Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
John & Ann
- john&ann
- Amerika-ontdekker
John & Ann
Hallo!!
Wij zijn John & Ann. Dit jaar gaan wij voor het eerst samen naar de USA. Het is een verlate huwelijksreis.
We zijn van plan om van New York naar Miami te rijden en op de route natuurlijk het e.e.a. te gaan bekijken.
Ik (John) ben in mij marinetijd al een keer in de USA geweest en vond het toen al helemaal geweldig.
Wij zijn John & Ann. Dit jaar gaan wij voor het eerst samen naar de USA. Het is een verlate huwelijksreis.
We zijn van plan om van New York naar Miami te rijden en op de route natuurlijk het e.e.a. te gaan bekijken.
Ik (John) ben in mij marinetijd al een keer in de USA geweest en vond het toen al helemaal geweldig.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: John & Ann
John & Ann,
op dit forum.
En een heel mooie huwelijksreis.

En een heel mooie huwelijksreis.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het forum en veel (lees)plezier 

- john&ann
- Amerika-ontdekker
Zo, vanochtend terug gekomen. Goede reis gehad. Is allemaal 100% meegevallen.
Als we weer een beetje op orde zijn, zal ik proberen om nog een reisverslag te maken. Ben ik onderweg niet echt aan toegekomen. Aan de hand van de mails die ik gestuurd heb naar familie en de foto's, zal dat wel lukken.
Als we weer een beetje op orde zijn, zal ik proberen om nog een reisverslag te maken. Ben ik onderweg niet echt aan toegekomen. Aan de hand van de mails die ik gestuurd heb naar familie en de foto's, zal dat wel lukken.