Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Excalibur of een ander hotel aan de strip?
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Excalibur of een ander hotel aan de strip?
Mirage heeft een heerlijk mooi zwembad ! Ook een adult section ,maar die heb ik zelf neit bezocht....vond altijd wel een rustig hoekje daar....
-
jerommeke10
- Amerikakenner
Daar kan ik wel inkomen, als je geen kinderen hebt. Met onze gasten van 14 en 16 was het Flamingo zwembad waardeloos. Het adult gedeelte schijnt wel een goeie reputatie te hebben want het was er druk druk druk. Met een heleboel tieners die zich in allerlei bochten wringen om toch maar binnen te geraken.Dat was dan nog 'n voordeel van Flamingo, dat er geen kleine kinderen rond liepen te gillen en rennen want die hadden 'n eigen deel.
Is die 20% kortingscode er nog voor Flamingo e.d.? Zie niks staan op smartervegas.com of kijk ik verkeerd? topic start is wel al een week geleden maar meestel duren de acties wat langer dan 1 week. Tips zijn welkom!
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Aan Laredo: die korting van 20% werd op cyber monday aangeboden (de maandag na thanksgiving) op Smartervegas. Ik heb in ieder geval besloten om gewoon te wachten tot er een goede aanbieding voor bv. The Mirage voorbij komt. Lijkt mij het meest geschikt voor ons.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op Priceline is de mirage op dit moment $97 per nacht, volgens mij is dat zo slecht toch nog niet? Ik dacht me gisteren een enorm mooie deal te hebben omdat bij een van de vegassites Ceasars Palace voor 90 dollar per nacht aangeschreven stond! Blijkt dat dat alleen deze week en een groot deel van januari en februari te zijn en als ik eind april aankom zijn de kamers weer 3 of 4 keer zo duur ;'(
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht