Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vertrek uit Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Hockey
Amerika-expert

Re: vertrek uit Amerika

Bericht door Hockey »

Ik reageer wat als mosterd na de maaltijd. Je hebt al goed advies gekregen alhier, en inderdaad, zoek een advocaat.

Maar dit stuit me toch even tegen de borst.
Hoving schreef: en heeft bij stom toeval een fout gemaakt waardoor hij een korte gevangenisstraf heeft uitgezeten en een probation heeft van een aantal jaren.
..............
Wie kan/ wil mijn vraag correct juridisch beantwoorden zonder mijn kennis te veroordelen?
Je geeft al een oordeel over hetgeen jouw kennis gedaan heeft, maar wij mogen dat niet. Als jij geen oordelen wil over hem, laat dan ook jouw oordeel over zijn daad achterwege.
Ziva
Amerika-expert

Re: vertrek uit Amerika

Bericht door Ziva »

Helemaal gelijk Hockey.

TS was vermoedelijk gewoon op zoek naar wat "gratis" juridisch advies zonder het verhaal in detail te vertellen waardoor dat dus sowieso niet te geven is. Het zou me verbazen als we nog een reactie krijgen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer