Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht gewijzigd
Re: Vlucht gewijzigd
Bij Dreizen gelden de ANVR-reisvoorwaarden en ook daar staat in dat ik alternatieven aangeboden moet krijgen. Net Dreizen gebeld en word vandaag nog teruggebeld. Ben benieuwd.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
En
Ben je nog vooruit gekomen met D-reizen
Ben je nog vooruit gekomen met D-reizen
Ik ben er vandaag eindelijk uitgekomen. Met Dreizen ben ik er niet uitgekomen. Zij zeiden dat dit het enige alternatief was, omdat het volgens hun de enige andere Lufthansa vlucht was. Met een andere maatschappij van Star Alliance mocht niet. Ik was het er niet mee eens en ben toen zelf op internet gaan zoeken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat de vlucht (LH453) die ik oorspronkelijk geboekt had, er op de Lufthansa site gewoon nog bij stond. Alleen nu met een extra overstap in Frankfurt. Ik heb toen gisteren weer contact opgenomen met Dreizen en die bleven maar zeggen dat die vlucht niet vliegt. Gisteravond heb ik naar Lufthansa gebeld en die vertelden mij dat de boeking bij United Airlines is gedaan, dus dat ik die zou moeten bellen. Heb vanochtend gebeld en het was binnen 10 minuten geregeld. Zit nu weer gewoon op vlucht LH453. Prima service bij United!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Fijn dat het nu geregeld is; jammer dat D-reizen dit niet voor je geregeld heeft
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Fijn dat het geregeld is
, helaas een slechte beurt voor het reisbureau. 
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat is het voordeel van een reisbureau. Je hoeft niet alles zelf te regelen. 
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
amai, idd heel goed dat je het zo hebt kunnen afhandelen.
Maar wat nu het nut was van het reisbureau? schandalig eigenlijk zeker gezien ze je ook met een hoge prijs hebben opgezadeld.
Maar wat nu het nut was van het reisbureau? schandalig eigenlijk zeker gezien ze je ook met een hoge prijs hebben opgezadeld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1873 Weergaves
-
Laatste bericht door HennyCox
-
- 14 Reacties