij Valley of Fire. Aankomst laat in de namiddag in Las Vegas.
Zoiets?
Laatst gewijzigd door markro op 06 jan 2012, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
- Nathalie21
- Amerikakenner
Klinkt goedAlexBibi schreef:Zoiets?
Ik zal het zeker meenemen in onze planning.
Ik vind het erg lastig te bepalen waar je hoe laat moet zijn wil je er het beste uit kunnen halen.
Jou uitgebreide reactie is erg fijn om te lezen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je ook iets aan mijn 2011-verslag, ik was er ook in september. Hou er met de planning rekening mee dat het vroeg donker wordt in die periode.
Marianne
Marianne
- Nathalie21
- Amerikakenner
Zou iemand mij wellicht kunnen adviseren met aankomst en vertrektijden voor onderstaande route?
Grand Canyon tot aan Zion wordt wellicht nog iets anders ingedeeld door de tips van AlexBibi
Grand Canyon tot aan Zion wordt wellicht nog iets anders ingedeeld door de tips van AlexBibi
Nathalie21 schreef: 1. Di 4 sep Los Angeles AANKOMST 16:10 uur lokale tijd
2. Woe 5 sep Los Angeles
3. Do 6 sep Los Angeles
4. Vrij 7 sep Los Angeles – San Diego 2 uur en 4 min, 194 Km
5. Za 8 sep San Diego
6. Zo 9 sep San Diego – Kingman 5 uur en 58 min, 611 Km
7. Ma 10 sep Kingman – Grand Canyon 2 uur en 44 min, 273 Km
8. Di 11 sep Grand Canyon – Page 2 uur en 46 min, 221 Km
9. Woe 12 sep Page - Lake Powell - Horseshoebend
11.Vrij 14 sep Zion
13. Zo 16 sep Las Vegas
14. Ma 17 sep Las Vegas – Death Valley 3 uur en 26 min, 215 Km
15. Di 18 sep Death Valley – Mammoth Lakes 4 uur en 44 min, 358 Km
16. Woe 19 sep Mammoth Lakes – Yosemite 2 uur en 17 min, 167 Km
17. Do 20 sep Yosemite
18. Vrij 21 sep Yosemite – San Francisco 4 uur en 9 min, 340 Km
19. Za 22 sep San Francisco
20. Zo 23 sep San Francisco
21. Ma 24 sep San Francisco – San Luis Obispo4 uur en 22 min, 385 Km
22. Di 25 sep* San Luis Obispo – Santa Barbara2 uur en 28 min, 210 Km
23. Woe 26 sep Santa Barbara – Los Angeles 1 uur en 45 min, 153 Km
24. Do 27 sep Los Angeles VERTREK 18:00 uur lokale tijd
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wat bedoel je met aankomst- en vertrektijden? Je hebt de rij-tijd toch zelf al uitgerekend? 
Als het een tip kan zijn: maak een word documentje (of zoiets) aan en plak daar alle tips in die je tegenkomt op het forum. Probeer voor je zelf wat te bepalen wat je zou kunnen combineren en wat je écht graag zou doen. Neem dat dan natuurlijk mee op reis en zie ter plekke gewoon waar je zin in hebt.
Ik heb elk jaar veel dingen opgeschreven, maar het is zeker niet bedoeld als afstreeplijstje. We doen gewoon waar we zin in hebben. Hebben we geen zin om om 5u op te staan voor de zonsopgang, tja dan doen we dat lekker niet.
Ik heb de indruk dat je zou willen dat we voor jou een route samenstellen zoals een reisbureau zou doen. Waarbij gezegd wordt hoe laat je moet opstaan, hoe laat je moet vertrekken, waar je moet stoppen, enzovoort. Het is net leuk als je zelf een beetje kan bepalen hoe je je reis wilt beleven, niet?
Iedereen vult een route op zijn manier in natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld al stoppen bij Horseshoe Bend op weg van de Grand Canyon naar Page. Dan kan je de volgende dag besteden aan nog wat moois. Antelope Canyon wordt bijv. ook aangeraden op het middaguur. Hoewel ik daarvoor niet speciaal dàn zou gaan (druk!). Van Bryce naar Zion is niet zover rijden. Dus je kan zeker nog wat tijd in Bryce besteden voor je naar Zion trekt. Onderweg kan je inderdaad de Canyon Overlook Trail doen, of je zou nog even de shuttlebus het park in kunnen nemen. In Zion zelf kan je veel leuke wandelingen doen. 't Is maar waar je zin in hebt: Angels Landing, Observation Point, Narrows, of iets korter. Gewoon even op het forum neuzen en je zal veel ontdekken.
Als het een tip kan zijn: maak een word documentje (of zoiets) aan en plak daar alle tips in die je tegenkomt op het forum. Probeer voor je zelf wat te bepalen wat je zou kunnen combineren en wat je écht graag zou doen. Neem dat dan natuurlijk mee op reis en zie ter plekke gewoon waar je zin in hebt.
Ik heb de indruk dat je zou willen dat we voor jou een route samenstellen zoals een reisbureau zou doen. Waarbij gezegd wordt hoe laat je moet opstaan, hoe laat je moet vertrekken, waar je moet stoppen, enzovoort. Het is net leuk als je zelf een beetje kan bepalen hoe je je reis wilt beleven, niet?
Iedereen vult een route op zijn manier in natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld al stoppen bij Horseshoe Bend op weg van de Grand Canyon naar Page. Dan kan je de volgende dag besteden aan nog wat moois. Antelope Canyon wordt bijv. ook aangeraden op het middaguur. Hoewel ik daarvoor niet speciaal dàn zou gaan (druk!). Van Bryce naar Zion is niet zover rijden. Dus je kan zeker nog wat tijd in Bryce besteden voor je naar Zion trekt. Onderweg kan je inderdaad de Canyon Overlook Trail doen, of je zou nog even de shuttlebus het park in kunnen nemen. In Zion zelf kan je veel leuke wandelingen doen. 't Is maar waar je zin in hebt: Angels Landing, Observation Point, Narrows, of iets korter. Gewoon even op het forum neuzen en je zal veel ontdekken.
Onze reisverslagen:
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de tickets geboekt via vliegtarieven.nl en de maatschappijen waren United Airlines en Continental Airlines.Nathalie21 schreef:Waar heb je deze tickets geboekt en met welke maatschappij heb je gevlogen?
Groetjes René
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je op die manier wel erg laat in Bryce aankomt; de zon gaat in september om ongeveer 7.30 uur onder (je verliest ook een uur als je van Page naar Bryce rijdt), en het mooiste licht is een à twee uur voor zonsondergang.AlexBibi schreef:Horseshoe Bend wil je in September rond het middaguur doen, anders staat de 'bend' half in de schaduw en is'tie lang niet zo mooi. Rond half een op de parking, 20 minuutjes lopen en je komt precies op het beste moment aan! Daarna kun je via Lake Powell naar Bryce. Kost je drie uur, dus als je voor 'het donker' in Bryce wilt zijn, moet je zo rond vier uur vertrekken uit het Lake Powell / Page gebied. Het is krap, maar je kunt Antelope Canyon en Horseshoe bend combineren op één dag... Antelope pak je dan in de ochtend... niet zo fraai licht als rond het middaguur... althans, in September.
Wat Antelope Canyon betreft moet je onderscheid maken tussen de Upper en de Lower. voor de Upper is het middaguur de beste tijd, voor de Lower kun je het beste voor 11 uur er zijn. Wij waren aan het eind van de ochtend bij de Lower, iets te laat, en het wordt dan wat lastiger (maar nog wel te doen) om foto's te maken zonder direct zonlicht er op. Met zonlicht owrden de contrasten te groot.
Horseshoe bend en Antelope Canyon zijn prima op een dag te doen, maar zoals Doockles zegt kun je Horseshoe Bend ook doen op weg van de GC naar Page. Ik zou in elk geval niet te laat in Bryce aankomen enkel om Horseshoe bend op het beste tijdstip te kunnen zien.
En nogmaals; ik heb in september die parken bezocht en vooral dingen gedaan die voor een first time visitor leuk zijn, dus kijk eens naar onze dagindeling.
Marianne
- Nathalie21
- Amerikakenner
Ik ben een perfectionist en wil altijd alles zo goed mogelijk voorbereiden, daarom wil ik zoveel mogelijk tips van de kenners haha..Doockles schreef:Wat bedoel je met aankomst- en vertrektijden? Je hebt de rij-tijd toch zelf al uitgerekend?
Ik heb de indruk dat je zou willen dat we voor jou een route samenstellen zoals een reisbureau zou doen. Waarbij gezegd wordt hoe laat je moet opstaan, hoe laat je moet vertrekken, waar je moet stoppen, enzovoort. Het is net leuk als je zelf een beetje kan bepalen hoe je je reis wilt beleven, niet?![]()
Met de aankomst en vertrek tijden zou ik graag tips willen van wat andere reizigers hebben gedaan, wat hen goed is bevallen.
Het is zeker leuk als je het zelf kan bepalen, daarom wil ik het ook zelf doen en niet via een reisbureau
zo perfect mogelijk van te voren uitstippelen haha..
- Nathalie21
- Amerikakenner
Vanmiddag al even vlug gekeken, zal het zeker aandachtig door gaan lezenMartin & Marianne schreef:En nogmaals; ik heb in september die parken bezocht en vooral dingen gedaan die voor een first time visitor leuk zijn, dus kijk eens naar onze dagindeling.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je zou voor geode voorbereiding wat meer verslagen kunnen lezen. Wij hebben veel van jouw plekken in 2010 aangedaan. Mara er zijn heel veel mensen die dat stuk hebben gereden en bekeken. Genoeg ervaringen dus.
Ik had redelijk voor ogen waar ik wanneer wilde zijn. Dan nog doe je dan niet alles en soms kan iets niet. De zonsopkomst bij Bryce viel voor ons in het water -stromende regen ... Pak de momenten die je ziet en geniet ervan.
http://www.sunrisesunset.com/ handige website.. goed kijken wat ze bedoelen met welke sunset en licht...
Bij Page
Antelope Canyon: Lower in vroege ochtend rond 12 uur wordt het licht minder
Upper kun je beter na 11 uur zijn en rond het middag uur.
Zijn wel wat websites over te vinden.. Antelope Canyon.
Horseshoe bend is beter wat later op de ochtend omdat anders de rim nog schaduw werpt in de bocht... wij waren er te vroeg maar dat ging niet anders.
Zion Angels Landing geweldig maar ook heet.. misschien beter in september. Narrows lees goed heo dat werkt en soms kan dat niet vanwege hoogwater (sept denk ik geen last van).http://www.zionnational-park.com/zion-g ... arrows.htm er staan ook andere wandelingen op deze site.
Wandelingen in Yosemite: http://www.yosemitehikes.com/
Het OV in SF: http://www.sfmta.com/cms/mfares/passports.htm
Ik had redelijk voor ogen waar ik wanneer wilde zijn. Dan nog doe je dan niet alles en soms kan iets niet. De zonsopkomst bij Bryce viel voor ons in het water -stromende regen ... Pak de momenten die je ziet en geniet ervan.
http://www.sunrisesunset.com/ handige website.. goed kijken wat ze bedoelen met welke sunset en licht...
Bij Page
Antelope Canyon: Lower in vroege ochtend rond 12 uur wordt het licht minder
Upper kun je beter na 11 uur zijn en rond het middag uur.
Zijn wel wat websites over te vinden.. Antelope Canyon.
Horseshoe bend is beter wat later op de ochtend omdat anders de rim nog schaduw werpt in de bocht... wij waren er te vroeg maar dat ging niet anders.
Zion Angels Landing geweldig maar ook heet.. misschien beter in september. Narrows lees goed heo dat werkt en soms kan dat niet vanwege hoogwater (sept denk ik geen last van).http://www.zionnational-park.com/zion-g ... arrows.htm er staan ook andere wandelingen op deze site.
Wandelingen in Yosemite: http://www.yosemitehikes.com/
Het OV in SF: http://www.sfmta.com/cms/mfares/passports.htm
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Nathalie21
- Amerikakenner
Bedankt Isis!
Ik ben ook aan het lezen geslagen, leuk al die foto's en verhalen!
Zo is het!
Ik ben ook aan het lezen geslagen, leuk al die foto's en verhalen!
Isis schreef:Pak de momenten die je ziet en geniet ervan.
- Nathalie21
- Amerikakenner
Dit gaat het waarschijnlijk worden:
1 Di 4-sep Düsseldorf - Los Angeles AANKOMST 16:10 uur lokale tijd (11 uur en 45 minuten vliegen)
2 Woe 5-sep Los Angeles
3 Do 6-sep Los Angeles
4 Vrij 7-sep Los Angeles -San Diego 2 uur en 4 minuten, 194 km
5 Za 8-sep San Diego
6 Zo 9-sep San Diego - Kingman 5 uur en 58 minuten, 611 km
7 Ma 10-sep Kingman - Grand Canyon 2 uur en 44 minuten, 273 km
8 Di 11-sep Grand Canyon - Page / Horseshoe bend 2 uur en 46 minuten, 221 km
9 Woe 12-sep Page - Bryce 2 uur en 57 minuten, 250 km
10 Do 13-sep Bryce - Zion 1 uur en 54 minuten, 142 km
11 Vrij 14-sep Zion
12 Za 15-sep Zion - Las Vegas 2 uur en 57 minuten, 265 km
13 Zo 16-sep Las Vegas
14 Ma 17-sep Las Vegas - Death Valley 3 uur en 26 minuten, 215 km
15 Di 18-sep Death Valley - Mammoth Lakes 4 uur en 44 minuten, 358 km
16 Woe 19-sep Mammoth Lakes -Yosemite 2 uur en 17 minuten, 167 km
17 Do 20-sep Yosemite
18 Vrij 21-sep Yosemite - San Francisco 4 uur en 9 minuten, 340 km
19 Za 22-sep San Francisco
20 Zo 23-sep San Francisco
21 Ma 24-sep San Francisco - San Luis Obispo 4 uur en 22 minuten, 385 km
22 Di 25-sep San Luis Obispo - Santa Barbara 2 uur en 28 minuten, 210 km
23 Woe 26-sep Santa Barbara - Los Angeles 1 uur en 45 minuten, 153 km
24 Do 27-sep Los Angeles VERTREK 18:00 uur lokale tijd
25 Vrij 28-sep Düsseldorf AANKOMST 13:50 uur lokale tijd (10 uur en 50 minuten vliegen)
* note mod,
kleur tekst aangepast de blauwe kleur wordt gebruikt voor berichten van de moderators
1 Di 4-sep Düsseldorf - Los Angeles AANKOMST 16:10 uur lokale tijd (11 uur en 45 minuten vliegen)
2 Woe 5-sep Los Angeles
3 Do 6-sep Los Angeles
4 Vrij 7-sep Los Angeles -San Diego 2 uur en 4 minuten, 194 km
5 Za 8-sep San Diego
6 Zo 9-sep San Diego - Kingman 5 uur en 58 minuten, 611 km
7 Ma 10-sep Kingman - Grand Canyon 2 uur en 44 minuten, 273 km
8 Di 11-sep Grand Canyon - Page / Horseshoe bend 2 uur en 46 minuten, 221 km
9 Woe 12-sep Page - Bryce 2 uur en 57 minuten, 250 km
10 Do 13-sep Bryce - Zion 1 uur en 54 minuten, 142 km
11 Vrij 14-sep Zion
12 Za 15-sep Zion - Las Vegas 2 uur en 57 minuten, 265 km
13 Zo 16-sep Las Vegas
14 Ma 17-sep Las Vegas - Death Valley 3 uur en 26 minuten, 215 km
15 Di 18-sep Death Valley - Mammoth Lakes 4 uur en 44 minuten, 358 km
16 Woe 19-sep Mammoth Lakes -Yosemite 2 uur en 17 minuten, 167 km
17 Do 20-sep Yosemite
18 Vrij 21-sep Yosemite - San Francisco 4 uur en 9 minuten, 340 km
19 Za 22-sep San Francisco
20 Zo 23-sep San Francisco
21 Ma 24-sep San Francisco - San Luis Obispo 4 uur en 22 minuten, 385 km
22 Di 25-sep San Luis Obispo - Santa Barbara 2 uur en 28 minuten, 210 km
23 Woe 26-sep Santa Barbara - Los Angeles 1 uur en 45 minuten, 153 km
24 Do 27-sep Los Angeles VERTREK 18:00 uur lokale tijd
25 Vrij 28-sep Düsseldorf AANKOMST 13:50 uur lokale tijd (10 uur en 50 minuten vliegen)
* note mod,
kleur tekst aangepast de blauwe kleur wordt gebruikt voor berichten van de moderators
Mooi, niets meer op aan te merken !
Veel plezier
Bart
Veel plezier
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties