Dag allen,
Ik ben Kris, 24 jaar, student Accounting, en ik ga ook mee op deze vakantie. Mijn doel met deze vakantie is om de VS te zien en te beleven.
Hiermee bedoel ik dat ik vooral dingen wil zien die kenmerkend zijn voor de VS. Pretparken en dergelijke vind ik ook leuk, maar in deze vakantie wil ik hier minimaal tijd aan besteden. Natuurparken, musea en gebouwen vind ik belangrijker, en zolang ze maar kenmerkend zijn voor de VS.
Om het nog duidelijker aan te geven:
No: Disneyland
Yes: Witte huis, Wallstreet, Niagara Falls
Jullie tips zijn van harte welkom, en ik heb ze ook al meegenomen in de volgende plaatjes.
Zoals ik het nu lees kunnen we nu dus het beste Toronto eruit laten, en kiezen voor Watkins Glen (punt D) en omgeving Hershey (punt E) voor de Amish.
Watkins Glen is inderdaad een hotspot die we moeten zien. Voor Hershey zou ik graag wat meer willen weten waar we moeten zijn om wat te kunnen zien van de Amish. Is er een bepaalde plek, dorp of stadje waar de Amish centraal staan?
Voor het tweede gedeelte van de reis wordt aanbevolen om Orlando eruit te laten. We missen hierdoor het Kennedy Space Center.
Echter we zien wel een mooi stuk Keys ervoor terug.
De vragen die ik nog heb zijn:
1. In de omgeving van Hershey (punt E) willen we graag weten waar we het beste kunnen zijn voor de Amish.
2. Is het Kennedy Space Center een plek die we gezien moeten hebben? ( we slaan deze nu over )
Alvast bedankt!