Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw mooiste USA foto...deel 2

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
AnnInBC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2

Bericht door AnnInBC »

Wow, wat komen hier weer prachtige foto's voorbij! Heerlijk om naar te kijken...blijven plaatsen zou ik zeggen. Waar was er een foto wedstrijd?

Hier nog een paar foto's van ouderjaarsavond als we naar de Bright Nights geweest zijn in Stanley Park. Daar reed nog een treintje rond voor Kerstmis en ik heb er even van geprofiteerd om wat nachtfoto's te nemen van downtown Vancouver gezien vanop de Stanley Park seawall.

Afbeelding

Afbeelding

Nog een Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen met de beste wensen voor 2012!
Groetjes uit Canada,
Ann :D
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

volgend jaar naar de meeting komen Ann :D daar was de wedstrijd zie onder: viewtopic.php?f=4&t=38833
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat een mooie foto's komen er weer voorbij :thumbup: :thumbup: :thumbup:
AnnInBC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Mrs.Bean schreef:volgend jaar naar de meeting komen Ann :D daar was de wedstrijd zie onder: viewtopic.php?f=4&t=38833
Mmm ja, als ik in die omgeving op vakantie zou zijn dan zou ik wel komen...lijkt me heel gezellig. Bedankt voor de link en ik heb mijn stem uitgebracht. Er staan een paar schitterende foto's tussen! Veel succes aan iedereen!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:thumbup:
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

De fotowedstrijd is alleen voor deelnemers die ook naar de Alles Amerika meeting komen, waarom is deze keuze gemaakt? Ik zou ook graag mijn foto's laten beoordelen maar woon in de US en kan dus niet bij de meeting zijn. Is het misschien mogelijk om voor volgend jaar ook mensen te laten deelnemen die in de US wonen of een aparte categorie te maken?

Ruud
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Het is voor zover ik weet een onderdeel van de meeting, omdat ook de prijzen uitgereikt worden op die avond.
Die betreffende personen zijn dan natuurlijk ook aanwezig om hun prijs in ontvangst te nemen.
Het geldt ook als stimulans om leden te trekken naar de meeting, want er is een min. aantal nodig om die te laten doorgaan.

Dennis doet echter af en toe ook wedstrijden voor alle leden via zijn http://www.allesamerika.com hoofd pagina, tot nu toe was het altijd een combinatie van "foto + stukje tekst" om deel te nemen en waarop dan ook beoordeeld werd.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

en foto's laten beoordelen kan toch in dit topic :D
ThomasBuyse
Amerika-newbie

Bericht door ThomasBuyse »

3 natuurfoto's van onze trip deze zomer. Ze zijn wel bewerkt met een app op mijn iphone. Heb de originele (die ook best mooi zijn) ook nog wel ergens op mijn pc staan; wil ze ook wel eens posten als ik ze vind!

Monument Valley, Arizona.

Afbeelding

Coconino National Forest, Arizona (near Flagstaff). Stonden net naast de Sunset Crater.

Afbeelding

Van Las Vegas op weg naar Utah.

Afbeelding
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Mooie foto's Thomasbuyse maar ik had wel meteen door dat ze bewerkt zijn... ik ben benieuwd hoe groot de verschillen zijn met de orginele.
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ThomasBuyse
Amerika-newbie

Bericht door ThomasBuyse »

hieronder de originelen; vooral de foto in coconino verliest zijn kracht wat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dennis-480
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door dennis-480 »

hallo allemaal heb ook een paar foto's van westkust okt 2011. ben er 3 weken geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heb nog veel meer foto's maar als afsluiter, wat een mens nodig heeft is toch deze foto hahaha :lol: :lol:

Afbeelding
grr dennis
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Rudolfje schreef:De fotowedstrijd is alleen voor deelnemers die ook naar de Alles Amerika meeting komen, waarom is deze keuze gemaakt? Ik zou ook graag mijn foto's laten beoordelen maar woon in de US en kan dus niet bij de meeting zijn. Is het misschien mogelijk om voor volgend jaar ook mensen te laten deelnemen die in de US wonen of een aparte categorie te maken?

Ruud
Zoals Stan al aangaf, is de fotowedstrijd van de AA meeting louter voor meeting-gangers. Logisch ook, het is onderdeel van de meeting en de prijzen worden uitgereikt op de meeting. Het is inderdaad ook een extra stimulans om naar de meeting te komen en een erg leuk onderdeel van de meeting. Vorig jaar zat ik in het organisatieteam en hadden we bijvoorbeeld besloten de bewerkte fotowedstrijd (die er dit jaar niet is) te laten jureren door Nederamerikanen. Het is geen onwil natuurlijk om Nederamerikanen buiten te sluiten en iedereen is welkom op de meeting, maar om mee te doen aan de fotowedstrijd, moet je wel degelijk naar de meeting komen.

Vergeet echter niet dat alle forumleden mogen stemmen op de fotowedstrijd! Op die manier kun je toch een beetje betrokken zijn.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Mooie foto van de Grand Canyon, Dennis.
Waar is trouwens die foto eronder gemaakt. Prachtige weg. Deed me een beetje denken aan een foto van mij van Death Valley.
Afbeelding
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
dennis-480
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door dennis-480 »

gleuknie schreef:Mooie foto van de Grand Canyon, Dennis.
Waar is trouwens die foto eronder gemaakt. Prachtige weg. Deed me een beetje denken aan een foto van mij van Death Valley.
dankje. is gemaakt wegnummer 374 van beatty naar stovepipe welles bij Daylight Pass road. als ik het goed heb. :thumbup:
dinne
Amerikafan

Bericht door dinne »

Yosemite met een speciaal licht vind ik ;-)
foto1.jpg
monique2331
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door monique2331 »

ThomasBuyse schreef:hieronder de originelen; vooral de foto in coconino verliest zijn kracht wat
Ik vind deze orginele toch heel erg mooi.
De bewerkte vind ik echt niet mooi.

Monique
Laatst gewijzigd door Rob op 06 jan 2012, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen foto's quoten aub
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik vind het precies andersom, de bewerkte foto's vind ik echt prachtig. De originelen zijn mooi, maar halen qua kracht het niet bij de bewerkte.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik zit er een beetje tussenin. De onderste vind ik bewerkt mooier, maar de bovenste en de middelste vind ik juist onbewerkt mooier.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

bewerkt is in mijn ogen aangepast en dus 'fake' of nep... ik hou het altijd bij onbewerkt
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer