Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis marikadend: advies rondreis West Amerika
-
marikadend
- Amerika-newbie
Reis marikadend: advies rondreis West Amerika
Wij willen volgend jaar met zn 2en een rondreis gaan maken in het westen voor ongeveer 3 weken. We zijn nog aan het orienteren en willen graag advies. We denken eraan om onze vlucht te boeken, 1e en laatste overnachting en een huurauto voor de hele reis. De overige overnachtingen willen we ter plaatse en al reizende boeken. Of raden jullie dit af? Uiteraard maken we vooraf een planning met wat we graag willen zien maar horen graag van jullie wat we zeker niet mogen missen en waar we niet moeten komen! Las Vegas, LA en Yosemite mogen zeker niet ontbreken aan onze reis!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Advies rondreis West Amerika
Zal er van afhangen in welke periode je wil reizen, hoogseizoen kan wel eens problemen geven zonder reserveringen.
-
marikadend
- Amerika-newbie
Re: Reis marikadend: advies rondreis West Amerika
Mei/juni of aug/sept. Ligt er ook in welke periode je het beste kaan gaan qua weer etc?
Wij waren er in mei/juni. We reserveerden vooraf in de steden (dan kun je op voorhand een deal vinden of zeker zijn in een goede buurt te zitten) en Yosemite en Zion. De rest deden we onderweg ... altijd en overal kunnen slapen waar we wilden.
In de National Parks zou ik toch wel reserveren. Vermijd het Memorial Day weekend eind mei en het Labor Day weekend begin september.
-
marikadend
- Amerika-newbie
Reisschema West Amerika -advies is welkom-
In juni willen we met zn 2en het Westen gaan verkennen!
We hebben nu een reisschema opgezet en zijn benieuwd wat jullie hiervan vinden.
We willen zoiezo in Las Vegas, Yosemite, San Fransisco en LA de hotels vastleggen.
De rest al reizende (of adviseren jullie om alle hotels vast te leggen)?
Dag 1: Amsterdam - Farmington
Dag 2: Farmington - Monument Valley --> zeker paardrijden!
Dag 3: Monument Valley
Dag 4: Monument Valley - Page
Dag 5: Page - Grand Canyon
Dag 6: Grand Canyon - Las Vegas
Dag 7: Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley
Dag 10: Death Valley - Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite - San Fransisco
Dag 13: San Fransisco
Dag 14: San Fransisco - Montery
Dag 15: Montery - Sant Simeon
Dag 16: Sant Simeon - Santa Barbara
Dag 17: Santa Barbara - LA
Dag 18: LA
Dag 19: LA - Vertrek Amsterdam
We hebben nu een reisschema opgezet en zijn benieuwd wat jullie hiervan vinden.
We willen zoiezo in Las Vegas, Yosemite, San Fransisco en LA de hotels vastleggen.
De rest al reizende (of adviseren jullie om alle hotels vast te leggen)?
Dag 1: Amsterdam - Farmington
Dag 2: Farmington - Monument Valley --> zeker paardrijden!
Dag 3: Monument Valley
Dag 4: Monument Valley - Page
Dag 5: Page - Grand Canyon
Dag 6: Grand Canyon - Las Vegas
Dag 7: Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley
Dag 10: Death Valley - Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite - San Fransisco
Dag 13: San Fransisco
Dag 14: San Fransisco - Montery
Dag 15: Montery - Sant Simeon
Dag 16: Sant Simeon - Santa Barbara
Dag 17: Santa Barbara - LA
Dag 18: LA
Dag 19: LA - Vertrek Amsterdam
Laatst gewijzigd door markro op 20 dec 2011, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Re: Reisschema West Amerika -advies is welkom-
Hoi,
Het is een leuke route en te doen,van alles wat.Wel zou ik 1 dag Monument Valley inruilen voor een dag extra Page.
Vliegen op Farmington? kost dat niet heel veel tijd extra,zou het niet makkelijker zijn om op Phoenix te vliegen,ook zou ik een hotel in Monument Valley vastleggen.
Albert.
Het is een leuke route en te doen,van alles wat.Wel zou ik 1 dag Monument Valley inruilen voor een dag extra Page.
Vliegen op Farmington? kost dat niet heel veel tijd extra,zou het niet makkelijker zijn om op Phoenix te vliegen,ook zou ik een hotel in Monument Valley vastleggen.
Albert.
Het is de eerste keer dat ik iemand op Farmington zie vliegen. Kan je daar gemakkelijk een auto huren en weer in LA inleveren? Je zou idd ook op Phoenix kunnen vliegen of Albuquerque en van ABQ dan:
ABQ-Canyon de Chelly-Monument Valley-Page-GC-Las Vegas-DV-stop tussen DV enYosemite-Yosemite-SF-LA. Tussen SF en LA zou ik geen extra overnachting in Santa Barbara meer plannen.
ABQ-Canyon de Chelly-Monument Valley-Page-GC-Las Vegas-DV-stop tussen DV enYosemite-Yosemite-SF-LA. Tussen SF en LA zou ik geen extra overnachting in Santa Barbara meer plannen.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Farmington heb ik ook nog nooit gezien als punt om vanuit te vertrekken. Gezien de volgende halte Monument Valley is denk ik dat het Farmingtom in
New Mexico is. Excuse my when I'm wrong. Ik zoo goals Yeehaw al schrijft vanuit Phoenix starten.
Verder ziet de route er goed uit, weinig ook aan te merken. Vergeet op weg van Death Valley naar Yosemite NP Bodie en Mono Lake niet.
New Mexico is. Excuse my when I'm wrong. Ik zoo goals Yeehaw al schrijft vanuit Phoenix starten.
Verder ziet de route er goed uit, weinig ook aan te merken. Vergeet op weg van Death Valley naar Yosemite NP Bodie en Mono Lake niet.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Farmington is inderdaad New Mexico. Ik zou ook Phoenix of Albuquerque nemen, dat lijkt mij goedkoper en betere huurmogelijkheden hebben voor de auto.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb het eens opgezocht met fictieve data in juni op cheaptickets en dan vlieg je vanuit amsterdam naar chicago, van chicago naar denver en van denver naar farmington. Terugreis vanaf LAX. Je vertrekt om 11.15 en bent om 21.00 plaatselijke tijd in farmington prijzen varieren natuurlijk afhankelijk van welke data je precies gaat tussen de €934 en €1100 pp. Hoe het daar met de autohuur zit, geen idee.
Vlieg je naar Phoenix dan zie ik prijzen vanaf €560 tot €880 voor bijna heel de maand staan......
(stonden prijzen vanaf 497 op de site, maar als je daarop klikt is de vlucht niet meer beschikbaar, heel irritant dat ze dat dan op de site laten staan)
Tel daar nog wat boekingskosten en evt annuleringskosten bij en het scheelt bijna 70% in de reiskosten en je hebt maar 1 overstap
Vlieg je naar Phoenix dan zie ik prijzen vanaf €560 tot €880 voor bijna heel de maand staan......
(stonden prijzen vanaf 497 op de site, maar als je daarop klikt is de vlucht niet meer beschikbaar, heel irritant dat ze dat dan op de site laten staan)
Tel daar nog wat boekingskosten en evt annuleringskosten bij en het scheelt bijna 70% in de reiskosten en je hebt maar 1 overstap
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 3344 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 4 Reacties