Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Budget Avis goede prijs

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Budget Avis goede prijs

Bericht door yvonne m »

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik er maar eens tijd voor uitgetrokken om de auto in juli-aug 2012 te reserveren.
Vorige keer hebben we via USA-reisen geboekt maar deze was me nu te duur €1770,= Ik ben uitgekomen bij Budget waar ik een hele schappelijk prijs moest betalen.

Wij huren van 7-7 tm 10-8 in Denver een Chevrolet Uplander (7 persoons mini Van) voor : €1290,64
Inclusief:
Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering met een dekkingsbedrag van USD 1 miljoen (V.S.) of 1 miljoen Canadese dollar (CAD), volledige schade- en diefstaldekking (€0 eigen risico), Toeslag Luchthaven/treinstation, lokale BTW, Deelname aan de inschrijvingskosten van het voertuig, Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering met een dekkingsbedrag van USD 1 miljoen (V.S.) of 1 miljoen Canadese dollar (CAD), Verplichte toeslagen, ongelimiteerde kilometers, gratis echgenoot als extra bestuurder

We moeten achteraf betalen omdat we meer dan 30 dagen huren. Huur je korter dan kun je kiezen of je via internet betaald en krijg je korting. Mocht je langer dan 30 dagen willen huren kom je via de site niet verder en moet je Budget bellen. Anuleren kan tot op moment van de huur. De bevestiging kreeg ik overigens van Avis, idem verdere mailwisseling.
Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden maar het leek mij een hele goede deal.

groetjes, Yvonne M
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Budget Avis goede prijs

Bericht door michelly »

Ha schoonzus, dank je wel voor de tip!
Wij hebben zojuist ook een minivan geboekt voor € 1044 incl 2e bestuurder voor 27 dagen.
Superprijs!
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

waar van je de info van de gratis echtgenoot ? Klopt het dat het tarief ook zonder 1e tank benzine is ? Tikt bij een minivan namelijk ook best wel aan.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb telefonisch geboekt. Het klopt dat de tank benzine niet inbegrepen is en iemand die woonachtig is op hetzelfde adres mag ook rijden.
avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door avusa »

Ha Elly,

Via welke site/verhuurder hebben jullie geboekt?

Grtz avusa
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Via www.budget.nl
Ik heb wel even gebeld, volgens hun site zou het 1083 euro zijn maar telefonisch was het 1044. Toch snel verdiend :wink:
yvonne m
Amerikafan

Bericht door yvonne m »

De gegevens over de tweede bestuurder kun je nalezen op Budget.com in het Engels. Op de Nederlandse site van Budget kon ik het ook niet vinden. Als je telefonisch contact opneemt dan krijg je dit wel bevestigd en ook staat het op onze boekingspapieren.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij ons op de bevestiging stond niks van een gratis 2e bestuurder terwijl dat op de bevestiging van Yvonne wel stond.
Ik heb diverse telefoontjes moeten plegen en iedere keer kreeg ik te horen dat de 2e persoon idd gratis was maar je moet dan wel aantonen dat die op hetzelfde adres woont. Maar ik wilde dit natuurlijk op papier hebben. Nu heb ik eindelijk per email de bevestiging gekregen van die gratis 2e bestuurder. Ik heb begrepen dat dat bij Avis voor de hele VS geldt, misschien nog handig voor iemand anders :wink:

Elly
yvonne m
Amerikafan

Bericht door yvonne m »

Ja, ik heb er ook specifiek om moeten vragen omdat ook ik het zwart op wit wilde hebbe. Als je op Budget.com kijkt staat het overigens wel op de site.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Heb je daar een link van want ik kon het daar niet op vinden.
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Budget.com is nog voordeliger dan budget.nl, vooral als je meteen betaalt : 3 weken Minivan voor € 769,50. 2e bestuurder gratis , ik ga samen met mijn echtgenoot :thumbup: , dus hoef niet extra voor de tweede bestuurder te betalen. (https://www.budget.com/budgetWeb/html/e ... ndex.html# Can someone else drive a car that I rent?) Die tank benzine betaal ik dan wel zelf. Ik kom bij andere verhuurders rond de € 1.000 uit.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

:thumbup: :thumbup:
Wij komen qua voordelige boekingen wel goed overeen komende zomer Ludwig :wink:
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Tot nu toe zijn wij beiden heeeeel gelukkig met onze vliegtickets en auto :lol:
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

En ook nog bijna dezelfde ticker :mrgreen:
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

gelukkig mag ik eerder weg :D , wel twee dagen....
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

michelly schreef:Heb je daar een link van want ik kon het daar niet op vinden.
Van de Alamo site
Note: State law in California, Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin allow the spouse to be an automatic authorized driver as long as renter qualifications are met.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Het ging mij erom dat bij Avis/Budget blijkbaar het beleid is dat de echtgenoot, waar je ook huurt in Amerika, ook gratis mag rijden. Dat kon ik nergens vinden maar nu heb ik een mailtje van Avis gekregen en ook de link van Ludwig is duidelijk wat dat betreft.

Wij huren overigens in Denver, Colorado.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik snap niet dat jullie op die prijzen zijn uitgekomen via budget.nl. Wij willen 9 juni de auto oppikken in Las Vegas en op 5 juli inleveren in Denver.
Ten eerste kan dat niet, ik moet een andere afleverlocatie aangeven en als ik kijk voor die data en dan ophalen en inleveren in Las Vegas kom ik voor een Midsize SUV uit op €1312. Volgens mij ben ik via usareisen en eautohuur vele malen goedkoper uit (iets onder de €900)...
Hoe kan dat?

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb geen idee hoe dat komt. Mijn ervaring is dat USAreisen vaak duurder is met minivans. Misschien dat dat niet geldt voor een Midsize SUV.
Ik zou als ik jou was gewoon even bellen. Dat was voor ons goedkoper dan via de site. Het nummer is 088 - 2847 000.

Elly
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Krijg ik dan ook een engels sprekend iemand aan de lijn?
Geen probleem hoor, maar ik belde net met eautohuur en was toch even verrast een engels sprekend iemand aan de lijn te krijgen :o

Overigens kreeg ik daar de melding dat als ik via hun bij Alamo boekte er wel een 2e bestuurder in het pakket zat en als ik bij National zou boeken (minder drop off kosten), dat deze er niet in zat. Dat vond ik een beetje vreemd. Bij usareisen zit dat er volgens mij gewoon in, toch?

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer