Maar goed, voordat dit topic uitmondt in een ruzie, denk ik dat er wel weer genoeg aandacht aan besteed is
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verhuizen naar New York City
Ik ben het helemaal met mijn voorgangers eens, ik zie het gewoon als een vraag om aandacht. Blijkbaar is ze zo wanhopig om je op je prive weblog te benaderen. Ik bedoel, als ik me aangevallen zou voelen of iets en boos zou zijn, zou ik de hele boel gewoon negeren. Zij vertrekt van het forum, maar zoekt daarna toch weer toenadering en probeert een reactie uit te lokken.
Maar goed, voordat dit topic uitmondt in een ruzie, denk ik dat er wel weer genoeg aandacht aan besteed is
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3621 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills
-
- 8 Reacties