Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ticketprijzen verlaagd
Ticketprijzen verlaagd
De prijzen van tickets naar Amerika zijn deze week ca € 300,- verlaagd. Volgens Tiogatours is dit van korte duur (tot of tot en met 14 november). Bij ons kwamen de kosten eerst op ca € 857,- per ticket. Tiogatours kon de tickets voor € 765,- leveren. Echter nu de KLM ineens naar beneden is gegaan met de prijzen, hebben we de tickets zelf via de website geboekt. Wij hebben nu tickets naar Salt Lake City voor €593.73
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Ticketprijzen verlaagd
Voor welke periode?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Snel even gekeken bij de KLM, maar de prijsverlaging is niet voor hoogseizoen 2012 naar Las Vegas bijvoorbeeld, net zo duur als voorheen...
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Ik krijg al sinds een maand om de paar dagen een email van vliegennaar.nl waar tickets voor NY weggaan voor onder de 400 euro.
Het gaat inderdaad niet op voor het hoogseizoen. De prijzen zijn laag t/m 15 juni, daarna gaan ze flink omhoog.
Niet zo snel aan gedacht om dit te vermelden sorry.
Niet zo snel aan gedacht om dit te vermelden sorry.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik vind sinds gisteren ook prijzen van rond de €535 voor een retour Las Vegas (1-9 juni '12).
Echter tijdens het boeken (zo tegen het bevestigen van de betaling) blijkt deze prijs niet meer te gelden en kost het nu €200/ticket meer.
Terwijl deze lage prijs op meerdere websites, incl KLM.nl zelfs een dag later nog steeds te vinden is, maar uiteindelijk nergens daadwerkelijk te boeken.
Iemand enig idee hoe dit kan? Of moet ik morgen direct langs een reisbureau?
Echter tijdens het boeken (zo tegen het bevestigen van de betaling) blijkt deze prijs niet meer te gelden en kost het nu €200/ticket meer.
Terwijl deze lage prijs op meerdere websites, incl KLM.nl zelfs een dag later nog steeds te vinden is, maar uiteindelijk nergens daadwerkelijk te boeken.
Iemand enig idee hoe dit kan? Of moet ik morgen direct langs een reisbureau?

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Was zonet een ticket aan het boeken, rechtstreeks op de KLM site.Echter tijdens het boeken (zo tegen het bevestigen van de betaling) blijkt deze prijs niet meer te gelden
Zelfs NA de ingave van de creditcard gegevens kwam een melding "helaas, dit ticket is niet meer tegen deze prijs te boeken".
De totaalprijs ging van 1.400 euro naar 8.300 euro

Cookies weggeveegd en enkele keren opnieuw geprobeerd,steeds hetzelfde resultaat !
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
ook bij mij waren de KLM tickets niet meer beschikbaar. Ik heb het een paar dagen achter elkaar aangezien maar omdat bij mij het verschil niet zo groot was en ik voor €80 meer de tickets kon boeken heb ik uiteindelijk accoord gegeven.
Niet dus !!! Daarna ging de prijs weer omhoog en toen was ik het zat. Ik besloot een andere route te nemen, Andere luchthavens maar dat maakte geen verschil, ook hier werden de prijzen twee keer verhoogd.
Ik zag hierover meer verhalen op Internet (Google)
Ik heb dit niet geaccepteerd en vlieg nu met american airlines veel goedkoper! Maar wel twee tussenstops, da's wel jammer.
Els
Niet dus !!! Daarna ging de prijs weer omhoog en toen was ik het zat. Ik besloot een andere route te nemen, Andere luchthavens maar dat maakte geen verschil, ook hier werden de prijzen twee keer verhoogd.
Ik zag hierover meer verhalen op Internet (Google)
Ik heb dit niet geaccepteerd en vlieg nu met american airlines veel goedkoper! Maar wel twee tussenstops, da's wel jammer.
Els
En ik wacht nog even.
Ruim 1100 euro voor een vlucht naar Las Vegas, al is dat dan half juli, is me iets teveel.
Groetjes,
Paul
Ruim 1100 euro voor een vlucht naar Las Vegas, al is dat dan half juli, is me iets teveel.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuke prijzen tot je door klikt dan zijn ze er niet en er komen nogal wat andere kosten bij voor je definitief kan boeken.Maarten86 schreef:Ik krijg al sinds een maand om de paar dagen een email van vliegennaar.nl waar tickets voor NY weggaan voor onder de 400 euro.
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uiteindelijk (afgelopen nacht) is het me toch gelukt om voor €535 twee tickets naar Las Vegas te boeken (1 juni heen, 9 juni retour).
Via de website van D-reizen. Blijkt dat D-reizen ook nog eens erg weinig boekingskosten in rekening brengt: €9,50 voor CC betaling.
Dus totaal €1076 voor twee retours.
Wel even in de piepzak gezeten want na het boeken ingelogd bij KLM (Flying Blue) en daar stond de boeking al zichtbaat, maar zonder de deelvlucht Amsterdam-Minnepolis.
Dus ik bang dat het hem daar in zat (waarom KLM en anderen deze boeking voor deze prijs op het laatste moment afblazen) en dat ik vandaag een alsnog een prijsverhoging voorgeschoteld zou krijgen.
Maar nee: vanochtend de e-tickets gekregen en ook op de website van Delta staat mijn boeking compleet (bij KLM overigens nog steeds niet...). Stoelen voor de heenvlucht meteen vastgelegd.
De lage ticketprijs lijkt dus inderdaad erg tricky omdat deze niet te boeken lijkt te zijn, maar het kán dus wel.

Via de website van D-reizen. Blijkt dat D-reizen ook nog eens erg weinig boekingskosten in rekening brengt: €9,50 voor CC betaling.
Dus totaal €1076 voor twee retours.
Wel even in de piepzak gezeten want na het boeken ingelogd bij KLM (Flying Blue) en daar stond de boeking al zichtbaat, maar zonder de deelvlucht Amsterdam-Minnepolis.
Dus ik bang dat het hem daar in zat (waarom KLM en anderen deze boeking voor deze prijs op het laatste moment afblazen) en dat ik vandaag een alsnog een prijsverhoging voorgeschoteld zou krijgen.
Maar nee: vanochtend de e-tickets gekregen en ook op de website van Delta staat mijn boeking compleet (bij KLM overigens nog steeds niet...). Stoelen voor de heenvlucht meteen vastgelegd.
De lage ticketprijs lijkt dus inderdaad erg tricky omdat deze niet te boeken lijkt te zijn, maar het kán dus wel.

Laatst gewijzigd door Frasi op 12 nov 2011, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Ik zie ook prijzen van 550 euro van 30 juni t/m 19 juli. Ga je één dag later kosten ze meer dan het dubbele. 

08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
-
- Amerikafan
@RCRD (en andere): ik zie het niet.
Ben zelf aan het zoeken van 12 juni tem 3 juli of rond die periode ergens (vertrek AMS,BRU of DUS). Hulp gevraagd :p
Ben zelf aan het zoeken van 12 juni tem 3 juli of rond die periode ergens (vertrek AMS,BRU of DUS). Hulp gevraagd :p
Bart:
http://www.farecompare.com/results/home ... e=20120703
Weet niet of het zo werkt anders ff zelf data invullen op farecompare.
http://www.farecompare.com/results/home ... e=20120703
Weet niet of het zo werkt anders ff zelf data invullen op farecompare.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Probeer ebookers.nl eens. Je krijgt daar een overzichtje van een week als je "Zoek 3 dagen eerder en later" aanvinkt. In dat overzicht zie ik voor AMS - LAS van 12/6 - 3/7 een prijs van €570 en als ik doorklik zelfs €543
met KLM/Delta

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Old Faithful.
Dat klopt dat je deze prijzen kunt vinden. Dezelfde op Budgetair.nl, KLM.nl, Expedia.nl, tix.nl, supersaver.nl, cheaptickets.nl. etc.
Echter, ik heb bij al deze agencies geprobeert dit ticket ook werkelijk te boeken. Bij allemaal loopt je op een gegeven moment tegen de mededeling dat "de tickets voor deze prijs net door een ander zijn gekocht" maar dat je deze trip nog wel voor + €200 trip kunt boeken. Maar de €535 aanbieding blijft intussen vrolijk al bijna twee dagen nog in de overzichten staan.
Uiteindelijk is het mij alleen via D-reizen gelukt voor deze prijs te boeken.
Dat klopt dat je deze prijzen kunt vinden. Dezelfde op Budgetair.nl, KLM.nl, Expedia.nl, tix.nl, supersaver.nl, cheaptickets.nl. etc.
Echter, ik heb bij al deze agencies geprobeert dit ticket ook werkelijk te boeken. Bij allemaal loopt je op een gegeven moment tegen de mededeling dat "de tickets voor deze prijs net door een ander zijn gekocht" maar dat je deze trip nog wel voor + €200 trip kunt boeken. Maar de €535 aanbieding blijft intussen vrolijk al bijna twee dagen nog in de overzichten staan.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Frasi bedankt voor de tip, ik heb nu 4 tickets van 4 t/m 18 juni van Amsterdam - San Diego, Las Vegas - Amsterdam voor € 2215 oftewel € 553,75 p.p.
Via D-reizen, vliegen dan wel met United en Continental maar geboekt bij Lufthansa.
Helemaal super
Via D-reizen, vliegen dan wel met United en Continental maar geboekt bij Lufthansa.
Helemaal super
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Eerlijk gezegd blijf ik het vreemd vinden dat die prijzen ongeveer hetzelfde liggen als april en mei, maar ok....
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
www.skyscanner.nl is een hele goeie, evenals www.chase.nl
Frasi schreef:@Old Faithful.
Ik probeerde ook al het hele weekend tickets voor AMS-SFO, LAS-AMS te boeken, maar kreeg op diverse websites ook de melding dat de tickets niet meer boekbaar waren of dat de prijs was veranderd.
Ik heb toen KLM gebeld en begreep dat het om een fout in het boekingssysteem ging met KLM/Delta vluchten. Voor ruim 200 euro per persoon meer kon ik de tickets wel boeken. Na het lezen van dit forum heb ik de tickets bij D-reizen geboekt. Frasi: voor de tip!