Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer boeken bij usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
wally
Amerika-newbie

Wanneer boeken bij usareisen.de

Bericht door wally »

Hallo,

Eind april/begin maart 2012 gaan wij naar de VS. Ik vroeg me even af wanneer ik het best een auto kan regelem. Kan ik dit het beste nu meteen doen of kan ik beter nog even wachten tot mogelijke aanbiedingen...? De prijs voor een midsize SUV ligt nu voor zo'n 17 dagen op 490 USD - dat lijkt mee heel redelijk. Wat denken jullie
DejaVu
Amerika-expert

Re: Wanneer boeken bij usareisen.de

Bericht door DejaVu »

Op en neer, op en neer. Het zijn net vliegtickets, je weet het nooit. Veel car rentals geven vroegboekkortingen maja....

Maar als iemand dit kan voorspellen stuur mij meteen een DM met 6 getallen en een kleur!
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Als je later een betere prijs krijgt via usareisen ,kun je dat nog aanpassen .Gewoon een mailtje naar hen sturen .
Ik heb nog nooit een beter prijs gezien nadat ik geboekt had met vroegboekkorting (wat natuurlijk niet wil zeggen dat het kan voorkomen ,zal beetje afhangen welke plaats je huurt ). Ik zou eerlijk gezegd niet twijfelen .Misschien ook eens even checken bij eautohuur en daar de prijzen eens bekijken .

Gr,
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Wij gaan in april 2012 en ik heb begin deze maand de auto geregeld bij usareisen.de i.v.m. de vroegboek korting
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Eind april/begin maart 2012 gaan wij naar de VS.

Bedoel je niet eind april begin mei? Toeval dat wij dan ook gaan!
Wat mij opvalt is dat iedereen hier zo enorm enthousiast is over de prijzen van usareisen.de, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch her en der wat goedkopers staat? Bv. in mijn geval betaal ik bij Ebookers €402,- voor een full size met alles erop en eraan (dollar) en bij usareisen min €524,-, al is het bij ebookers volgens mij wel een actie want die prijzen zijn allemaal minimaal €100 afgeprijst.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

http://www.holidayautos.de kwam bij mijn dagen goedkoper uit, scheelt € 150,- op 3 weken
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Het blijft altijd een zoektocht welke de goedkoopste is. Dat kan per auto erg verschillen. Usareisen heeft een tijdje de gouden klapper gehad met de Equinox klasse, een niet bestaand fenomeen, want je kreeg er maar zelden eentje mee. Meestal was dat een mid-size SUV (Sportage, RAV4 etc.).
Voor de minivan moest je agelopen jaar bij Dollar.de zijn en voor de midsize sedans loopt eautohuur vaak voorop, wie het weet mag het zeggen.

Wij gaan in het algemeen voor de fullsize SUV, en eerder voor de standard, en komen toch meestal weer bij usareisen terecht, vaak van Alamo, maar voor de oneway rondreizen ook wel van National (dropoff kosten). En altijd met vroegboekkortingen, al lopen die wel wat terug de laatste 2 jaar.

Het is en blijft een speurtocht, zeker als er van die blitzaanbiedingen tussendoor komen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Iemand dit ook meegemaakt? Ik vul op de site van eautohuur.nl in dat ik bij holidaycar.de goedkoper kan boeken en krijg nu via rentalcar.com een link met dezelfde auto € 1,- goedkoper. Rentalcars.com is zo ik kan zien onderdeel van e-mietwagen (logo hetzelfde als e-autohuur)
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Ook een voordeel bij usareisen.de is dat je zo kunt annuleren,zag gisteren bij ebookers een leuke prijs voor een mid size suv bij dollar,maar als je dan kijkt of je hem zo kunt annuleren als je ergens anders nog goedkoper kunt,no way.
Albert.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ta2 Gerrit schreef: Usareisen heeft een tijdje de gouden klapper gehad met de Equinox klasse, een niet bestaand fenomeen, want je kreeg er maar zelden eentje mee.
Ja, dat was humor toen :lol:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Grunner
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Grunner »

Ik zit nu op de site van usareisen.de, maar is die site alleen in het Duits beschikbaar? :oops:
Fan van Chicago, Boston en LA!
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ja, de site is alleen in het Duits beschikbaar. Je hebt twee opties, laat de site vertalen door je browser of ga naar hun Engelstalige zustersite, http://www.drive-usa.de/.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Ik heb ook bij USAreisen geboekt. Kwam nergens goedkoper uit.
Geboekt; mid-size SUV voor de periode 30-06-2012 t/m 24-07-2012.
Ophalen IAH (Houston) en retour LAX (Los Angeles).

De one-way-fee komt nog op de prijs. Bij het terugbrengen van de auto bij te betalen bedrag is $250,-.

Totaalprijs €686,89. De prijs is al weken het zelfde en bij andere verhuurders kom ik alleen maar dik duurder uit.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Dit jaar geen geluk met boeken. De prijs is nergens meer gedaald...alleen maar gestegen...
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

ludwig schreef:Rentalcars.com is zo ik kan zien onderdeel van e-mietwagen (logo hetzelfde als e-autohuur)
dit is de hoofdsite. En daar heb je dan allerlei lokale sites van.

eautohuur.nl
e-mietwagen.de

Zie verder hier: http://www.traveljigsawgroup.com/brand.html
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

brampo schreef:Dit jaar geen geluk met boeken. De prijs is nergens meer gedaald...alleen maar gestegen...
Grappig, ik heb toevallig voor de eerste keer geboekt bij usareisen,omdat die dit jaar echt een stuk goedkoper waren dan eautohuur.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Dan heb ik meer geluk gehad met mijn boeking in maart (usareisen/hertz) .Want drie weken later daalde de prijs die ik betaald had met 90€ ,dus meteen hun aangeschreven en boeking geannuleerd en nieuwe aangemaakt om een week later te zien dat de prijs terug gestegen was met 60€ . :mrgreen: .
Eautohuur was in dit geval duurder .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer