Eind september, 11 maanden voor vertrek dus naar het reisbureau. Daar belden ze naar Delta en die zei dat we beter nog even zouden wachten wat de tickets gingen goedkoper worden eind oktober. Kosten voor het boeken bij reisbureau 20 euro per dossier. De prijs voor een ticket was toen 1088 euro
Begin novermber was de prijs zelf wat gestegen dus wij terug naar het reisbureau. We konden beter nog wat wachten want de tickets zouden eind november, begin december goedkoper worden. Ook volgens deze meneer 20 euro per dossier voor het boeken.
Vandaag op het reisbureau. Reisbureau nam contact op met Delta en die vertelde nu dat ze niets konden zeggen over de prijzen in de toekomst. Prijs per dossier voor het boeken in een keer 30 euro per ticket omdat het buiten Europa is.
Hier heb ik dus echt de pest van in. Op het forum had ik al lang vernomen dat je geen voorspelling kan doen over de prijzen van de tickets. Maar omdat het reisbureau in ons bijzijn vernam van iemand van Delta zelf dat de prijzen wel degelijk gingen zakken vertrouwden we die natuurlijk. Maar ondertussen is de prijs wel al 80 euro gestegen, voor 4 mensen 320 euro.
Wat doen? Toch even wachten of het zekere voor het onzekere nemen? Ik weet het, een veel gestelde vraag!