Wij pakken ook altijd 1 overstap, en dan het liefts met een gunstige tijd (rond de 2 uur). Zo ook met de tickets die ik gisteren geboekt heb.PSVwally schreef:De meeste mensen melden het hier wel specifiek als het om een directe vlucht gaat. Maar het gros van de vluchten is met één overstap. Als je de prijzen op de sites een beetje volgt kun je het vaak ook al aflezen aan de prijs die men hier noemt of het direct of met overstap is. Ik denk dat de meeste ook maar 1 overstap wensen, of het moet zijn dat je bv eerst met de trein vanuit Belgie naar Schiphol moet en dan bv nog een overstap op atlanta hebt, dat geldt nl al 2 overstaps.
BRU-ATL-MCO v.v. voor €534 bij Delta zelf. Layover heen 1.40 uur, terug 4 uur. Was de goedkoopste optie voor Oktober. Schiphol min. + €200 p/p
Moeten we wel naar Brussel, maar daar slapen we een nachtje en hebben vrij parkeren. Dat kun je dus wegstrepen tegen parkeren op Schiphol.
Wat ik wel bezopen blijf vinden is dat je nog goedkoper kunt (rond de €425), maar dan eerst naar Antwerpen moet, dan de trein pakken naar Schiphol, en dan van daar naar de US vliegt. En die treinreis is verplicht