Ik ben er ook zo een die vanwege mijn vliegangst alleen met de grotere maatschappijen durft te vliegen en het liefst alleen met KLM omdat ik het gevoel heb dat die betrouwbaar is in het onderhoud
Twee jaar geleden zijn we voor het eerst met icelandair gevlogen (moeten ook wel goed zijn aangezien de piloten daar vaak trainen in stijgen en landen onder slechte weersomstandigheden is mijn redenatie

) en is ons zeer goed bevallen qua beenruimte en inflight entertainment system. Las net nog even terug in ons verslag dat zelfs mijn man van +/- 1.94 m daar voldoende beenruimte had. Toen wij dan ook onverwacht konden boeken voor € 3402,- voor 3 volwassenen en een kind naar Denver, hebben we dat maar zo snel mogelijk gedaan en ik ben hier achteraf heel blij mee want nu zouden wij al € 4600,- moeten betalen voor dezelfde reis. Wij vliegen 27 juli naar Reykjavik waar we 4 nachten blijven en op 31 juli door naar Denver vanwaar we op 19 augustus weer terugvliegen via Reykjavik naar Amsterdam. Ook onze plaatsen konden we meteen vastleggen (rij 14) zowel heen als terug, met 4 bij elkaar. Je kunt natuurlijk nog wachten op aanbiedingen, maar mijn (zeer beperkte) ervaring leert dat aanbiedingen niet gelden voor het hoogseizoen, waar wij vanwege de kinderen toch aan gebonden zijn. Voorgaande keren heb ik steeds rond de € 4500.- betaald voor onze configuratie in het hoofdseizoen (rond december/januari geboekt).
Nu boek ik dus vroeger en ben goedkoper uit. Wat voorgangers ook al schreven: goed de diverse sites in de gaten houden en zodra er een goede prijs beschikbaar is, direct boeken. Succes en veel plezier met alle voorbereidingen.