Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werk in Seattle; wat verder bezoeken?
Werk in Seattle; wat verder bezoeken?
Hoi allemaal,
Voor mijn werk krijg ik de kans om in maart naar Seattle te gaan. Ik zit erover te denken om er dan meteen wat vakantie aan te plakken, maar twijfel over het jaargetijde. Het lijkt me leuk om wat interessante steden en Yellowstone aan te doen. Een andere optie is doorvliegen naar Canada. Heeft iemand ervaring?
Thanks!
Moo
Voor mijn werk krijg ik de kans om in maart naar Seattle te gaan. Ik zit erover te denken om er dan meteen wat vakantie aan te plakken, maar twijfel over het jaargetijde. Het lijkt me leuk om wat interessante steden en Yellowstone aan te doen. Een andere optie is doorvliegen naar Canada. Heeft iemand ervaring?
Thanks!
Moo
Laatst gewijzigd door markro op 20 dec 2011, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Werk in Seattle; wat verder bezoeken?
Goed idee om nog effe te blijven hangen zodra je klaar bent met je werk! Qua weer is het in maart in Seattle "hit or miss" zoals ze hier zeggen: het kan onwijs lekker lenteweer zijn, maar het kan net zo goed met bakken uit de hemel komen (miezerregen is trouwens gebruikelijker dan hoosbuien).
Ik weet niet hoelang je van plan bent nog te blijven, maar je hoeft echt niet naar Canada of Yellowstone, hoor! Seattle is een onwijs leuke stad met van alles te zien en te doen, en ook veel natuurschoon eromheen. Een kleine greep: Mt. Rainier, Olympic Peninsula (met Hoh River Rain Forest, Rialto Beach en andere stranden, Hurricane Ridge, etc), San Juan Islands. Allemaal erg mooi. Het enige waar je in maart rekening mee moet houden dat niet alle nationale parken dan helemaal open zijn (maar dat geldt ook voor Yellowstone).
Veel plezier met het plannen van je vakantie!
Ik weet niet hoelang je van plan bent nog te blijven, maar je hoeft echt niet naar Canada of Yellowstone, hoor! Seattle is een onwijs leuke stad met van alles te zien en te doen, en ook veel natuurschoon eromheen. Een kleine greep: Mt. Rainier, Olympic Peninsula (met Hoh River Rain Forest, Rialto Beach en andere stranden, Hurricane Ridge, etc), San Juan Islands. Allemaal erg mooi. Het enige waar je in maart rekening mee moet houden dat niet alle nationale parken dan helemaal open zijn (maar dat geldt ook voor Yellowstone).
Veel plezier met het plannen van je vakantie!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
Het lijkt mij ook wel een goed plan! Yellowstone staat wel al lang op mijn wishlist, dus misschien is dit dé gelegenheid. Het is dus niet zo dat ik enorm winters weer moet verwachten: vorst, sneeuw, etc.? In principe ben ik vrij om te bepalen hoelang ik nog wil blijven, maar misschien een week of twee? De dingen die jij noemt ga ik even op mijn gemak uitzoeken. Bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat maart wel heel erg vroeg is voor Yellwostone. Kijk eens op de NPS-site om te zien welke wegen en weke faciliteiten open zijn.
Van de NPS-site:
"Yellowstone is open every day of the year. Most entrances (except the North and North East entrances) close in November to automobile traffic while roads are being prepared for the winter season and again in late March and early April to clear the roads for the summer season. Interior park roads are only open to over-snow vehicles during the winter season."
Marianne
Van de NPS-site:
"Yellowstone is open every day of the year. Most entrances (except the North and North East entrances) close in November to automobile traffic while roads are being prepared for the winter season and again in late March and early April to clear the roads for the summer season. Interior park roads are only open to over-snow vehicles during the winter season."
Marianne
Hmm... dat is jammer! Maar met een over-snow vehicle
Yellowstone (deels) verkennen lijkt me ook niet verkeerd. Of valt dat enorm tegen? Het zou om de een na laatste week van maart gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3273 Weergaves
-
Laatste bericht door Raziel
-
- 12 Reacties