afgelopen april zijn we voor het eerst naar New Orleans geweest en daar het French Quarter Festival meegemaakt,
wat ons zeer goed bevallen is
nu wil ik natuurlijk terug, en dat zal waarschijnlijk voor 2013 en 2014 worden (terug met het festival dus ergens halfweg april)
nu had ik het idee om de reis een beetje te verlengen en te vliegen op nashville, daar enkele dagen te blijven dan naar memphis (terug enkele dagen blijven) en dan verder doorrijden naar New Orleans en van daar terug met het vliegtuig naar huis.
(of heeft iemand betere ideeen om te doen "in de buurt van" new orleans? (voor muziekfans))
om een beetje een idee te krijgen van het kostenplaatje had ik graag geweten wat we zoal zouden moeten voorzien,
voor new orleans weet ik dit al, maar het gaat dan vooral over nashville en memphis (en eventueel andere zaken op de route)
huur auto (4 personen), overnachting hotels, prijskaartjes voor te bezoeken zaken (en wat mag ik zeker niet vergeten te bezoeken! - hier op het forum al veel gelezen, dus zeker al wat ideeen opgedaan, maar er kunnen er zeker nog veel bij),
kortom... ik ben een volkomen leek...
en hoeveel dagen zouden we het beste voorzien in beide steden?
alvast bedankt voor alle tips
en veel reisplezier aan de personen die binnenkort vertrekken of nu reeds op vakantie zijn