Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NY naar Miami
- Suuslaban
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
NY naar Miami
Wij zijn een rondreis aan het plannen van New York naar Miami, waarbij we onderweg een aantal steden aan willen doen.
New York
Philadelphia
Baltimore
Washington
Mount Vernon en dan door naar Orlando en Miami.
Hoeveel dagen moeten we uittrekken voor
Philadelphia, Baltimore en vooral Washington?
We willen vliegen op NY en dan met een huurauto de rest aan doen.
Hotels/Motels willen we in principe alleen voor NY, Washington en Florida vastleggen. (We hebben al rond zitten neuzen en enkele mooie prijzen gevonden!)
De rest zien we onderweg wel.
New York
Philadelphia
Baltimore
Washington
Mount Vernon en dan door naar Orlando en Miami.
Hoeveel dagen moeten we uittrekken voor
Philadelphia, Baltimore en vooral Washington?
We willen vliegen op NY en dan met een huurauto de rest aan doen.
Hotels/Motels willen we in principe alleen voor NY, Washington en Florida vastleggen. (We hebben al rond zitten neuzen en enkele mooie prijzen gevonden!)
De rest zien we onderweg wel.
Re: NY naar Miami
Voor Washington zou ik minimaal 3 dagen nemen. Er is ontzettend veel te doen in deze stad. Wanneer je even rondneust op het forum zul je zien dat je 3 dagen al met gemak kunt vullen!
Philadelphia heb je aan een dag of 2 genoeg. Wij waren er afgelopen zomer 1.5 dag en dat was voor ons voldoende om alle highlights van de stad te zien. Zelf vonden wij voornamelijk Eatern State Penitentiary erg indrukwekkend en we hadden tickets voor het National Liberty Museum en dat echt een heel erg interessant museum over vrijheid in de breedste zin van het woord.
Met Baltimore kan ik je helaas niet verder helpen.
Philadelphia heb je aan een dag of 2 genoeg. Wij waren er afgelopen zomer 1.5 dag en dat was voor ons voldoende om alle highlights van de stad te zien. Zelf vonden wij voornamelijk Eatern State Penitentiary erg indrukwekkend en we hadden tickets voor het National Liberty Museum en dat echt een heel erg interessant museum over vrijheid in de breedste zin van het woord.
Met Baltimore kan ik je helaas niet verder helpen.
- Suuslaban
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: NY naar Miami
@ Tosca, alvast bedankt!!!
Iemand anders die me iets meer over Baltimore kan vertellen???
Iemand anders die me iets meer over Baltimore kan vertellen???
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht