Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
Is de verwachting dat de huurprijzen nog gaan zakken op sites zoals Eautohuur en USAreisen.de?
Wij willen een mid-size SUV huren van 30-06-2012 t/m 24-07-2012.
Ophalen Housten IA en retour op LAX.
Wij willen een mid-size SUV huren van 30-06-2012 t/m 24-07-2012.
Ophalen Housten IA en retour op LAX.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Eautohuur past de prijs in ieder geval aan als die zakt dus daar heb je niets mee te verliezen als je nu al boekt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Goede tip Katja. Dat wisten we niet!
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Wij willen in Juli 2012 een auto huren bij usareisen.de. Wij zijn beiden 22 jaar en huren dus volgens het jongerentarief en bijhorende voorwaarden.
We weten echter niet zo goed wat ze bedoelen met het volgende(komt uit google translate):
"One-way kosten:
Een way huur is mogelijk met alle voertuigcategorieën.
Er zijn geen kosten aangerekend voor de huur in Californië, Florida en Hawaii, tussen Californië en Nevada, tussen Californië en Colorado, tussen de luchthaven SEA stations Seattle en Los Angeles / San Francisco SFO, tussen Arizona en Nevada, tussen Californië en Arizona, en tussen de Georgia en Florida.
One-way huur worden aangeboden met een navigatiesysteem is alleen mogelijk tussen de navigatie station.
One-way huur naar Canada zijn beschikbaar op aanvraag.
Voor alle andere one-way huur bij het huren van lokaal is afhankelijk van de afstand tussen de pick-up en levering station naar het volgende betalen:
0 tot 200 mijl 99 dollar
201 tot 500 mijl 150 dollar
501-1000 Meilen US $ 300
1001 en US $ 500 meer mijlen
De bovengenoemde kosten voor one-way huur is op dit moment geldige informatie die kan veranderen tijdens het seizoen zonder voorafgaande kennisgeving. Alle bedragen te betalen ter plaatse zijn exclusief lokale belastingen (omzetbelasting)."
Wij rijden van Nevada Las Vegas NAAR California San Francisco. We hebben hier op het forum al gehoord van 'drop-off kosten".
Gaat deze tekst hierover? Valt Las Vegas naar San Francisco onder "tussen California en Nevada"??
Groetjes
Wij willen in Juli 2012 een auto huren bij usareisen.de. Wij zijn beiden 22 jaar en huren dus volgens het jongerentarief en bijhorende voorwaarden.
We weten echter niet zo goed wat ze bedoelen met het volgende(komt uit google translate):
"One-way kosten:
Een way huur is mogelijk met alle voertuigcategorieën.
Er zijn geen kosten aangerekend voor de huur in Californië, Florida en Hawaii, tussen Californië en Nevada, tussen Californië en Colorado, tussen de luchthaven SEA stations Seattle en Los Angeles / San Francisco SFO, tussen Arizona en Nevada, tussen Californië en Arizona, en tussen de Georgia en Florida.
One-way huur worden aangeboden met een navigatiesysteem is alleen mogelijk tussen de navigatie station.
One-way huur naar Canada zijn beschikbaar op aanvraag.
Voor alle andere one-way huur bij het huren van lokaal is afhankelijk van de afstand tussen de pick-up en levering station naar het volgende betalen:
0 tot 200 mijl 99 dollar
201 tot 500 mijl 150 dollar
501-1000 Meilen US $ 300
1001 en US $ 500 meer mijlen
De bovengenoemde kosten voor one-way huur is op dit moment geldige informatie die kan veranderen tijdens het seizoen zonder voorafgaande kennisgeving. Alle bedragen te betalen ter plaatse zijn exclusief lokale belastingen (omzetbelasting)."
Wij rijden van Nevada Las Vegas NAAR California San Francisco. We hebben hier op het forum al gehoord van 'drop-off kosten".
Gaat deze tekst hierover? Valt Las Vegas naar San Francisco onder "tussen California en Nevada"??
Groetjes
- Bushmaster
- Amerika-expert
tussen Nevada en Californië,
is dus beide kanten op geen drop-off kosten,
zoals in jullie geval dus ook geen drop-off kosten.
is dus beide kanten op geen drop-off kosten,
zoals in jullie geval dus ook geen drop-off kosten.
-
- Amerika-ontdekker
Wij willen voor onze rondreis 21 dagen een auto huren.
Ik zal zelf de meeste kilometers rijden gezien mijn vriendin 24 jaar is. Op internet staat dat er een toeslag bij komt van ongeveer $25,- per dag.
Is het ook mogelijk dat ik bepaalde dagdelen in onze route (de dagen met de meeste km) haar laat rijden en dan ook die toeslag betaal voor die dagen? Ik laat haar bijvoorbeeld 3 dagen rijden, dat ik $74 extra afreken bij het ophalen van de auto.
Of kan dit alleen voor de volledige huurperiode?
Ik zal zelf de meeste kilometers rijden gezien mijn vriendin 24 jaar is. Op internet staat dat er een toeslag bij komt van ongeveer $25,- per dag.
Is het ook mogelijk dat ik bepaalde dagdelen in onze route (de dagen met de meeste km) haar laat rijden en dan ook die toeslag betaal voor die dagen? Ik laat haar bijvoorbeeld 3 dagen rijden, dat ik $74 extra afreken bij het ophalen van de auto.
Of kan dit alleen voor de volledige huurperiode?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dit kan alleen maar voor de volledige huurperiode. Kijk eens bij usareisen.de, die hebben best gunstige tarieven voor < 25.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het valt me op dat iedereen (vrijwel) altijd naar usareisen.de wijst terwijl ik bij diverse zoektochtjes steeds lagere prijzen zie bij carhireagency.com. Toeval?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb het even nagekeken. Zelfs met de extra korting is mijn keuze 200 euro duurder dan bij USAreisen.de!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik ben bij andere aanbieders nog nooit zulke voordelige tarieven <25 tegengekomen.IngeRene schreef:Het valt me op dat iedereen (vrijwel) altijd naar usareisen.de wijst terwijl ik bij diverse zoektochtjes steeds lagere prijzen zie bij carhireagency.com. Toeval?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb ook nog nooit gehoord van iemand die ergens beter uit kwam voor onder de 25 jaar dan bij usareisen.de Maar tips natuurlijk van harte welkom ! Voor alle overige zou ik altijd goed blijven vergelijken. usareisen.de komt in mijn ervaring voor de Midsize SUV altijd erg goed uit. Maar voor alle andere types kan dat best anders zijn. Ik kijk ook altijd goed bij eautohuur en heb zelf ook al vaker bij carhireagency.com gehuurd. Dus vergelijken, vergelijken, vergelijken. Helaas is het leven niet zo makkelijk
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gisteravond geboekt bij USA reisen, heb alleen nog geen bevestiging gekregen via de mail.
Is dit normaal?
Is dit normaal?

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Soms duurt het even voor je de mail hebt. Als hij er rond een uurtje of 10 niet is zou ik even een mailtje sturen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een auto met underage fee bij uscarhire.co.uk gehuurd voor ongeveer 480 euro (toen de euro nog wat meer waard was), 13 dagen ECAR incl 3 jonge bestuurders, tank benzine en full coverage. bij usareisen was dat 502 euroMattRob schreef:Ik heb ook nog nooit gehoord van iemand die ergens beter uit kwam voor onder de 25 jaar dan bij usareisen.de Maar tips natuurlijk van harte welkom ! Voor alle overige zou ik altijd goed blijven vergelijken. usareisen.de komt in mijn ervaring voor de Midsize SUV altijd erg goed uit. Maar voor alle andere types kan dat best anders zijn. Ik kijk ook altijd goed bij eautohuur en heb zelf ook al vaker bij carhireagency.com gehuurd. Dus vergelijken, vergelijken, vergelijken. Helaas is het leven niet zo makkelijk!
Het volgende:
Wij willen graag een Mid-suv.
Via eautoverhuur:
Jeep Liberty of Soortgelijk Class: Middenklasse
In de prijs inbegrepen:
Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine
Onbeperkte kilometers Diefstalverzekering Geen rectificatie kosten
€ 598,93
via usareisen:
Kategorie: IW | Midsize-SUV 4türig
Super-Inklusiv-PLUS
609,97 €
Als ik via eautoverhuur boek kriijg ik dan ook een Mid-suv? En zijn de pakketten gelijk?
Het scheelt niet veel qua prijs
edit: Nu ga ik alleen rijden. Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Weet nu niet wat ik moet doen. Het duurder pakket of juist niet.
Wij willen graag een Mid-suv.
Via eautoverhuur:
Jeep Liberty of Soortgelijk Class: Middenklasse
In de prijs inbegrepen:
Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine
€ 598,93
via usareisen:
Kategorie: IW | Midsize-SUV 4türig
Super-Inklusiv-PLUS
609,97 €
Als ik via eautoverhuur boek kriijg ik dan ook een Mid-suv? En zijn de pakketten gelijk?
Het scheelt niet veel qua prijs
edit: Nu ga ik alleen rijden. Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Weet nu niet wat ik moet doen. Het duurder pakket of juist niet.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Beide is mid/size suv.
Vergelijk de beide verzekeringen even en maak je keuze.
Voor die paar euro verschil moet je zeker boeken waar jij je goed bij voelt.
Beiden zijn goede bedrijven.
Uiteindelijk is het altijd afwachten wat je krijgt in die klasse. Als er geen voorraad is, krijg je vanzelf een upgrade.
Vergelijk de beide verzekeringen even en maak je keuze.
Voor die paar euro verschil moet je zeker boeken waar jij je goed bij voelt.
Beiden zijn goede bedrijven.
Uiteindelijk is het altijd afwachten wat je krijgt in die klasse. Als er geen voorraad is, krijg je vanzelf een upgrade.
Bij USA Reisen:
Unlimited Mileage
Loss Damage Waiver (LDW) without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
includes all local taxes (Sales Tax)
includes the Airport Fee
Includes the important supplemental liability insurance
SLI / EP covering 1 Mio. USD directly from the rental company!
(...simplifies the process in case of a claim)
Includes additional driver fee for additional drivers over the age of 25
Personal Protection Plan - PPP
Includes the first tank of gas
Bij eautoverhuur
Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
Lokale belastingen
Luchthaven toeslag
Premium bestemmings toeslag
Eerste tank benzine
Extra Bestuurders (25 jaar of ouder)
Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)
Verschil dus PPP maar dat kun je toch ook bij je reisverzekering afsluiten? Zag bij de anwb dat het 1,60 meer was.
Blijft over alleen de extra tank want ik rij alleen. Dus ik denk dat voor mij het goedkoper pakket beter is. Toch? Dat pakket is € 457,- (verschil 106 euro = $135 - $140)
dat is een beste tank vol
Trouwens de prijzen bij eautoverhuur zijn gedaald.
Jeep Liberty of SoortgelijkClass: Middenklasse X 5 X 4 Ja Automatisch
Auto huur prijs € 563,19 (was 598)
In de prijs inbegrepen:
Unlimited Mileage
Loss Damage Waiver (LDW) without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
includes all local taxes (Sales Tax)
includes the Airport Fee
Includes the important supplemental liability insurance
SLI / EP covering 1 Mio. USD directly from the rental company!
(...simplifies the process in case of a claim)
Includes additional driver fee for additional drivers over the age of 25
Personal Protection Plan - PPP
Includes the first tank of gas
Bij eautoverhuur
Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
Lokale belastingen
Luchthaven toeslag
Premium bestemmings toeslag
Eerste tank benzine
Extra Bestuurders (25 jaar of ouder)
Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)
Verschil dus PPP maar dat kun je toch ook bij je reisverzekering afsluiten? Zag bij de anwb dat het 1,60 meer was.
Blijft over alleen de extra tank want ik rij alleen. Dus ik denk dat voor mij het goedkoper pakket beter is. Toch? Dat pakket is € 457,- (verschil 106 euro = $135 - $140)
dat is een beste tank vol

Trouwens de prijzen bij eautoverhuur zijn gedaald.
Jeep Liberty of SoortgelijkClass: Middenklasse X 5 X 4 Ja Automatisch
Auto huur prijs € 563,19 (was 598)
In de prijs inbegrepen:
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik zou gaan voor USA Reisen, dan ben je zeker van je zaak bij welke maatschappij je boekt, zeker als het prijsverschil zo klein is!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht