Het is je vergeven hoorRikky schreef:Sorry landgenoten, na uitvergroting van de kaart merkte ik pas dat er nog Belgen op stonden, op die kleine weergave was dat nogal moeilijk uit te maken, lol.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar woon jij ? Inclusief kaart.
-
Elektrocute
- Amerikafan
Re: Ooops!
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Frapper
Groetjes Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Frapper
Maar via de tv is wel een goede methode. Zo leer je toch de spreektaal, die je waarschijnlijk vaker gebruikt. Er zijn ook mensen die Engels kunnen schrijven, maar als je dan vervolgens een gesprek met ze aanknoopt valt het tegen.totonka schreef:Zo ik sta er ook bij maar wat leuk is ik weet verder niet veel wat ik moet doen wandt mijn engels is niet zo heel erg goed ik heb het mezelf aangeleerd via tv en de keren dat we in Amerika waren ging het heel goed maar lezen is best een brobleem,maar ik vind het wel heel erg leuk om erop te staan.
Groetjes Ria
- Mike
-
olavski
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb het aangepast, laat even weten of het ook klopt op de kaart.Guus Bosman schreef:Mijn vriendin en ik zijn 3 maanden geleden verhuisd naar Durham, NC en we wonen dus niet meer in Arlington, VA.
Weet iemand hoe ik mijn oude "plek" op de kaart kan verwijderen zodat ik niet dubbel op de kaart kom te staan? Olavski, weet jij misschien of dat mogelijk is?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.