Hé, dus toch...
(Ben ff een dagje niet op het forum, sta al direct op de tweede pagina )
Ik heb inmiddels ook al een snelkoppeling op het bureaublad staan :doublethumb:
Leuk Roland, het lange reisdagverslag. Fijn om te lezen, dat de heenvlucht voor jullie drieën goed verlopen is.
Heel apart om te lezen, dat jullie vliegtuig lang niet vol was.
Een prettige vakantie verder.
zojuist dag 4 online gezet. Ik heb nu ook foto's bij de dagen geplaatst. Zo krijgen jullie een beetje een indruk hoe alles eruit ziet en wat ik allemaal bekijk.
Heel leuk Roland, dat je je verslag direct schrijft en online zet.. en zo up to date met foto's ..
Vooral foto's vind ik leuk : ))
Ik ga je zeker volgen ... Groetjes aan Marjan, als je haar weer treft op Skype : ))
Ik zou zo weer naar Amerika willen, als ik de foto's zie en verslag lees
Het duurde even maar ik ben er ook weer bij.
Ik zal je verslag natuurlijk ook volgen.
Veel plezier en de groeten aan de andere AA-leden als je ze ziet.
Ik heb net de laatste update gelezen. Wat een mooie hike heb je gemaakt. Lijkt me wel zwaar met die hitte.
Leuk dat je nu ook foto's erbij geplaatst hebt, ze zijn erg mooi.
Dat vind ik nou het leuke van deze verslagen, dat je er altijd weer nieuwe ideeën opdoet. Die TentRock hike ziet er erg mooi uit, alleen die hitte da's niks voor mij...
Gr., Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Ik ben je reis volop aan het volgen en aan het meegenieten van jouw reis.
Het ziet er weer allemaal zo prachtig uit.
Ik heb echt heimwee.
Verder wens ik je nog een prachtige reis en hoop ik nog veel leuke updates van jou te lezen.
Groetjes
Bjorn
Hallo,
Ben weer helemaal bij met het lezen van je reisverslag. Grapig heb hiervoor die van marjan gelezen...
Leuk dat jullie elkaar daar hebben ontmoet.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Heel leuk verslag maak je er weer van en ook prachtige foto's.
Voor mij is het niets om alleen er zo op uit te trekken. Wil toch wel iemand hebben om tegen te kletsen, maar daarom alleen maar meer respect voor je.
Die black canyon is prachtig zeg, die moet ik ook maar eens gaan bekijken.
Veel plezier verder en geniet ervan.
groeten,
alex
net als Marjan heb ik ook juist weer een update geplaatst.
Met z'n drieën hebben we een aantal prachtige dagen gehad in Moab e.o. Ons programma was zo vol dat we geen eens tijd hadden om het liveverslag online te zetten.
Nu heb ik dus de afgelopen 3 dagen online gezet. Ik zit nu in Bryce, nabij de ingang van Bryce Canyon National Park. Vandaag heb ik een lange hike gedaan naar de Lower Calf Creek Fall. Een pittige hike vanwege de warmte maar de waterval maakte alles goed. Enfin, jullie kunnen het lezen in het verslag van 18 juni.
Veel leesplezier en tot een volgende keer. Ik vermaak me nog steeds prima!
Coyote schreef:
Met z'n drieën hebben we een aantal prachtige dagen gehad in Moab e.o. Ons programma was zo vol dat we geen eens tijd hadden om het liveverslag online te zetten.
Hoi Roland,
Wij hebben ook van deze dagen met jou genoten en inmiddels heb ik je verslag van vandaag ook gelezen. Mooie foto's van de Calf Creek waterval. Veel plezier in Bryce en succes met de Angels Landing overmorgen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.