Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar NY Knicks vs. Boston Celtics tickets bestellen?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Waar NY Knicks vs. Boston Celtics tickets bestellen?

Bericht door Florida »

Ik wil graag naar de New York Knicks in Madison Square Garden op 25 dec. Nu kom ik verschillende sites tegen die tickets verkopen (vanaf ca. $200), zoals TicketsMate en TicketAmerica. Ik vraag me daarom of de sites die deze tickets verkopen wel betrouwbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Overigens zijn op de site van Madison Square Garden zelf de tickets voor die wedstrijd op die dag nog niet verkrijgbaar.
Wat is het beste online adres om tickets te bestellen?
En worden tickets per post opgestuurd, of kun je die zelf uitprinten?
mtl
Amerika-expert

Re: Waar NY Knicks vs. Boston Celtics tickets bestellen?

Bericht door mtl »

Ticketmaster.com moet je hebben. Officieel en betrouwbaar. Kaarten kan je ophalen bij de zgn. Will Call loketten voor de wedstrijd.
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Bedankt! Heb direct gekeken en zag dat de betreffende wedstrijd niet in de lijst staat, terwijl er wel al tickets verkrijgbaar zijn voor wedstrijden op veel latere data. Nu is het wel zo dat de datum van de wedstrijd pas gisteren bekend is gemaakt. Denk je dat de lijst dan nog bijgewerkt moet worden en tickets binnenkort te bestellen zullen zijn?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik denk dat kaarten nog niet verkrijgbaar zijn. Hou dus ticketmaster.com en de clubwebsite regelmatig in de gaten.
John V
Amerikafan

Bericht door John V »

Je kunt ook http://www.stubhub.com proberen. Via deze site lukt het meestal altijd wel om aan (betaalbare) kaarten te komen.
Joe_v
Amerika-newbie

Bericht door Joe_v »

Had NY Mets tickets via Ticketnetwork.com besteld en binnen de week werden ze thuis geleverd. Levering kost wel meer dan de tickets zelf :wink:
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Bedankt voor alle reacties! :thumbup:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken: wil je naar een sportwedstrijd in de VS? Ga dan voor kaartjes eerst naar de officiele clubwebsite en kijk onder tickets. Vrijwel altijd wordt je dan doorverwezen naar Ticketmaster. Stubhub zou ik alleen doen als er via Ticketmaster geen kaarten meer te krijgen zijn of als je kaarten onder face value kan krijgen. Maar ga niet in zee met die vele dubieuze kaartjes sites die kaarten aanbieden tegen zwarte markt prijzen plus waanzinnig hoge verzendkosten.
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Ik heb voor afgelopen september kaarten via stubhub.com voor de NY Yankees gekocht en dit werkte uitstekend!

Als je via Stubhub kaarten gaat kopen probeer dan wel de kaarten te kopen die je thuis zelf kunt uitprinten. Dat wijst zich vanzelf!
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Stubhub werkt prima en is naar mijn ervaring betrouwbaar.

Ik heb er zowel voor de Knicks als ook andere NBA teams tickets besteld als ze via de officiële weg niet meer beschikbaar waren (nba.com/knicks welke je volgens mij doosturen naar ticketmaster) en nooit problemen gehad.

Mensen die op stubhub tickets aanbieden zijn over het algemeen season ticket holders die niet iedere wedstrijd gaan, verhinderd zijn of iets dergelijks!

Ik ben trouwens wel jaloers op je, opening night van het seizoen tegen aartsrivaal Boston die de Knickws afgelopen jaar uit de playoffs geknikkerd hebben... MSG zal wel uit elkaar barsten!
Ik ben zelf de 2e helft van januari in NYC dus ik hoop ook wel een aantal wedstrijden mee te kunnen pakken. Het schedule voor dan is helaas nog niet bekend.

Heel veel plezier in ieder geval!!
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

mtl schreef:Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken: wil je naar een sportwedstrijd in de VS? Ga dan voor kaartjes eerst naar de officiele clubwebsite en kijk onder tickets.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De enige uitzondering die wij maken is bij Stubhub. Hebben de afgelopen jaren hier veel tickets besteld en dit is altijd goed gegaan. Volgens mij is het zelfs zo dat (sommige) sportclubs hier ook naar verwijzen (maar hiervoor durf ik mijn hand niet in het vuur te steken).
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Stubhub is inderdaad officieel. Je ziet de naam ook wel eens op reclameborden in de stadions. Volgens mij maken ze deel uit van het ticketmaster concern.
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Nogmaals dank voor alle reacties!

Inmiddels wordt de wedstrijd vermeld op Ticketmaster.com. De algemene verkoop zou vanaf 15 dec 10.00 uur AM EST open gaan, maar helaas lukt het me nog niet om de tickets te bemachtigen. Bij elke optie die ik kies krijg ik nee-verkoop, het lijkt alsof de verkoop nog niet helemaal open is.... of dat juist alle tickets al verkocht zijn. Maar dat lijkt me wat vreemd?
Op Ticketmaster.com is ook de optie om tickets te kopen via de resale (Team Exchange): https://teamexchange.ticketmaster.com/h ... _PAGE_LINK Bij de resale heb ik wel tickets gezien die echt verkrijgbaar zijn.
Mijn vraag is: is dit net zo betrouwbaar als de 'gewone' verkoop via Ticketmaster.com?
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

Probeer het eens via deze link:

http://www.ticketmaster.com/event/1D0047834D597188 artistid=805988&majorcatid=10004&minorcatid=7
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Bedankt. Ik heb het via je link geprobeerd (gekozen voor Ticketmaster tab), heb ingevuld 2 tickets, any price, any available, maar dan krijg ik continu de volgende melding:
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available on Ticketmaster.com.

Try the following:

Search again
Select "Best Available" or "Any Price".
Change the quantity of tickets requested.
Double check your promotional code or password, if you used one.
At the time of your search, another customer may have been viewing the tickets you want and then decided not to buy them.

Keep checking back
FYI: New tickets often become available for purchase as the event date nears.

Deze optie had ik zelf ook geprobeerd, omdat dit tot nu toe niet lukte heb ik het daarom ondertussen toch maar alvast geprobeerd via Ticket Exchange. Dat lukt echter ook niet, ik vermoed vanwege de billing address. Er is nl. niet de optie om een NL adres in te vullen; er wordt niet gevraagd naar land...
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

$ 170,- met instant download:

http://www.stubhub.com/new-york-knicks- ... 1-1171841/
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Inmiddels besteld via Stubhub! Thanks :thumbup:
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Graag gedaan 8)
Florida
Amerikafan

Bericht door Florida »

Inmiddels weer terug in NL... Het was een geweldige ervaring om bij de NY Knicks game aanwezig te zijn!!! Dat het op kerstdag werd gespeeld maakte het extra bijzonder.
Afbeelding
Kan het iedereen aanraden om naar een basketbalwedstrijd te gaan, ook als je geen echte liefhebber van basketbal bent. Het is 1 groot feest!
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Leuk te lezen dat je zo genoten hebt :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer