Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Introductie Irma d
Introductie Irma d
Dag forumleden,
Na al langere tijd enthousiast volger te zijn van dit geweldige forum, wil ik me even kort voorstellen. Ik ben Irma, getrouwd met Jeroen. Vorig jaar hebben we een "rondje" San Francisco gedaan, auto gehuurd en hebben we voornamelijk met de tent gekampeerd. Toen al veel gebruik gemaakt van de informatie van dit forum. Net als vele anderen hier op dit forum zijn wij nu ook helemaal weg van Amerika en...gaan we in juni 2012 weer (tickets geboekt, van 24 juni tot 20 juli). Dit keer (voor het eerst) met een camper, rondje Denver-Denver. Ik ben weer veel aan het lezen hier en de reis gaat al wat vorm krijgen. Binnenkort zal ik onze route en de nodige vragen gaan posten en ik hoop in de toekomst ook anderen blij te maken met onze ervaringen en tips.
Groeten, Irma
Na al langere tijd enthousiast volger te zijn van dit geweldige forum, wil ik me even kort voorstellen. Ik ben Irma, getrouwd met Jeroen. Vorig jaar hebben we een "rondje" San Francisco gedaan, auto gehuurd en hebben we voornamelijk met de tent gekampeerd. Toen al veel gebruik gemaakt van de informatie van dit forum. Net als vele anderen hier op dit forum zijn wij nu ook helemaal weg van Amerika en...gaan we in juni 2012 weer (tickets geboekt, van 24 juni tot 20 juli). Dit keer (voor het eerst) met een camper, rondje Denver-Denver. Ik ben weer veel aan het lezen hier en de reis gaat al wat vorm krijgen. Binnenkort zal ik onze route en de nodige vragen gaan posten en ik hoop in de toekomst ook anderen blij te maken met onze ervaringen en tips.
Groeten, Irma
Re: Introductie Irma d
Hallo Irma, wees welkom.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Introductie Irma d
Irma, welkom op het forum.
Ik ben benieuwd naar de route die jullie gaan plannen.
Veel plezier bij de voorbereidingen
Ik ben benieuwd naar de route die jullie gaan plannen.
Veel plezier bij de voorbereidingen
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7